blazewiczp
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O blazewiczp
Osiągnięcia blazewiczp
0
Reputacja
-
Dla mnie zczytał bez problemu
-
Jak podłączysz kabelki od sprysków i od kontroli żarówek do masy to nie będziesz widzieć i słyszeć ostrzegawcze komunikaty na liczniku. Oczywiście można te kabelki podłączyć tak jak trzeba tyle, że dokładnie nie wiem czego to będzie potrzebowało. Tak podejrzewam, że potrzebne będą pompka/czujnik w zbiorniku oraz kostka wraz z interwencją w kable do świateł. Jak ktoś to przechodził to może się podzieli swoim doświadczeniem.
-
Zabawy to trochę jest, ale liczy się efekt W sumie cała sprawa zależy jaki licznik sobie dokupisz. Jeżeli kupisz licznik z 2000 roku, z cyfrowym zegarkiem i białym podświetleniem to będziesz musiał dokupić manetkę, szarą 32-pinową wtyczkę do licznika, podprowadzić odpowiednie kable do wtyczki od radia i manetki, kabelki poziomu płynu do spryskiwaczy oraz kontroli żarówek dasz na masę i to już z podłączeniem. Następnie bierzesz can commander 1.4 i przeprogramowujesz kluczyki. Finito Jeżeli kupisz licznik od anglika , albo od benzyny to dodatkowo będziesz musiał/chciał przełożyć tarcze od europejskiego diesla i wrzucić odpowiedni wsad używając can commandera. Moje koszta wymiany licznika w przeliczeniu na zł wyniosły: licznik od anglika:92zł manetka:115zł wypożyczenie can commandera: 57zł total: 264zł + swój czas na złożenie wszystkiego na miejsce.
-
No tak nie do końca. Zmieniłem kodowanie w Instruments 17 -> Function 10 -> Channel 62 i wszystko w porządku Dzięki ic3ek za info.
-
Mój success(prawie) story z licznikiem!!! Dorwałem dzisiaj can commander 1.4 kabel i wgrałem do swego anglika(8D0920980J) europejski wsad od 8D0920932FX. W rezultacie wszystko śmiga wyśmienicie oprócz jednej rzeczy, a mianowicie ciemno jest w górnej części FISu i żadnej informacji RDS od radia chociaż na originalnym angielskim wsadzie wszystko było ok po włączeniu zapłonu. Czy mam winić eu wsad czy też problem da się rozwiązać poprzez kodowanie vag-com'em?
-
witam, a dla tego licznika wsad od 8D0920932FX nie bedzie pasowal? Bo tez mam 8D0 920 980 tyle, ze z literka J na koncu to mialem zamiar wlasnie ten wsad wgrac. Szukam teraz odpowiedni sprzet, bo vag tacho 2.5 nie pasuje. Do tego licznika nie ma europejskiego wsadu.
-
Tak, próbowałem VDO new, old i wszystkie pozostałe opcje ECU, ale żadna z nich nawet blisko nie dochodziła do "Try to log in." A ten Vag-can Commander to tylko soft czy też potrzebuje własnego kabelka?
-
witam, otoz dzisiaj probowalem podpiac sie kabelkiem VAG TACHO 2.5 do zakupionego licznika 2000r. z angielskiego diesla z cyfrowym zegarkiem i bialym oswietleniem, nr licznika 8D0920980J. No i pech, access denied: Connecting VDO C5... OK 8D0920980J B5-KOMBIINSTR. VDO D12 Check for VDO C5 tacho... Tacho is VDO C5! Try to log in... Please wait! !!! Access DENIED !!! Slyszalem, ze czasem trzeba probowac sie polaczac do 10-iu razy, no ale bez sukcesu. Czy dobze rozumiem, ze z VAG TACHO 2.5 nie da sie zczytac/wpisac eeprom? Jakies alternatywy?
-
Pozdrowiam wszystkich z Wilna Auto A4 1.9TDI PD 85kW 2000r.