Skocz do zawartości

Mqover79

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mqover79

Osiągnięcia Mqover79

0

Reputacja

  1. Czyli mam rozumieć, ze dosc ze objawy (podobne jak u mnie) u Ciebie nie ustaly, a do tego samochod jeszcze gorzej pali niz wczesniej???A moze po prostu ten filtr trzeba wymienic na nowy wtedy sie wszysto unormuje??
  2. Kurcze, ja juz zawor EGR wymienilem na poczatku roku i syczenie ustalo, ale to wahniecie wskazowki i falowanie dalej jest- moze rzeczywiscie masz racje ze to wina pochlaniacza, bo dosc dlugo jezdzilem na tym syczeniu z baku;/ Scrash; Kiedy myslisz to ustrojstwo wymienic bo jestem bardzo ciekaw efektu, a mozesz miec duzo racji z tym filtrem;]
  3. Kiepski olej jak na 1.8T i chyba z beczki :gwizdanie: Musisz zdjac nadkole po tej stronie co jest ta rurka i posprawdzaj sobie czy nie sa gdzies zagiete przewody ktore dochodza od baku do tej rurki.Jak sciagnisz nadkole to zobaczysz tez filtr weglowy na wysokoci slupka przednich drzwi- moze byc zabrudzony lub uszkodzony a mozna go przedmuchac powietrzem.Moze tez byc uzkodzony badz zabrudzony zawor EGR znajduje sie on pod maska -stojac na wprost po lewej stronie samochodu z ktorym to polaczona jest przewodami ta rureczka- mozna wu wstrzyknac wd40 i przedmuchac kompresorem lub pompka. PS. Badzo czesto przy zabrudzeniu lub uszkodzeniu ktorejs z wymienionych czesci wytwarza sie podcisnienie w baku, przy wlewie paliwa slychac syszenie a pod samochodem z przodu charakterystyczne bugotanie.
  4. Ten dzwiek dochodzi z ukladu odpowietrzania zbiornika(krotka rurka pod podwoziem za nadkolem przednim z prawej strony), sprawdz czy nie robi ci sie podcisnienie w baku nasluc**jac przy wlewie paliwa syczenia z baku.
  5. Witam. Proszę o radę w kwestii nierównej pracy silnika. Otoz od dluzszego czasu obserwuje kilka niepokojacych objawow,a mianowicie : 1.Faluja mi delikatnie obroty na jalowym biegu, 2. podczas zatrzymania np . na swiatlach silnik schodzi z obrotow ponizej dopuszczalej granicy po czym zaraz wraca do wlasciwych obrotow(zauwazylem takie jakby szybkie wahniecie wskazowki na liczniku), ale widac od razu ze obroty delikatnie faluja, takie same objawy(wahniecie wskazowki i falowanie obrotow) wystepuja rowniez po zgaszeniu rozgrzanego silnika i natychmiastowym odpaleniu, 3.Przy zmianie biegów, a zwlaszcza np. z 1 na 2 czuc szarpniecie, przy redukowaniu biegow rowniez, przy delikatnym cofaniu szarfie autem, 4. Na wolnych obrotach czuc delikatnie kolysanie samochodem( nie mam dwumasy) Dodam, ze samochod jest z 1997r. 1.6 ADP, przebieg 175 000 km,przyspiesza dobrze, wkreca sie na obroty bez problemow, przepustnica rok temu byla czyszczona i adaptowana vagiem, mimo to wszystkie objawy ww. wystepuja caly czas. Dziekuje Krzysztof
  6. Witam wszystkich klubowiczow:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...