Skocz do zawartości

blazewiczp

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O blazewiczp

Osiągnięcia blazewiczp

0

Reputacja

  1. Dla mnie zczytał bez problemu
  2. Jak podłączysz kabelki od sprysków i od kontroli żarówek do masy to nie będziesz widzieć i słyszeć ostrzegawcze komunikaty na liczniku. Oczywiście można te kabelki podłączyć tak jak trzeba tyle, że dokładnie nie wiem czego to będzie potrzebowało. Tak podejrzewam, że potrzebne będą pompka/czujnik w zbiorniku oraz kostka wraz z interwencją w kable do świateł. Jak ktoś to przechodził to może się podzieli swoim doświadczeniem.
  3. Zabawy to trochę jest, ale liczy się efekt W sumie cała sprawa zależy jaki licznik sobie dokupisz. Jeżeli kupisz licznik z 2000 roku, z cyfrowym zegarkiem i białym podświetleniem to będziesz musiał dokupić manetkę, szarą 32-pinową wtyczkę do licznika, podprowadzić odpowiednie kable do wtyczki od radia i manetki, kabelki poziomu płynu do spryskiwaczy oraz kontroli żarówek dasz na masę i to już z podłączeniem. Następnie bierzesz can commander 1.4 i przeprogramowujesz kluczyki. Finito Jeżeli kupisz licznik od anglika , albo od benzyny to dodatkowo będziesz musiał/chciał przełożyć tarcze od europejskiego diesla i wrzucić odpowiedni wsad używając can commandera. Moje koszta wymiany licznika w przeliczeniu na zł wyniosły: licznik od anglika:92zł manetka:115zł wypożyczenie can commandera: 57zł total: 264zł + swój czas na złożenie wszystkiego na miejsce.
  4. No tak nie do końca. Zmieniłem kodowanie w Instruments 17 -> Function 10 -> Channel 62 i wszystko w porządku Dzięki ic3ek za info.
  5. Mój success(prawie) story z licznikiem!!! Dorwałem dzisiaj can commander 1.4 kabel i wgrałem do swego anglika(8D0920980J) europejski wsad od 8D0920932FX. W rezultacie wszystko śmiga wyśmienicie oprócz jednej rzeczy, a mianowicie ciemno jest w górnej części FISu i żadnej informacji RDS od radia chociaż na originalnym angielskim wsadzie wszystko było ok po włączeniu zapłonu. Czy mam winić eu wsad czy też problem da się rozwiązać poprzez kodowanie vag-com'em?
  6. witam, a dla tego licznika wsad od 8D0920932FX nie bedzie pasowal? Bo tez mam 8D0 920 980 tyle, ze z literka J na koncu to mialem zamiar wlasnie ten wsad wgrac. Szukam teraz odpowiedni sprzet, bo vag tacho 2.5 nie pasuje. Do tego licznika nie ma europejskiego wsadu.
  7. Tak, próbowałem VDO new, old i wszystkie pozostałe opcje ECU, ale żadna z nich nawet blisko nie dochodziła do "Try to log in." A ten Vag-can Commander to tylko soft czy też potrzebuje własnego kabelka?
  8. witam, otoz dzisiaj probowalem podpiac sie kabelkiem VAG TACHO 2.5 do zakupionego licznika 2000r. z angielskiego diesla z cyfrowym zegarkiem i bialym oswietleniem, nr licznika 8D0920980J. No i pech, access denied: Connecting VDO C5... OK 8D0920980J B5-KOMBIINSTR. VDO D12 Check for VDO C5 tacho... Tacho is VDO C5! Try to log in... Please wait! !!! Access DENIED !!! Slyszalem, ze czasem trzeba probowac sie polaczac do 10-iu razy, no ale bez sukcesu. Czy dobze rozumiem, ze z VAG TACHO 2.5 nie da sie zczytac/wpisac eeprom? Jakies alternatywy?
  9. Pozdrowiam wszystkich z Wilna Auto A4 1.9TDI PD 85kW 2000r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...