Skocz do zawartości

MatthewNS

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MatthewNS

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MatthewNS

0

Reputacja

  1. Witam Potrzebuje pomocy. Od około 3 miesiący po nocy lub dłuzszym minimum 4-6 godzinnym postoju, po rozpoczęciu jazdy i przy wyprowadzeniu silnika na minimum 2,5 tysiąca obrotów i wcisnięciu sprzęgla słychać obcieranie - taki metaliczny dźwięk ktory dochodzi CHYBA od z silnika od prawej strony (okolice filtra powietrza). Co dziwne jest to TYLKO przy wcisnięciu sprzęgła i trwa to tylko około 1-1,5 sekundy do chwili spadku obrotów. Przechodzi całkowicie po przejechaniu około pół kilometra i z racji tego jak dojeżdżam do mechanika tego objawu już nie ma i nie moglem mu do tej pory tego bezpośrednio pokazać jedynie tylko opisać. W każdym razie mechanik stwierdził że to łożysko wyciskowe i trzeba wymienić. Przy okazji zdecydowałem się na wymianę tarczy i docisku. Po wymianie mechanik powiedział mi że łozysko wyciskowe całkiem sie rozpadło i to musialo byc przyczyną tego obcierania. Zadowolony pojechałem do domu a rano .... znów to samo. Tym razem zostawiłem u mechanika auto na noc, rano przyjechałem taryfą, wsiadłem z meechanikiem do samochodu przejechaliśmy się i tym razem już usłyszał. Zdziwiony był bardzo. Jak podnieśliśmy klapę silnika, mechanik "włożył" głowę w okolice filtra, ja w tym czasie docisnalem gaz do 4tyś obrotów i puściłem, przy końcu spadku obrotów stwierdził że tam coś obciera. Mechanik na razie nie wie co. Ostatnio wymieniałem przepływomierz. Rura w której sam przepływomierz się znajduje (nowy) wchodziła do pokrywy filtra bez oporu i mechanik stwierdził że przez to jest zaciagane "lewe" powietrze, więc przełożył nowy przepływomier w rurkę od starego, który wchodził w pokrywę filtra bardziej ciasno i powienien byc przez to szczelny, objawy zostały. Mechanik stwierdził, że muszę znowu zostawić auto na noc, nastepnie rano podniesie auto i zrobimy test jazdy "na sucho" na podnośniku. Ma wtedy włożyć głowę pod spód i wtedy może się skapnie skąd ten dźwięk. Nie mam drugiego samochodu i przy małym dziecku CZĘSTY postój auta w wartszacie jest problemem. Dlatego chciałbym jsano zdiagnozować co naprawdę jest przyczyną i wkoncu naprawić. Liczę na was. Dodam że auto bylo do komputera podpinane ostatnio 5 razy i zero bledów. Pozdrawiam Matthew uzupelnij profil[br]Dopisany: 04 Lipiec 2008, 11:17 _________________________________________________Byłem wczoraj u machera od turbin. Zbadał dokładnie i ten dźwięk wydaje jednak turbina przy spadku obrotów silnika. Co dziwne na komputerze wszystko ok, jeździliśmy w czasie testu i pokazuje wzorcowe wartości. Macher odłączył rurę między przepływomierzem a turbiną spojrzał do środka i powiedział że łopatki się tłuką, ale mówił to trochę bez przekonania. Sam nie wiem co mam z tym robić. Zabierać się za regenerację turbiny czy jeździć dalej, zwłaszcza że auto rwie do przodu jak nigdy.
