Skocz do zawartości

bzyq

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bzyq

Osiągnięcia bzyq

0

Reputacja

  1. bzyq

    VAG-COM - Pytanie

    dzieki za oswiecenie, u mnie dziala wersja S jak i US gdyz drivery konwertuja mi z USB na COM.. czyli bede poprostu musial sobie wybrac dzieki i wydaje mi sie ze temat do zamkniecia, chyba ze ktos ma inna wersje co do tego..
  2. bzyq

    VAG-COM - Pytanie

    Witam. Mam takie pytanie co do programu Vag-Com. Szukałem odpowiedzi przed założeniem tematu ale niestety bez skutku.. Czym sie różni wersja: VAG-COM Release 409-1-S od VAG-COM Release 409-1-US Mam dwie wersje tych programów i nie wiem którą odinstalować.. Na reszcie się znam tylko nie wiem co to jest to S a co US Z gory dzieki za odpowiedz.
  3. samochód ma przebieg 133000km a rozrząd byl wymieniany prawidłowo przy 90000km. sprawdze te styki itd. (tak dla pewności, możecie mi powiedzieć gdzie one się znajdują?) jutro dzwonie do tego mechanika, drukuje logi i jade do niego na rozmowe.. w końcu on też ma diagnostykę i już sam poszedłem mu na rękę robiąc te logi (ma mniej roboty ).. trzeba będzie już poważnie porozmawiać z nim.. napisze co on mi powiedział i co może on chce jeszcze zrobić, ale jeszcze chętnie wysłucham co się dzieje z moją skodziną.. żebym wiedział co gadać
  4. powiem tak: jestem 2gim właścicielem tego auta.. mam je od 2005r. i od tego czasu nie był wymieniany termostat. może wcześniej ale nic mi o tym nie wiadomo. co do styków to sprawdze i raczej wymienie ten G62 dla świętego spokoju, z tego co wyczytałem to nie duży kosz bo ok. 40zł? ja dopiero zaczynam czytać tu o tych wszystkich problemach i nie wiem dokładnie co i jak.. co to jest to LMM? a co do niedogrzania auta to czyli co? za mała temperatura? powtórzyć jakieś logi może? jak na blacie pojawiło sie 90stopni dopiero robione były logi czyli tak jak tu pisaliście. naprawdę dziękuję za zainteresowanie
  5. jestem juz po wszystkich logach z topicu diagnostyka. statyczne: 000: 000BS: 001: 003: 003BS: 004: 004BS: 011BS: 013: 018: 023: 003-cieply silnik(Instruments): 007-cieply silnik: 003-zimny silnik(Instruments): 007-zimny silnik: dynamiczne: 000: 001: 003: 004: 008: 010: 011: niestety grupy 014 na statycznym nie zrobiłem, gdyż vag nic nie pokazywał... po zrobieniu logów dynamicznych pojawił się błąd: Monday, 06 April 2009, 16:07:04 VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 038 906 012 G Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 3334 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 35110 Additional Info: TMBBP21U72X532518 SKZ7Z0A1134386 1 Fault Found: 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-00 - - --------------------------------------------------------------------------- przed robieniem logów nie było żadnego błędu, gdyż skasowałem te dwa, które były wcześniej.
  6. spokojnie panowie, wiem zrobilem blad z tym ze nie zrobilem wszystkie logi ale zaraz to nadrobie.. wlasnie wrocilem i mam czas wolny i wlasnie wybieram sie z bratem na jazdy.. mam juz logi 007(w engine) i 003(instruments) na zimnym silniku.. ale to wszystko wstawie jak zrobie calosc.. w przeciagu paru godzin bedzie wszystko
  7. ok. mam zamiar zadzwonic do tego mecchanika i sobie z nim porozmawiac, czym on to ustawia itp. wszystkie logi zrobie jutro popoludniu i wstawie tu na forum do glebszej analizy (za co z gory dziekuje) te przeladowania i niedoladowania moga spowodowac ze auto ma wieksze pragnienie? spalanie zwiekszylo sie o 3-3,5l w miescie jak i w trasie, stalo sie to wlasnie po robieniu tej turbosprezarki.. zaradzi temu dobre ustawienie tego wszystkiego? czy winny szukac w czyms innym?
  8. filtr powietrza kiedy byl wymieniany? w piatek mechanik zajmuje sie takimi rzeczami, w tygodniu ma 2-3 turbiny do czyszczenia, ma autoelektronike i diagnostyke.. postaram sie na jutro zrobic wszystkie logi.. co do 011BS to mruganie kontroli jest normalne czy to ze na OFF jest 99.6% a na ON 0%? w tym topicu do diagnostyki widzialem wlasnie ze na ON powinno byc w granicy 100% a na OFF 0% nie znam sie na tym zadobrze ale podejrzewam ze chyba jakies przewody sa zamienione i zle podlaczone.. moge sie mylic ale wyczytalem tez to na jakims forum wiec nie wiem, dlatego pytam
  9. ok. jestem poczatkujacy w sprawaach diagnostyki wiec zabardzo sie nie znam moglbys mi podac jakie jeszcze logi dorobic? czy wszystkie dokladnie jak jest w topicu diagnostyki? co do sztangi to nie ja regulowalem, tylko moj mechanik wiec nie wiem co on tam narobil.. ale czemu tak jakby w 011BS jest jakby naodwrot z tym ON,OFF i czemu mrugala kontrolna swiec przy tym logu? z gory bardzo dziekuje za wszystkie odpowiedzi i sory za klopot
  10. witam. skoda octavia 2001r. diagnozowana vag-com 409.1 silnik 1.9TDI AHF 110KM błędy: Sunday, 05 April 2009, 15:19:28 VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 038 906 012 G Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 3334 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 35110 Additional Info: TMBBP21U72X532518 SKZ7Z0A1134386 2 Faults Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent --------------------------------------------------------------------------- błędy zostały usunięte po wszystkich logach. log dynamiczny w grupie 003 oraz 011: log 011BS: (przy robieniu tego loga mrugała kontrolka od świec, przestała przy wyłączeniu robienia loga i już nie mruga) log 007 (na rozgrzanym silniku): prosiłbym o analize. turbina była czyszczona, wymieniona została "gruszka"(regulowana była już 3x). notlaufa samochód łapie dopiero przy 180km/h i 4000tyś. obrotów na 5biegu. spalanie zwiększyło się o 3-3,5l po ostatnim regulowaniu. samochód słabo pali z rana i troszke dymi. z tego co wyczytałem to błąd 17965 dotyczy przeładowania turbiny... czy aby przypadkiem nie są źle podłączone jakieś przewody podciśnienowe? czy wymienić ten czujnik temperatury G62? zmieni coś to przy zapalaniu z rana?
  11. Witam serdecznie. Bardzo sie ciesze ze dolaczam do takiego grona klubowiczow Nazywam sie Bartek i jestem z Tczewa (niedaleko Gdanska). Narazie posiadam Octavie I 1.9TDI 110KM ale w Audi zawsze zakochany Przymierzam sie do kupna jakiejs A4 B6 w dieselu Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...