Skocz do zawartości

Pollux

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pollux

Osiągnięcia Pollux

0

Reputacja

  1. No cholerka, sam nie wiem... To znaczy: wszystko działa, nie mam problemu ze skrzynią, tylko ten wyświetlacz taki mylący... Tak jak pisałem wyżej, przełączenie na +/- rozwiązuje sprawę do momentu ponownego przełączenia na "P" lub do wyłączenia silnika. Teraz przed jazdą delikatnie przełączam na tryb +/-, czekam sekundę, aż się wyświetlacz unormuje i dopiero ruszam. Nie wiem, czy sam się oszukuję, ale wolę na wszelki wypadek "wychodzić" z trybu awaryjnego. Poszukuję też w okolicy jakiegoś speca od tych skrzyń... A może ktoś podpowie - czy jest możliwe, że to jest "problem z wybierakiem skrzyni"? (przeczytałem to hasło na forum, dlatego pytam...) Pozdrawiam Pollux
  2. W B5 mialem to samo... Bujałem się jak Batory przez 2 miesiące prawie. Okazało się, że wąż pęknięty pod opaską. Wychwycił to jednak dopiero "super mechanik" (i chwała mu za to). Cała "naprawa" kosztowała grosze. Zasugerował dodatkowo, żeby w przyszłości w takich przypadkach prześledzić dokładnie całe "owężowanie".
  3. A wiecie co... Zauważyłem, że cały czerwony pasek pojawia się jakby z przyczyny pozycji "P". Tzn. kiedy po odpaleniu przełączę na opcję +/- to po chwili (krótkiej chwili) wszystko działa OK. I faktycznie autko porusza się jakby równomierniej. Kiedy zatrzymam się na skrzyżowaniu i przełączę na P - nadal jest OK. Powrót do D - i pasek czerwony. Sekunda, dwie na +/- i wszystko się odmienia. Trzy światy z tą skrzynką
  4. Ło Młoda Focka... 3 klocki??? Sporo... A jak się dobrać do tego sterownika? Może jakieś wskazówki? No i może ktoś kiedyś przerabiał podobny temat i mógłby coś podpowiedzieć... Zauważyłem jeszcze jedną rzecz - kiedy w trakcie jazdy przełączę się na tryb +/- to nagle wyświetlacz biegów zaczyna działać poprawnie. Kiedy przełączę z +/- na pełen automat - wyświetlacz nadal działa poprawnie. Ale już po ponownym uruchomieniu silnika - znów pasek biegów świeci czerwienią, jak niezwyciężona armia ZSRR...
  5. Witam Wszystkich! Prawdopodobnie (w zasadzie na pewno...) poruszam kolejny raz temat skrzyni biegów multitronic... Z góry przepraszam za "natręctwo". Mam jednak problem i nie wiem, jak sobie z nim poradzić. Wydaje mi się, że skrzynia cały czas pracuje mi w trybie awaryjnym (pasek biegów na FIS'ie cały czas świeci na czerwono). Skrzynia w ruchu cały czas zachowuje się normalnie, jednak wyświetlacz mnie martwi. "Z niczego" to wskazanie się nie bierze, a podobno tryb awaryjny szkodzi zdrowiu. Naczytałem się tutaj o zawilgoceniu sterownika skrzyni - chciałbym sprawdzić stan swojego. Tylko...jak go znaleźć??? Gdzie taki sterownik znajduje się w B7 (2007 rok, silnik BRE)? Czy trudno się do niego dobrać? Dajcie znać, proszę, czy zwykły szarak może sobie poradzić z tematem? Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi! Pollux[br]Dopisany: 02 Czerwiec 2009, 23:03_________________________________________________I jeszcze jedno: testowałem autko kompem i wyskoczył następujący komunikat: 1 Rozpoznano usterkę 05971 P1753 000 Przełącznik Tiptronic sygnał niedopuszczalny OK, to wszystko co wiem w tej sprawie
  6. Wywaliło mi następujące cuda: 1 Rozpoznano usterkę 05971 P1753 000 Przełącznik Tiptronic sygnał niedopuszczalny Dajcie znać, proszę, co o tym myślicie Pozdro