  2. Dzieki za numer do kapsla. Bez obaw - zadzwonię po Świętach. Jeśli kapsel będzię skłonny zająć się pompką to wcześniej (przed wysyłką) naprawię wkładkę. 16 kwietnia urodzi mi się synek i jazda zarówno teraz - przed porodem kiedy jest bardzo dużo załatwień jak i po bez normalnego otwierania (po za dojściem przez siedzenia) bagażnika nie wchodzi wogóle w grę. Dlatego też po prostu moje stwierdzenie że "nie wiem co robić" wynika z tego że po prostu zastanawiam się cały czas jak pogodzić naprawę w tym okresie i chyba będą ją musiał na jakiś czas odłożyć. Chyba że uda mi się szybko naprawić wkładkę. Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt p.s. wit.s - pozdrowienia w szczególności dla Tarnowa mam grono przyjaciół w Wierzchosławicach koło Tarnowa
  3. Witam wszytskich. Mam problem z pompką centralnego zamka. Przeglądając wczoraj posty doczytałem się że specjalistą od pompek jest Kapsel, ale doceniam Was wszytskich i liczę na Waszą pomoc wiec treść PW puszczoną do kapsla zamieszczam też tutaj. PW puszczona do kapsla: Cześć Jestem nowy na forum ale doczytałem się że jesteś specjalistą od pompek centralnego zamka. Moja pompka ma numer 8D0 862 257 B i od początku coś kiepsko pracowała - często nie mogłem otworzyć tylnej klapy naciskając przyciski nad rejestracją - z pilota działa, drzwi z trudem zamykała i otwierała. Auto mam dopiero 3 tydzień i w trakcie zakupu tego nie zauważyłem. Problem wyszedł przy montażu alarmu - wtedy całkiem przestała działać. Koleś co montował alarm wyciągnął i rozkręcił pompke i okazało się że rozleciało się kółko z łopatkami i plastikowy trzpień. Kupiłem na allegro pompkę o numerze 8L0 862 257 G ale okazało się że to samo - kółko połamane, po za tym nie reagowała elektronika, nawet jak próbowałem otworzyć szyby kluczykiem w drzwiach - dogadałem się ze sprzedającym i odsyłam. JAKIE SĄ RÓZNICE MIEDZY TYMI POMPKAMI BO WIZUALNIE SIę NIE RÓŻNIĄ? We wtorek jadę do krakowa, znalazłem w jednym sklepie jakąś używaną, nie wiem dokładnie jaką, ale jesli była by dobra, to: JAK SIę KODUJE PILOTA Z POMPKĄ ? BO NIE MAM POJęCIA? - mam dwa piloty: jeden oryginalny i jeden od alarmu, który jest tak zsynchronizoany że ma razem z alarmem zamykać i otwierać drzwi CZY MÓGŁBYŚ EWENTUALNIE NAPRAWIć MOJĄ? TYLKO MAM TAKI PROBLEM ŻE MAM ZAPCHANĄ WKŁADKę W TYLNEJ KLAPIE I NIE WŁOŻE KLUCZYKA. I JAK WYCIĄGNE POMPKę TO WOGÓLE NIE MOGE OTWORZYć KLAPY. TAK ŻE JAK CI WYŚLę TO BęDE UZIEMIONY Z BAGAZNIKIEM - NIE WIEM CO ROBIć ? JESLI MÓGŁBYŚ MI DAć JAKĄŚ RADę PRZED WTORKIEM TO BęDE WDZIęCZNY i EWENTUALNIE JAKIŚ NAMIAR TELEFONICZNY ŻEBYM MÓGŁ SIę PORADZIć W TRAKCIE ZAKUPU. Pozdrawiam POZDRAWIAM WAS WSZYSTKICH i LICZę NA WASZĄ POMOC.
  4. Witam wszystkich serdecznie Jestem świeżo upieczonym właścicielem Audi A4 1999 Avant (podobno model już 2000) [2,5 tdi, klimatronik, 10 x airbag, podgrzewane fotele, elektryczne szyby, asr, itd]. Auto mam dopiero 3 tydzień i już pierwsze kłopoty, ale jestem pewien że pomożecie. Mój pierwszy post zaraz pojawi się w dziale Elektryka , Klimatyzacja i Wnętrze. Pozdrawiam MatthewNS, Nowy Sącz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...