
grippen
Klubowicze-
Postów
2691 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O grippen

Informacje
-
Imię
Arturo
-
Miasto
Kazimierza Wielka
Auto
-
Model
A6 C5 Allroad
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Kod silnika
BCZ
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Znalazłem chyba ten czujnik jest za plastikiem w slupku tylnim i po odłączeniu go nie wyskakuje inny błąd czyli raczej to ten czujnik zamowilem go zobaczymy jak przyjdzie wiązke wykluczam bo tam nie bylo nic grzebane
-
Tylko ciekawi mnie ze dawali dwa czujniki obok siebie prawie bo jeden mam tu w słupku i tego patrzylem to calkowicie inny błąd wychodzi jak wtyczke odepne. I ciekaw jestem czy jest tam drugi pod wykładzina bo to by byla odległosc 30 cm od slupka
-
-
Hej pany gdzie szukać tego czujnika znalazłem na słupku ale po odpieciu wywala inny błąd z innym czujnikiem. Tak samo tylnia kanapa tam tylko jest do pasa pirotrchnicznego. Pomozcie gdzie znajduje sie ten czujnik
-
Sprawa wyjaśniona dzięki Banan za pomoc flacha dla Ciebie za pomoc i wiedze
-
Siemka pany może ktoś jest bardziej kumaty ode mnie:) Zakładałem juz kilka fisów to bylo w a4 rózne. A poległem przy mojej A6 c5 allroad 2003 😒😒. Orginalnie samochod wyposaźony w Fis wyświetlany jest tylko komunikat o dystansie do przejechania oraz rds na górze. Kupiłem manetke org nową i podłaczyłem tak jak powinno byc czyli Szara kość 17 pin do manetki pin 2 18 pin do manetki pin 1 19 pin do manetki.pin 4 I manetka pin 3 do masy 14 ,16 masa 15 sty na razie nie do masy brałem 5,6 to mam cany do rnse Sprawdzone 5 razy wszystkie połączenia itp itd manetka sprawna. Nawet po.krótkim podaniu masy na pin 17 i 18 nic sie nie zmienia A fisu informacji nie zmienia nie reaguje na góre dół a reset jak wcisne to wyłącza wyświetlacz. Zauwazylem ze przy kodowaniu brak podpowiedzi np na płyn od spryskiwaczy. Jakieś propozycje moze w którymś kanale przestawic może jakies cany. Pomózcie obstawiam że licznik sprawny. Moze on nie ma fisu próbowałem różnych kombinacji i nic
-
Montaż tylnych poduszek powietrznych w Audi A4 B6
grippen odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Odgrzeje kotleta a to podłączenie będzie padowac do A6 c5 allroad 2003 -
Panowie mam pytanie ma ktoś moze instrukcje jakiś pdf jak ściągnąć podsufitke. W A6 c5 allroad. Niech nic połamać. I czy np klapa tylna z c5 avant jest to samo co c5 allroad są jskieś różnice. Bo.mysze kupić plastik czarny osłona taka i nie wiem czy ma znaczenie jski model
-
Aha ok a powiedz bo w tej grupie 004 co jakiś czas sie zmienia wartość raz hest early a raz Late to na co w patrzeć w jednym na koncu jest 100% a w innym 12%
-
-
Aha czyli trzeba kołem wyregulować w jedńa lub w drugą strone czyli u mnie musze zejsc z 4,4 na 2 lub 1.8
-
Mam nadzieje że będzie służył dobrze tak jak poprzednia b5 i myślę ze ten silnik już poprawiony był od wad. Postaram się poprawić ten kĄt wtrysku a powiedz mi login jaki jest aby poprawić dawkę startową. Mam zamiar sprawdzić te kolo może imbusy popuściły i się przestawił skubany
-
Z wlepki wynika że kod silnika BCZ
-
Może troszkę dawkę rozruchową podregulować chyba kanal 005 jska powinna być najlepsza i oczywiscie aby zapisać to jski login w tych modelach taki jak w starych czyli 12233
-
Niby jestem w cholere czasu ma forum i z poprzednim zero problemów. A ten nowszy i nawet nie wiem gdzie co sprawdzic he he. Jak biore grupe 004 to raz jest late raz early. I teraz nie wiem na co patrzec he he.a jsk to jest z grupą 000 kolumna 2 to kąt wtrysku czy w tym modelu jest inaczej. Wybieram silnik póżniej basic setings. Dajcie znac na co zwrócic uwage i zrobimy odpowiednie logi