Skocz do zawartości

galu2

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O galu2

Osiągnięcia galu2

0

Reputacja

  1. jako ze troszke sie pozmienialo i trzeba by odswiezyc temat to: dwa zdjecia z sesyjki przed zmianami i trzy po założeniu chromu i polerce felg i jeszcze środek
  2. jak zalatwiles temat? bo mam podobny problem i nie wiem jak sie zabrac do tego (najlepiej jakos samemu jak ktos poda przepis )
  3. no wszystko wskazuje na to ze niestety nie ten typ licznika. tzn. ten typ rocznik itd. ale nie ten rodzaj/model. okazuje sie ze jest kilka rodzajow ;p no nic ten pojdzie na allegro, a spisze swoj numer fabryczny i takiego dokladnie bede szukal )
  4. Słuchajcie mam niecodzienny objaw z licznikiem. Dotychczas używany uległ uszkodzeniu tzn. spalił się na nim jakiś procesor sterujący prawie wszystkim (brak podświetlenia, nie działa obrotomierz itp.) Tak czy siak nie do naprawienia, więc kupiłem nowy licznik. Dotychczas miałem kolorowy wyświetlacz, a nowy jest tylko czerwony ale kolor komunikatów nie ma dla mnie większego znaczenia Po założeniu nowego licznika wszystko super działa poza jedną małą rzeczą - po odpaleniu auta wyłącza klimatronik. Gdy auto jest nie odpalone a jedynie przekręcony kluczyk wszystko śmiga. Po odpaleniu zaraz się wyłącza ;/ Mam PINy, immo też ok, bo auto się załącza na nowym liczniku. Auto jeździ itd. Jak ugryźć ten temat? Ewentualnie do kogo można podjechać z tym w województwie łódzkim?
  5. jak miales 2.5 to najlepiej dorwac licznik od 2.5 roznica miedzy 1.9 a 2.5 tdi jest taka ze inaczej ustawiony jest obrotomierz 1.9 dziala na 4 a 2.5 na 6 garach to da sie zaprogramowac, ale lepiej zlapac od takiego samego modelu druga sprawa musisz zwrocic uwage czy kupujesz z czerwonym FISem czy kolorowym (po prostu zalezy jaki miales zanim Ci ukradli) ja kupilem nowy licznik, ale mam problemy z jego montazem i nie za bardzo wiem dlaczego ;/
  6. Słuchajcie mam niecodzienny objaw z licznikiem. Dotychczas używany uległ uszkodzeniu tzn. spalił się na nim jakiś procesor sterujący prawie wszystkim (brak podświetlenia, nie działa obrotomierz itp.) Tak czy siak nie do naprawienia, więc kupiłem nowy licznik. Dotychczas miałem kolorowy wyświetlacz, a nowy jest tylko czerwony ale kolor komunikatów nie ma dla mnie większego znaczenia Po założeniu nowego licznika wszystko super działa poza jedną małą rzeczą - po odpaleniu auta wyłącza klimatronik. Gdy auto jest nie odpalone a jedynie przekręcony kluczyk wszystko śmiga. Po odpaleniu zaraz się wyłącza ;/ Mam PINy, immo też ok, bo auto się załącza na nowym liczniku. Auto jeździ itd. Jak ugryźć ten temat? Ewentualnie do kogo można podjechać z tym w województwie łódzkim?
  7. witam mam jedno z pierwszych A4 B6 co wyszły na rynek. ostatnio padł mi licznik (tzn. padło podświetlenie, pali się kontrolka braku smarowania, nie działa obrotomierz - diagnoza - padnięty mikroprocesor) zakupilem wiec nowy licznik. ja mialem kolorowy a nowy jest czerwony, ale nie w tym rzecz, bo to akurat nie ma znaczenia udalo sie zaprogramowac nowy licznik i wszystko dziala poza jedna rzecza - przy wylaczonym aucie dziala klimatronik, a po odpaleniu wylacza sie i nie mozna z niego korzystac. czy ktos wie jak mozna zakodowac ten klimatronik? gdzie tego szukac itd.
  8. witam mam komplecik i pojawil sie problem z tymi bocznymi szybkami czy ktos ma zdjecia jak to wyglada na aucie? mam teraz fabryczne czarne ale jak sie pozbede szybki chce wiedziec co jest pod spodem zeby lipy nie bylo potrzebuje jakies zdjecia czym roznia sie szybki do czarnych i chromow oraz zdjecia jak to wyglada na aucie przed zalozeniem tej trojkatnej listewki jest kilka watkow na forum, ale nikt zdjec nie wrzucil wiem ze do chromow sa jakies zapinki bo widze takowe na listwie chromowanej )[br]Dopisany: 06 Październik 2009, 22:19_________________________________________________mam numery szyb do wersji z chromami jakby ktos kiedys szukal 8E5 845 299 AA NVB 8E5 845 300 AA NVB teraz jest prosba czy ktos mi moze zerknac w ETCE jakie numery mają te spinki montowane nitami do karoserii musze je gdzies kupic w serwisie a latwiej bedzie je znalezc znajac numer tutaj je widac na zdjeciu http://www.allegro.pl/item772781766_tylna_prawa_szyba_karoseryjna_audi_a4_b6.html
  9. mam 2.5 tdi po zdjeciu nadkola przedniego blotnika od strony kierowcy znajduje sie taka czarna obudowa-gruszka cisnieniowa z ktorej wychodzi wezyk i zasysane jest powietrze. jak to sie nazywa fachowo, bo mi sie popsuło i muszę kupić, a nie bardzo wiem o co pytać
  10. no niestety spotkało mnie to co podobno spotyka wiele osób wada licznika z B6 - na FIS wyswietla sie komunikat smarowania ( czerwony kaganek z kapiacym olejem ) - nie dziala obrotomierz ( silnik włączony ) - świeci się trakcja w związku z powyższym jak można uzyskać PIN auta, bo pewnie zakończy się wymianą licznika na inny ;/ no chyba że ktoś opanował ten temat
  11. no wersja "na leniucha" jest fajna, ale jak wielu użytkowników się przekonało często awaryjna. znajomy ma kolege co ma zdłubaną a4 w quattro na 200KM w automacie, ale nie wiem wlasnie jak to w rzeczywistosci sie sprawuje. ja u siebie jak zmienilem skrzynie to z powrotem na automat, wiec nadal istnieje ryzyko duzo wieksze niz w manualu jak bedzie duze zagrozenie po wirusku to dam sobie spokoj. wole ta kaske z ewentualnych awarii odlozyc i w przyszlosci kupic mlodsza audiczke
  12. Autko kupione we wrześniu 2008r. Przyjechało do Polski z przebiegiem 119kkm. Po 3 miesiącach wymiana skrzyni - taka przypadłość tego rozwiązania ;p Na lato 17" z oponami NEXEN N5000, a na zime orginalne 16tki z bodajże oponkami Barum. W przyszłości plany: - chrom wokół szyb (jak ktoś wie że ktoś ma do sprzedania proszę o info) - jasna skóra z elektryką i podgrzewanymi siedzeniami - chyba zmiana chipa aby szybiej latała W letnim ubranku wygląda tak:
  13. witam serdecznie posiadam Audi A4 2.5TDi z listopada 2001 roku od września 2008r. automat 155KM były już przgody ze skrzynią, więc warto zarejestrować się na forum poświęconym temu autku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...