Skocz do zawartości

seba_m_

Pasjonat
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O seba_m_

Informacje

  • Imię
    Seba
  • Miasto
    Mysłowice

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    DETA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Super, dzięki kolego. Czyli ten olej G055549A2 w ilości 4 litry będzie odpowiedni?
  2. A wiesz jaka pojemność oleju wchodzi do MTF? Olej w ATF mam w styczniu wymieniony przez poprzedniego właściciela, na naklejce widnieje wymiana 4 litry oleju i 3 filtry. W ogóle w MTF wymienia się olej?
  3. A więc skrzynia u mnie TBR i dyfer tylny to RZV. Pytanie czy skrzynia dzieli olej z mechaniczną częścią czy w mechanizmie różnicowym trzeba osobno wymieniać? Zdjęcia zapożyczone z sieci.
  4. Proszę o rozkodowanie VAUZZZF46JA037588 Dziękuję
  5. No to teraz pytanie czy mam ultra czy nie? Można to wyczytać w VIN lub we wlepce z książki serwisowej? Oznaczeniem skrzyni to TBR.
  6. Witam wszystkich. Po 8 latach używania A4 B8 przesiadłem się na B9-tkę w quattro. Mam pytanie do znawców tematu. Standardowy problem na skręconych kołach tylko w prawo, ruszanie lub cofanie = buczenie jakby przy 1200 obrotów wrzucić 6 bieg . Koła prosto problem nie występuje. Olej w skrzyni wymieniony w styczniu. Nie wiem czy wymiana obejmowała też wymianę oleju w napędzie (posiadam tylko wlepkę na masce z wymiany z oznaczeniem wymiany 3 filtrów oraz nazwą oleju) oraz ogólną fakturę za usługę wymiany i w związku z tym mam pytanie, czy może ktoś zlokalizować jaki mam model napędu haldex czy torsen?
  7. Witam kolegów. Dziś przegoniłem samochód na autostradzie, dla jasności nagrzany, i gdy już zjeżdżałem zapaliła się sprężynka. Podłączyłem samochód pod kompa i dostałem błędy: 4695 - Function Restriction due to Received Malfunction Value U1113 00 [032] - Short to Ground 4698 - Function Restriction due to Received Malfunction Value U1113 00 [032] - Open or Short to Plus 4699 - Function Restriction due to Received Malfunction Value U1113 00 [032] - Open Circuit 9123 - Throttle Actuator Control System: Stuck Closed P2112 00 [096] - Mechanical Failure Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 181705 km Date: 2014.12.13 Time: 11:38:32 9124 - Throttle Actuator Control System: Stuck Open P2111 00 [096] - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 181705 km Date: 2014.12.13 Time: 11:38:32 Dodam, że samochód nie stracił na mocy, nie przerywa, płynnie przyspiesza. Wykasowanie błędów zgasiło sprężynkę. Tak przy okazji zapełnienie filtra cząsteczek 4mg. Stawiam na przepustnicę ponieważ po dłuższej trasie jak gaszę samochód to zatelepie delikatnie silnikiem. Błędy U1113 nie mam pojęcia od czego są. Dziękuję z góry za wskazówki.
  8. Skąd macie takie fajne instrukcje??
  9. Witam wszystkich. Ma ktoś z szanownych kolegów sposób aby w sedanie dostać się do trzeciego stopu? Wywala mi co jakiś czas błąd i chcę przejrzeć tą lampę ale nie chcę czegoś pourywać. Dzięki z góry.
  10. seba_m_

    Prośba o analizę logów

    Przeglądałem mapę to EGR jest wyłączony programowo.
  11. seba_m_

    Prośba o analizę logów

    Dzięki za zainteresowanie. Może się jeszcze ktoś wypowie?? Co kilka oczu to nie dwoje ---------- Post dopisany 08-11-2013 at 19:29 ---------- Poprzedni post napisany 07-11-2013 at 19:13 ---------- Spojrzy ktoś jeszcze na przepływkę, N75 i turbo?
  12. seba_m_

    Prośba o analizę logów

    Witam Kolegów. Bardzo proszę o analizę poniższych logów. Samochód zachowuje się wg. mnie prawidłowo tylko w porównaniu do mojej byłej B5 jakiś ospały jest. ECU jest po "wirusie" nie modowany u nas tylko w Niemczech jakieś 3 lata temu. Kupiłem już z modem i wykresem w dokumentach. Z góry dziękuję. Logi BS 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  13. Co kolego pierwszy raz widzisz? Tak rozjechane koła?
  14. W B5 niestety nie ma regulacji, jest tutaj belka i to wszystko, żadnego manewru regulacji, no może po kilka mm ale nie w pochyleniu koła tylko zbieżności.
  15. Witam kolegów. Z racji, że zrobiło się troszkę cieplej zwracam się do znawców tematu i mojego problemu jeszcze z jesieni zeszłego roku. Moje tylne koła stoją "rozkraczone" co widać na poniższym rysunku. Wymieniłem przed zimą tuleje tylnej belki ale to nie pomogło. Zastanawiam się teraz czy to tylko czopy piasty są krzywe (ale musiałbym mieć pecha aby dwa się skrzywiły a ja nie miałem żadnej przygody), czy amortyzatory krzywe, lub ostatecznie belka. W samochodzie na dziurach lub nierównościach rzuca tyłem, tak jakby tylna część pojazdu zmieniała tor jazdy. Samochód nie miał dzwona, no chyba że ktoś zmienił całą budę . Proszę o jakieś sugestie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...