mtmpaco
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O mtmpaco
Osiągnięcia mtmpaco
0
Reputacja
-
mialem pdobna historie zwiazana z szybkim ubytkiem plynu i palaca sie kontrolka, auto bezzwlocznie znalazlo sie u mechanika ktory zlokalizowal wyciek. Okazalo sie ze pekla taka rurka(przewód) z bardzo twardej gumy o dlugosci moze 15cm ktora konczyla sie przy zacisku prawdopodobnie padla ze starosci. koszt wymiany 30zl (wymiana tylko tej jednej czesci) plus robocizna nie wiem ile bo wymienialem przy okazji plyn i klocki z tylu.
-
[ALL B5] Zablokowane drzwi - po odłączeniu akumulatora WIELKI PROBLEM POMOCY!!!
mtmpaco odpowiedział(a) na mtmpaco temat w Audi A4 B5
prawdopodobnie masz racjie w sobote kumpel podejdzie i sprobuje bo kobiety to sie do takich rzeczy nie nadaja :/ o szybie nie ma mowy bo sa przyciemniane i drogie. W sobote zobaczymy i napisze czy to pomoglo- oby tak[br]Dopisany: 28 Styczeń 2010, 22:00_________________________________________________pierwsze co przepraszam za zamieszanie kumpel podszedl i otworzyl auto kluczykiem trzeba bylo meskiej reki a nie kobiecej. sorry temat do zamkniecia. oczywiscie aku wyladowany - jakies 10v bylo tylko na wskazowce wystarczylo naladowac i wszystko dziala poprawnie. -
[ALL B5] Zablokowane drzwi - po odłączeniu akumulatora WIELKI PROBLEM POMOCY!!!
mtmpaco opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witam! Audi stoi w garażu od dwóch tygodni nie odpalane, a ja jestem za granica a pojawił się problem gdy moja dziewczyna probowala przepalic autko dzrzwi sie otworzyły z pilota - alarm dorabiany przez poprzedniego wlasciciela marki texalarm wlozyla kluczyk do stacyjki i niestety nie zostal rozpoznany zaswiecila sie zolta kontrolka z samochodzikiem. Kazalem uzyc zapasowego i tego plastikowego - nie pomoglo. Kazalem zakodowac kluczyk od nowa ale rownierz bezskutecznie. W koncu kazalem odpiac akumulator na jakis czas i to byl BŁĄD! Auto sie zatrzasneło po zamknieciu klapy mrugnęło alarmem raz i koniec. zaden kluczyk nie dziala nie otworzy zadnych drzwi wkladajac go do zamka ani robiac cokolwiek pilotem! Auto jest zablokowane i niewiadomo jak go otworzyc! Jestem bezradny w tej sytuacji bo nawet nie moge tego zobaczyc! Pomóżcie mi co zrobic zeby otworzyc samochod? Czy przyczyną tego mogłbyć słaby akumulator? samochód stał w blaszaku na wielkich mrozach. -
[B6 ALT] Zapalająca się kontrolka ABS i trakcji
mtmpaco odpowiedział(a) na michkal temat w Audi A4 B6/B7
jesli kontrolka abs zapala sie znaczy to ze ktorys z czujnikow w kole jest uszkodzony i niewytrzymuje jakiejs okreslonej predkosci obrotowej kola np. wlacza sie po przekroczeniu 100km/h lub jakiejkolwiek w zaleznosci od stopnia jego zuzycia. Swiecaca sie kontrolka abs lub esp nie oznacza wielkich klopotow jedynie przypomina nam ze te uklady w danej chwili nie dzialaja. -
Problem juz rozwiązałem no ale nie bylo to tanie. Filtr i osuszacz ok 100zł + pasek do kompresora 30zł + napinacz do kompresora 71zł + kompresor (kupiłem nowy 12 miesiecy gwarancja) 1250zł + płukanie układu klimatyzacji specjalnym płynem 60zł + napełnienie układu olejem i srodkiem chłodzącym 130zł + robocizna 250zł. Wyszło mnie to w sumie 1800zł bo mechanik do tylu mi opóścił. Klime musiałem naprawic bo jej uzywam bezprzerwy a jestem człowiekiem który nie cierpi jak cos w samochodzie nie działa.
-
Witam! Problem jest następujący. Kupując Audi A4 1.9tdi 110KM 1998r w komsie samochodowym nie zauwazylem ze brakuje paska zasilającego sprężarke klimatyzacji. Bedąc zielony w sprawach klimy sprzedający sciemnil mi ze klimatronik sie nie zalaczy bo jest tylko 2 st C. Dwa miesiace pozniej zrobilo sie cieplo a tu klima nie działa. Pojechalem do mechanikow ci mi nabili gaz a po chwili jeden zorietowal sie ze nie ma paska! Zamowili wiec pasek i zalozyli. Po zalozeniu bylo juz wszystko jasne! kompresor sie nie kreci (krecic mozna go tylko z mala predkoscia- w rekach) pasek slizga sie i dymi- wiec zostal zdjety. Pojechalem wiec do konkretnego mechanika zajmujacego sie tylko klima. A ten oczywiscie wku*****y na maksa ze jak sie cieplo robi to wszyscy nagle przypominaja sobie o klimie i zamiast powiedziec cos normalnego wsadzil lape do kompresora ruszyl i powiedzial ze kompresor jest zablokowany (a przeciez w rekach lekko sie kreci wiec na jakiej podstawie tak powiedzial?). Chcialem aby go naprawil, a ten powiedzial ze to sie nie skonczy na kompresorze bo wymienic trzeba prawie caly uklad i czyscic pozniej plynem ktory podobno litr kosztuje 50zl. W sumie powiedzial ze czeka mnie wydatek 3tys zl!!! Teraz trzeba wyciagnac wnioski i patrzec na takie rzeczy przy kupnie auta :/ zostalem oszukany. Lecz co mam robic teraz? klima mi jest porzebna auto az zal zmieniac bo jest na full wypasie. Ma ktos jakies pomysly? moze mial ktos podobny problem?
-
no właśnie! wreszcie to znalazlem i okazuje sie ze chyba macie racje z tą rynienką pod przednią szybą. BYłem wymienic olej i wszystkie filtry u mechanika i oczywiscie oni spartolili robote!!! nie potrafili nawet zamatowac dobrze filtra od klimy teraz sie w niego leje woda i dostaje sie do samochodu na nogi pasazera z tyłu! jechalem sobie w deszczu i cos mi zaczelo chlapac z tylu. znalazlem tam ok 7l wody!!!!! myslalem ze drzi niedomkniete albo szczelnosci nie maja lub szyba byla odsunieta, ale nie bylo zadnych sladow zacieków wody po drzwiach. Tearz jak tam wpadne z chukiem to ich pozabijam bo oprocz tego nie potrafili przykrecic mi pokrywy pod silnikiem ktora odpadla w czasie jazdy!
-
hej zalogowalem sie