
wowo
Pasjonat-
Postów
126 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O wowo

Informacje
-
Imię
Ivo
-
Miasto
Łomża
Auto
-
Model
A6 C5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
2.4 V6
-
Kod silnika
BDV
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB+LPG
-
Baza wiedzy o skrzyni biegów Multitronic w Audi A4 B6 i B7
wowo odpowiedział(a) na Bart-S temat w Audi A4 B6/B7
Po kilu latach wróciłem do Audi C5 w multi. Jak na razie bez najmniejszego zarzutu. Na dniach wymiana oleju. Tak to wygląda... -
10 lat pykałem w szachy to ma sie ten reflex Nagroda za najlepsze RT było wyspawanie kpl. układu wydechowego do auta w RM Motors Może ktoś chce odkupic??
-
hehe ogólnie nawierzchnia do bani i h***.... oznakowana meta :/ Czasy beda lepsze bo auto ma potencjał. RT 0,004s tak jakos sie wstrzeliłem Warto było bo za ten czas, to chyba najcenniejsza nagroda imprezy
-
Niestety przynajmniej katalog IC podaje przeróżne długości polosi. Do roznych skrzyń rózne połosie, do tego dochodzi kwestia zawieszenia. Niektóre modele maja szerszy rozstaw kół i długośc półosi się zmienia. Dziś zabaczymy jak bedzie w moim przypadku Z racji na komplikacje jakie były wczoraj nie nastawiam się ze pozostała robota bedzie plug & play Na poprzednim setupie 330KM dało się juz odczuć bark 6 biegu, co zasugerowała moja żonka Przepływka S3 209KM[br]Dopisany: 07 Lipiec 2011, 08:02_________________________________________________Wszystko dziala jak należy. Jestem pod wrażeniem precyzji działania tej skrzyni. Biegi wchodza mięciutko z charakterystycznym kliknięciem. Sprzęgło mieciutkie, jak dla mnie nawet za miekkie. Przy napędzaniu auto nie myszkuje juz po drodze, więc szpera coś tam spina Trzeba nauczyć sie tego auta od nowa...
-
Jako ze na ostatniej imprezie zmieliło mi 1 bieg, a 2 dni poźniej i 2, prace nad swapem skrzyni nabrały tempa. Pacjent: skrzynia 6 gang FZQ Seat Leon Cupra R z silnikiem BAM 225KM FWD + 30% szpera Quaife. Prócz skrzyni potrzebujemy: - sprzegło - półosie z przegubami - rozrusznik - czujnik prędkości - przewód wysprzęglika O tych gratach wiedziałem więc wcześniej skompletowałem, o tyle pewne rzeczy były dla mnie zaskoczeniem. Śruby rozrusznika, półosi, i inna łapa skrzyni. Miałem troche farta i udało mi się to ogarnąć na miejscu. Brakowało również blaszek pod śruby od półosi, jednak z pomoca przyszedł stary kompletny napęd z BMW e30 Przewód od wspomagania również wymagał delikatnej modyfikacji. Mechanizm dzwigni zmiany biegów i linki zostaja stare. Dzień dzisiejszy zakończył sie wrzuceniem sprzegła, zawieszeniem skrzyni, wyregulowaniem linek i odpowietrzeniem. Na suchara biegi wchodzą, hehe. Jutro okaże się czy długośc półosi jest ok.... Porównanie półosi skrzyni 5 i 6 gang, oraz nowe sprzegło
-
Sliki sa, zeszperowana skrzynka również Czekamy na sprzegło i półosie
-
Dokładnie tak, Jednak zakładam wystrojenie bez stuków [br]Dopisany: 06 Styczeń 2011, 22:41_________________________________________________Mały update GT3071R korby IE głowica AEB by VRService + kpl. zaworowy +1mm Supertech kolektor dolotowy home made na bazie AGU przepustnica S4 uruchomiona softem zmienna faza wałków rozrządu strojenie MR Motors Boost 1,5bar EGT 850st.C
-
[B5 AEB] A4 1.8TQ AEB do codziennej jazdy - soft by GTO // UPD str 1 NEW POWER
wowo odpowiedział(a) na CoLo temat w Wykresy po modyfikacjach
Widzę cewki Beru. Sa ori, czy cos mocniejszego? -
[B6 AMB] 1.8T quattro, tiptronic, GTRS, FMIC by MR MOROTS
wowo odpowiedział(a) na Thom4s temat w Wykresy po modyfikacjach
Skoro juz takie porównania, to ten GTRS Eliminator nie wstaje jakoś cudownie. Powiedziałbym, że dokładnie tak jak mój GT2871r a moze nawet ciut gorzej... http://www.mrmotors.pl/cache/cache_900___uplimgautomat_55-0jpg.jpg?8896 -
[B6 AMB] 1.8T quattro, tiptronic, GTRS, FMIC by MR MOROTS
wowo odpowiedział(a) na Thom4s temat w Wykresy po modyfikacjach
Nie taka znowu locha Ładne i bardzo bezpieczne kreseczki . -
[B5 AGB] 2.7 BiT k04 RS6 by MR motors :)
wowo odpowiedział(a) na s4 b5 temat w Wykresy po modyfikacjach
Czasy fajne, zbliżone, do tych moim żonkowozie -
Te spalanie to przy spokojnej rozsadnej jeździe. Przy pałowaniu spalanie przyprawia o zawrót głowy i wole nawet nie liczyć. Wskazówka opada w ooczach W PL wszyscy sie srają z tłokami juz przy mocach 350PS. W Grecji, Skandynawii i za oceanem 400-500PS nie jest niczym nadzwyczajnym. Mój ziom ma 420PS od 2 lat i śmiga bezawaryjnie. Zobaczymy, miejmy nadzieje że i mi się uda
-
W granicach 15l przy obecnej pogodzie.
-
W serii przy głaskaniu pedału miescił sie w 10l w miescie teraz nima tak rózowo :/