-
Postów
1523 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
elo!
-
Wiązka obsługuje jeszcze bardziej rozbudowane kierownice z dedykowanym pokrętłem do ustawień wydechu. Konkretnie współpracuje z modułami Cete: https://www.cete-automotive.de/en/active-valve-control-flap-control-exhaust-or-retrofit/ A takie kierownice wyglądają tak: Na dole masz jeszcze dwa dodatkowe przyciski. Lewy kontroluje Lap Timer a prawy właśnie bezpośrednio zaworki wydechu za pomocą sterownika Cete. Na FB koleś chwalił się takim właśnie setupem w RS6 C7. Na gotowo wyniosło go to 15k PLN Więc trochę droższa kierownica... plus sterownik... itd
-
Za krótko mam to zamontowane żeby przerobić wszystkie scenariusze, o których piszesz. Na razie wszystko działa bez zarzutu i nie mam się na prawdę do czego przyczepić. Wiązka, którą zamówiłem w Belgii i zamontowałem to rozwiązanie uniwersalne i chłopaki przyłożyli się do obsługi wielu elementów i scenariuszy. Rozumiem, że używasz właśnie tego rozwiązania z Ambrace z Belgii? Ambrace – Ambrace your driving experience WWW.AMBRACE.EU Poniżej pokazana kompatybilność i poszczególne funkcjonalności.
-
Tak, bez problemu. Widać w 43 sekundzie filmiku.
-
Dużo za dużo Kierownica z poduszką w zależności od tego co aktualnie jest dostępne na rynku wtórnym ~6k PLN. Do tego specjalna wiązka z modułami BT zamawiana w Belgii - 1.7k PLN. Montaż można ogarnąć samemu jak się nie ma 2 lewych rąk w około 2h. Kolesie z Belgii dołączają poradnik. Trzeba mieć trochę specjalnych narzędzi (np. duży klucz spline do odkręcenia kierownicy) i oczywiście VCDS do zakodowania na koniec.
-
No i wskoczył w końcu długo oczekiwany temat czyli montaż kierownicy Audi R8 4S. Zależało mi na odświeżeniu auta ale też na funkcjonalności, czyli żeby wszystkie klawisze (łącznie ze specjalnymi Start/Stop oraz Drive Select) działały. Temat niebanalny i ze względu na cenę komponentów raczej dla bardzo zdeterminowanych 20240927_075921.mp4
-
Instalacja kierownicy multifunkcyjnej S3/R8/S6/TT/A4 B7/B8 w A4 B6
malik odpowiedział(a) na malik temat w Audi A4 B6/B7
Szanowni. Jako autor oryginalnego tematu i przeróbki z 2008 odświeżam wątek (po 16 latach!) prezentując montaż kierownicy Audi R8 4S w Audi RS6 C7.5 Tak jak przy poprzedniej modyfikacji zależało mi na odświeżeniu auta ale też na funkcjonalności, czyli żeby wszystkie klawisze (łącznie ze specjalnymi Start/Stop oraz Drive Select) działały. Temat niebanalny i ze względu na cenę komponentów raczej dla bardzo zdeterminowanych 20240927_075921.mp4 -
-
Z tego co kojarzę to Google Earth przestało działać wszystkim w 2018r bo Audi postanowiło zmienić model licencyjny oraz numery IP centralnych serwerów. Są kolesie którzy potrafią to odkręcić za 500-600zł. Mi to ryba bo i tak używam map z Android Auto.
-
malik zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Piękna sztuka Miron. Wolnossące V8 będzie tylko zyskiwać na wartości. Trzeba trzymać takie auta dla przyszłych pokoleń bo za chwilę całą motoryzację wykosi je*any downsizing i elektryki BTW: gratuluję ukończenia domu. Mi 13 lat po budowie nadal śnią się koszmary więc wiem jaki to jest stres
-
Wiadomix, czerwone są najszybsze Wydech seryjny. Na prawdę brzmi nieźle jak widać na filmiku w pierwszym poście. Na ustawieniach Dynamic autko robi piękny "popcorn". Z modyfikacji na razie tylko lusterka carbon i bezprzewodowy Android Auto Nie mam na prawdę pomysłów co dodać bo auto ma prawie wszystko. Może jakaś odjechana kiera z RS6 C8 lub nowego R8. Fajnie by było mieć wielki czerwony przycisk Engine Start oraz ustawienia dynamiki auta na kierownicy. Podobno pasują Plug & Play. Tutaj zaprezentowane jak to wygląda: https://www.youtube.com/watch?v=6Qa-yr8eTsg Pewny plan na wiosnę to jakieś odważne oklejenie typu 50/50 ORI i Moro. Jako daily mam inne auto więc z RS6 mogę się powygłupiać Coś w ten deseń
-
Dzięki. Tak dokładnie. Od "Drive Your Dream". Świetne doświadczenie.
-
Doloty piękne robią do tego silnika z Carbonu w odjechanych pieniądzach Będę myślał Dzięki za tutorial dot. regulacji zawiasu.
-
Pasy dobry pomysł, dzięki za sugestię. Dociągi drzwi są, elektryczna kolumna kierownicy też. Podpowiedz proszę gdzie w VCDS znajdę zmianę ustawień wysokości zawieszenia. W Q7 kiedyś to robiłem ale z 10 lat temu. Asystent parkowania miałem w 2 służbówkach i nigdy nie uruchomiłem. Tutaj mam nawet kamery 360 ale ja starej daty jestem i parkuje na lusterka i pikanie Znalazłem jeszcze jedną rzecz której brakuje - roletki w tylnych drzwiach. Lusterka chyba puszczę w carbon bo to co jest teraz to jakiś żart. Nawet nie są aluminiowe te obecne obudowy. Carbon będzie ładnie pasował do czarnych trimów na zewnątrz.