Skocz do zawartości

Cinollo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cinollo

Osiągnięcia Cinollo

0

Reputacja

  1. Witam. U mnie w B7 też jest podobny dźwięk! Ale nie zawsze, tylko czasem przy ruszaniu słyszę jakby świst - ciężko opisać ten dźwięk, trochę właśnie jak by łożysko, trochę taki jak wydają turbiny w sportowych autach jak im sie odejmie gazu! Trwa to sekundę! Ale rusza bez zarzutu, bez drgań ani szarpnięć! Ktoś mi zasugerował że to dwumas ale nie ma żadnych innych objawów że się kończy! Kierownica nie drży, pedały i lewarek też nie drżą! Robiliście już coś z tym? Macie jakieś diagnozy?
  2. Witam. U mnie w B7 też jest podobny dźwięk! Ale nie zawsze, tylko czasem przy ruszaniu słyszę jakby świst - ciężko opisać ten dźwięk, trochę taki jak wydają turbiny w sportowych autach jak im sie odejmie gazu! Ale rusza bez zarzutu, bez drgań ani szarpnięć! Trochę dziwne z tym dwumasem bo nie ma żadnych innych objawów że się kończy! Kierownica nie drży, pedały i lewarek są bez zarzutu! Robiliście już coś z tym? Macie jakieś diagnozy?
  3. Mam ten sam problem, przy normalnym, delikatnym dohamowaniu np: do świateł, czuje jak mi lekko wpada pedał hamulca - dosłownie kilka milimetrów i auto słabiej hamuje, trochę dziwne wrażenie, i czasem ale nie zawsze słyszę wtedy pompę abs jak skrobnie. Czyli twierdzicie że najpierw przeczyścić czujniki? Byłem u mechanika sprawdził wszystko, wymienił płyn, podłączył VAG i powiedział że pompa trzyma ciśnienie, i że to może być pompa abs!
  4. Już wiem! Byłem u mechanika! Szybka akcja - wyskoczył błąd nr 469C - usterka obwodu elektrycznego na 3 pompowtrysku! Bardzo małe napięcie na 3 wtrysku! Pewnie zaśniedziało albo się coś popaliło!
  5. A dodam jeszcze jedną rzecz, która może mieć jakiś wpływ na takie zachowanie silnika! Wczoraj zauważyłem że podczas jazdy temperatura wody utrzymywała się na około 60 stopniach C, za chwilę skoczyła do 90 stopni, po 5 sekundach znowu spadła do 60 C! Może to czujnik temperatury wariuje!? Może mieć to związek z tymi problemami na zimnym silniku?
  6. No nie wiem czy pompa - bo pewnie robił by to częściej podczas jazdy! A tu tylko na zimnym po przejechaniu paru kilometrów! Może wtryskiwacz się zawiesza - bo jak zgaszę i zapalę to komp robi reset i wszystko jest ok!
  7. Parkuje pod niebem! Tylko że ostatnio sucho jest! Nie pada! Jedynie szron na szybie! Myślisz że to może mieć wpływ?
  8. No właśnie też ktoś mi to zasugerował! Że jak się zapali ABS i ESP to coś z Elektryką! Dziwne jest to zachowanie silnika! I tylko rano! Najpierw takie mocne szarpnięcia, potem zupełnie zamula i właczają się kontrolki! Dziś jadę podłączyć się do kompa!
  9. Witam. Czytam wątki dotyczące spadku mocy ale nie znalazłem niczego co by przypominało mój problem! Zapalam rano - bez problemu od pierwszego strzału, chodzi 2 minutki na luzie, ruszam bez problemu - ma normalną moc - przejeżdżam ok 2 km i zaczyna szarpać i się dusić - na wszystkich biegach, nawet na luzie! Zapala się ABS i ESP i alarm, traci kompletnie moc! Kiedy próbuje dalej jechać silnik strasznie wibruje! Jak zgaszę auto i zapalę - wszystko mija i jadę dalej bez problemu - ma normalną moc! Dzieję się to tylko kiedy jest zimny po około 2 km o ruszenia! Oprócz tego czuje czasem że tak jak by niezbyt płynnie się rozpędzał - wyczuwam jakieś minimalne wibracje w pracy silnika - przy spokojnym rozpędzaniu! Czy to mogą być zabrudzone pompowtryskiwacze? Tankowałem ostatnio często na pewnej taniej bezobsługowej stacji benzynowej !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...