Skocz do zawartości

re4lity

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O re4lity

Osiągnięcia re4lity

0

Reputacja

  1. No i wszystko jasne nie spojrzałem dokładnie ma on takie zderzaki jak na tym aucie http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8538428 ciut podobne do rs4 ale jednak są od s4 i takie też trzeba zamontować jednak z tego co widzę to u nas w PL mało wychodziło aut z takimi zderzakami w s4 bardziej przypomina s4 zderzak z s-line .. Zderzak który jest w linku na aucie podejdzie do auta ?
  2. Musze koleszki sie zapytać w zwykłym b7 pozakładał zderzaki od rs4 i wszystko glac wygląda muszę sie go zapytać jak to zrobił
  3. Mam takie pytanie przedni i tylni zderzak podejdzie bez większej rzeźby do a4 b7 wiem że w rsie są większe nadkola ale to chyba nie jest jakiś problem ?
  4. tak ale muszę zmartwić użytkowników owych silników silniki BRD konkretnie wtryski elektryczne siemensa są przygotowane na normę spalin euro 5 lecz niestety przy naszej jakości paliw będą się zapychały zależy od rodzaju ON wiec czyszczenia są nie do przeskoczenia po przebiegach 30 50 lub tez i 80 tyś tak jak wspomniałem zależy wszystko to co lejemy do auta ale nie jesteśmy wstanie tego sprawdzić
  5. I wszystko jasne auto ma 190 km i 400 nm ale to nie zmienia faktu że na 35 salonów po których dzwonilem nikt nie wiedział jak sie uporać z usterką chodź jest opisana obszernie w audi jako usterka powszechnie znana od 2008 przy przebiegach około 30 tyś km jeden salon który ogarną temat był to salon szewczyka który serdecznie polecam nie pracuja tam ludzie z łapanki i zawodówki tylko ludzie którzy mają coś w głowie !!!!!!!!! pomogło czyszczenie wtrysków i auto lata ! a w auto vivie nie dość że nie potrafili nic powiedzieć to chieli wymienić pół auta co się wiązało z kosztami około 20 tyś zł
  6. A ja ci powiem tyle jedz na hamownie i sprawdź auto ja mam podobny problem tyle ze bez świecących sie kontrolek auto zamiast 170 km i okolo 380 nm ma 133 km i 300nm ja zgłosiłem sprawę do audi
  7. marwel masz może ten temat bo ja znaleźć nie mogę
  8. Byłem dziś w salonie w ASO i ustosunkowali się do tego mimo że gwarancja minęła uznali że to błąd fabryki tym bardziej że nie mogą odszukać pomiaru gdy auto opuszczało fabrykę i nie ma punktu odniesienia .... Auto jutro będzie miło jeszcze jedno badanie na hamowni maha co ma potwierdzić że hamownia wskazała doby pomiar , ciekaw jestem jak oni sie do tego odniosą zostało napisane pismo (było wymagane ) że auto dnia tego i tego zostało zakupione nie było auta testowego dla porównania aby był jakikolwiek punkt odniesienia 2. auto nie trzyma żadnej normy ani 140 ani 170 , wszystko wskazuje na to że auto będzie rozebrane całe przez ASO i szukanie usterki po czym będą wyciągnięte konsekwencje jak auto mogło trafić w taki stanie do odbiorcy Dodam też że nikt w warsztacie nie miął pojęcia jak ten wykres się czyta jak i logi czarna magia same krzywe i cyferki zupełnie nikt :shock: :roll:
  9. Przepraszam za moje nie składniowe pisanie ale było to spowodowane wczorajszą reakcją na to co zobaczyłem na wykresie ..... Dziś z kolegą AndyN sprawdzimy cóż to może być ...
  10. bez nerw spokojnie........... ja już pomysłu nie mam jutro sprawdzę dokładnie auto i może coś sie wykluczy
  11. Problemy audi leza w wydajnosci układu wtryskowego, do sprawdzenia cisnienie na pompie tandemowej oraz do podmiany wtryski. Mozna takze sprawdzic ustawienie rozrzadu w szczególnosci wałka wydechowego. Dobrze zachowuje sie turbina, czujniki temperatury, przepływomierz - niech tutaj nie szukaja przyczyny. Pod obciazeniem przy 4000obr auto generuje tylko 600stopni EGT wiec nie ma spalin !!. Odpowiedź jaką dostałem od Witka z MR sport
  12. Hmm w seacie mi sie zapala jak jest taka procedura wieć i w audi też to powinno sie zapalić prawda ??? a nic sie nie świeciło
  13. Zaraz wrzucę wykres a co do spotkanie to praca i jeszcze raz praca 2 auto mam od nowości 3 vagiem nic ci nie pokaże bo było już sprawdzane w vagu jest wszystkiego nie da sie zrobić jednym nędznym programem
  14. Mianowicie chodzi o to że dziś z czystej ciekawości pojechałem na hamownię sprawdzaliśmy 3 auta na dwóch autach ok wszystko wyszło na Audi a4 BRD wyszło przy 3 próbach 133 km 300nm a powinno być 170 lub wyżej i 350 nm auto było kupione w salonie więc od początku tak jeździło z czystej ciekawości sprawdziliśmy zaszokował nas wynik jak i co z tym robić ?? Definitywna wina audi silnik miał mieć 170 a nie ma nawet 140 co z tym dalej robić dodam iż w aucie nic nie było robione oleje co 10 tyś km filtry i to wszystko auto ma przebieg 55 tyś km * stosuj prosze odpowiedni prefix [Musashi]
  15. Witam wszystkich użytkowników
×
×
  • Dodaj nową pozycję...