  7. Koledzy - pytanko. Wyświetlach biegów na FIS'ie (skrzynia multitronic) cały czas świeci mi w kolorze czerwonym. Ktoś mi podpowiedział, że to znak, że skrzynia pracuje w trybie awaryjnym. Możliwe to? Takie są właśnie objawy? Zauważyłem też, że kiedy przełącę się na Tiptronic (+/-) to wyświetlacz działa poprawnie, pokazuje wszystkie biegi i nie ma problemu z przełączaniem. Po powrocie na Mutlitronic wyświetlanie też jest OK... do momentu ponownego odpalenia. Cosik Wam świta? Gdzie należy grzebać? Pozdrawiam Lukasz
  8. No i z tym wciskaniem manetki do przodu nie bardzo się zgodzę... u mnie wygląda to tak, jakby manetka w ogóle nie miała opcji pchnięcia w przód... coraz bardziej mnie to zastanawia, a nie chciałbym jej złamać w przypływie negatywnych emocji A czy jest możliwe, że trzeba zmienić jakieś ustawienie z pomocą kompa?
  9. Ło Matko! To takie cudo to jest? Hmmm... aż się wierzyć nie chce. A po co tam w takim układzie dysza do spryskiwacza? Jakoś powinno się go uruchamiać, no nie? Muskel - jeśli wpadniesz na coś jeszcze - daj znać. Pozdrawiam Hamburg!
  10. Witam Wszystkich! Ja kolejny raz w temacie wycieraczkowym... Moje Szanowne Autko jest na tyle samodzielne, że pamięta za mnie o padającym deszczu. Ale... Pamięta tylko o przedniej szybie, a tył sobie odpuszcza. Jakoś mi się wydaje, że czujnik deszczu uruchamia tylko przednie wycieraczki, a tył uruchamia się tylko w momencie wrzucenia wstecznego. Poradźcie, jak to jest z tym automatem... Jest jakaś możliwość sprawdzenia czujnika? A może powinienem odblokować jakąś funkcję elektronicznie? Z góry dzięki za podpowiedzi.[br]Dopisany: 22 Maj 2009, 20:53_________________________________________________A właśnie... Zapomniałem zapytać - może to jest również wina samej tylnej wycieraczki? Sam w to wątpię (przecież działa przy wstecznym), ale zapytać warto...
  11. Kochani!!! Sprawa trywialna - a jednak... Czy ktoś mnie oświeci i powie jak ja mam uruchamiać tylną wycieraczkę w A4 B7 Avant??? Ja już nawet z nią rozmawiałem, a ona nic... Gdzie jest jakiś magiczny guzik??? Ratunku, bo świata za sobą nie widzę!
  12. Witam! Jedno krótkie pytanko. Jak często, wg Was powinno się zmieniać/uzupełniać olej w automatycznej skrzyni biegów w Audiku B7 2007 (multitronic)? Mam do tej pory nakulane 73000 i zastanawiam się nad ewentualnym serwisem skrzyni. nie robiłem tego wcześniej, a nie wiem, czy robił to poprzedni właściciel? Z góry dzięki za odpowiedzi!
  13. Witajcie! Poruszę pewnie temat, który już ma bardzo długą brodę. Nie znalazłem jednak odpowiedzi w dotychczasowych postach. Od jakiegoś czasu zapalają mi się kontrolki ABS i ESP na zegarach (A4 B7 2007r). Nie mam pojęcia co może być tego przyczyną i szukam tutaj pomocy. Kontrolki zapalają się bez żadnej konkretnej przyczyny. bez względu na prędkość, na warunki na drodze. jedyne co zauważyłem to fakt, że zdecydowanie szybciej pojawiają się na wybojach (nawet najmniejszych). Nie ma ktosik pomysłu co powinienem zrobić, żeby pozbyć się tego irytującego stanu rzeczy?
  14. Witam Wszystkich! Mam pytanko - od dłuższego czasu próbuję zdobyć sprawnie działającą mapę do RNS-E w A4 B7 z 2007 roku. Podobno wydanie 2009 jest całkiem niezłe... Czy jest możliwe, aby taka mapę uruchamiać z kart SD, bezpośrednio z czytnika kart? Zakładam, że systemy Audi obsługują tylko mapy Audi - stąd II pytanie - czy takie mapy w ogóle się pojawiają na kartach?? Z góry dzięki za (p)odpowiedzi1
  15. Zmiana biegów jest raczej "słyszalna" (różnica w obrotach), niż wyczuwalna... Poza tym felernym zakresem +/- 2000 obrotów, gdzie silnik skacze od 1200 obr do 2200... Tak się dzieje głównie przy zimnym silniku... po pewnym czasie sytuacja stabilizuje się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...