Skocz do zawartości

B@rtek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O B@rtek

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia B@rtek

1

Reputacja

  1. Samochód naprawiałem w warsztacie w Mławie (125 km od Warszawy). Warsztat polecam w 100%, młody chłopak ale zna się na rzeczy. Robił mi to trochę po znajomości może dlatego mu się chciało. Migająca kontrolka świec żarowych czyli błąd położenia wału korbowego....(pierwszy post) usunięty. Oczywiście okazało się, że rozrząd był źle ustawiony. Trochę mnie to zdziwiło bo rozrząd był wymieniany w ASO (Germany) i po przejechaniu 25000km zaczął zgłaszać się błąd. VCDS, człowiek który rozrządy Audi ma w małym paluszku i po 30 min wszystko pięknie ustawione. Koszt - ballantines 0,7l. Może to kwestia psychiki ale mam wrażenie, że silnik pracuje ciszej.
  2. Pojechałem do warsztatu który zajmuje się tylko samochodami z grupy VAG. Diagnoza - trzeba wymienić kolektor (1500 zł), konieczność ustawienia rozrządu. Po ustawieniu ten sam błąd (zimny silnik, obroty 2000 rpm, miga kontrolka świec żarowych. Po minucie jazdy problem znika, oczywiście w dalszym ciągu bez żadnych objawów). Wróciłem do warsztatu z reklamacją i dowiedziałem się, że trzeba wymienić czujniki. Czy wyjęcia kolektora sprawdzenie go i wyczyszczenie coś pomoże? Zna ktoś kogoś mądrego w Warszawie lub okolicach kto mógłby się tym zająć? Jakoś nie ufam mechanikom z warsztatu w którym wylądowałem. Żeby tego jeszcze było mało zauważyłem, że czasemna wyższych biegach 4-5 po wciśnięciu gazu w podłogę samochód normalnie przyspiesza ale powyżej 2200 rpm obroty szybciej rosną (tzn podnoszą się o jakieś 200-300rpm, jakby samochód tracił przyczepność na śliskiej nawierzchni) później już jest OK. Coś ze sprzęgłem, docisk? ---------- Post dopisany 22-09-2013 at 13:16 ---------- Poprzedni post napisany 12-03-2013 at 09:19 ---------- Więc tak, kolektor rozebrany i wyczyszczony z nagarów. Przez nagar, klapki nie mogły się całkowicie zamknąć albo otworzyć co spowodowało, że nastawnik się wyrobił. Rozebranie i czyszczenie wszystkiego, wymiana nastawnika, ponowne złożenie 450 zł. Czas pracy 5h i jak ręką odjął. Pozostaje tylko kwestia czujnika położenia wału, w najbliższym czasie zajmę się tym i zdam relację co udało się zrobić.
  3. Możliwe jest, żeby któryś z czujników był uszkodzony i podawał złe informacje dot. złego ustawienia rozrządu? Jakie są koszty takich czujników?
  4. Witam, mam mały (mam nadzieję) problem ze swoim Audi. Ostatnio przy zimnym silniku, jak silnik wchodzi w zakres obrotów ok 2 tys. miga mi kontrolka świec żarowych. Puszczam gaz kontrolka przestaje migać i znika. Silnik pali równo, cicho i bez żadnych problemów. Po ok 1-2 minutach jazdy problem ustaje i wszystko jest OK. Problem pojawia się sporadycznie 1 na 10 uruchomień silnika po kilkudniowym postoju. W międzyczasie zapalił się check i pojechałem na komputer. Błąd od migającej kontrolki świec żarowych to: natomiast check to: Obydwa błędy wykasowane, mam zrobić trochę kilometrów i wrócić na ponowne podpięcie pod komputer. Spotkał się ktoś z podobnymi błędami? Jakieś sugestie? Nie chcę żeby mnie naciągnęli na kasę w serwisie. Dodam, że rozrząd wymieniony był przy 178000 km. W tej chwili jest 216000 km. Z góry dziękuję za wszelkie wskazówki.
  5. Cuber, duży problem jest z wyciągnięciem lusterek? Jakieś wskazówki?
  6. Czyli instalacja jest gotowa, podłączyłeś maty zmieniłeś "płytke z ikonką grzanych lusterek cena 13 zł numer jej to 8T0 919 173 B" i to wszystko? Grzeją z tylną szybą czy jak joystick ustawiony jest na ikonkę grzania?. Dzięki za odpowiedź
  7. Dzięki Cuber, daj znać proszę jak Ci poszło i ewentualnie jakie trudności napotkałeś na drodze. Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc i przydatne informacje. Skąd brałeś wkłady? Oryginał czy jakieś zamienniki na allegro?
  8. Skoro tak to po co na joysticku regulacji lusterek jest pozycja grzania jeżeli jest zintegrowane z tylną szybą? Na zdjęciach wyżej to pokazałem.
  9. No właśnie, wkłady i przełącznik to najmniejszy problem. Coś musi tym sterować, jakiś termostat? Sprawa może jest trudniejsza niż się spodziewałem, chyba będę musiał się męczyć chusteczkami a w zimę skrobaczka
  10. W B8 podgrzewanie lusterek chyba nie jest zintegrowane z podgrzewaniem tylnej szyby. Jak pisałem, joystick regulacji lusterek trzeba ustawić na pozycję na której u mnie nic nie ma, u mnie jest tak: a podgrzewane:
  11. Witam, kupując B8 nawet do głowy mi nie przyszło żeby zwrócić uwagę na to czy w wyposażeniu znajdują się podgrzewane lusterka - wydawało mi się to oczywiste. Jakie było moje zdziwienie kiedy rano szyby i lusterka były zaparowane i mokre od rosy a ja zacząłem szukać włącznika podgrzewania lusterek. Zapłon, światła, podgrzewanie tylnej szyby, przełącznik lusterek w pozycji neutralnej - nic. Zauważyłem w innej A4 B8, że na pozycji neutralnej ustawienia lusterek jest rysunek podgrzewanego lusterka a u mnie jest tylko I. Orientuje się ktoś czy instalacja jest przygotowana i należałoby tylko wymienić wkłady ewentualnie przełącznik lusterek czy może jest to grubsza robota. Szukałem takich info na forum ale znalazłem tylko podobne problemy we wcześniejszych modelach. Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
  12. Witam wszystkich miłośników AUDI. Mam na imię Bartek i jestem z Warszawy. Moje 4 kółka to AUDI A4 2,6 - 1996 r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...