Skocz do zawartości

irrass111

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O irrass111

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia irrass111

0

Reputacja

  1. Wczoraj "testowałem" samochód. Jeździłem chyba z godzinę, dużo się zatrzymywałem, skręcałem na pełnym skręcie obrotach w prawo i w lewo, czyli taka jazda typowo korkowo-miejska. Na koniec podjechałem na duży parking i tam jeszcze z 20 minut ostro skręcałem, raz w lewo raz w prawo. Wnioski takie: - szarpanie występuje takie jak było nie mniej nie więcej (oczywiście tylko na rozgrzanym silniku), - przy ruszaniu do przodu lub cofaniu NA PROSTYCH KOŁACH tego nie ma, - sprzęgło chodzi tak samo od 3 lat - miękko w całym zakresie "wciskania", - osłony przegubów zewnętrznych są całe, w bardzo dobrym stanie, - biegi wchodzą dobrze - można powiedzieć że idealnie, - żadnych szarpnięć nie ma przy szybszej jeździe czy też przyspieszaniu. I taka mała korekta co do pracy sprzęgła. Pisałem , że bierze gdzieś 3/4 wysokości ale wczoraj dobrze się przyjrzałem i jest ro raczej 2/3 wysokości, trochę ponad połowę. Coś mi się wydaje, że tu może któraś z poduszek silnika zawiniła.
  2. Sprzęgło bierze od 3 lat odkąd mam samochód raczej bez zmian, myślę, że gdzieś tak 3/4 wysokości.
  3. A mam pytanie czy robiłeś jakąś większą trasę z "tymi objawami" i czy coś się działo? Pytam bo tak jak pisałem za półtora miesiąca wyjeżdżam nad morze i nie wiem czy coś mam robić z samochodem czy ryzykować i jechać.
  4. Wczoraj zauważyłem, że niestety to samo zaczyna się dziać na skręconych kołach w lewo.....
  5. A długo masz te objawy? Ja za półtora miesiąca wyjeżdżam z rodzina nad morze i nie wiem czy można z tym jeździć. U mnie nie zawsze się to pojawia, raz jest raz nie.
  6. Witam, zauważyłem ostatnio, że po jeździe miejskiej i rozgrzanym silniku auto trochę szarpie. Dzieje się to tylko i wyłącznie podczas ruszania i przy maksymalnie skręconych kołach w prawo. Cofając na wstecznym jest podobnie. Raczej nie zauważyłem charakterystycznych stuków, które mogły by od razu wskazać na uszkodzenie przegubu. Generalnie biegi i sprzęgło ładnie pracują. Czy ktoś spotkał się z takim objawem? Co może być przyczyną???
  7. [br]Dopisany: 29 Styczeń 2010, 13:47_________________________________________________ Właśnie tych ekstremalnych przypadków jest bardzo mało, a chodzi o niedogrzanie w warunkach mniej ekstremalnych - a takich mamy tu najwięcej.
  8. Termostat... No właśnie. "Zganianie" na pogodę i niskie temperatury nie ma więc sensu, bo jeszcze raz powtórzę: dobry i właściwie działający układ ogrzewania musi się odpowiednio nagrzać.
  9. "Zimno" pewnie wpływa na dłuższe dogrzewanie silnika, ale przy sprawnym układzie powinien jednak się dogrzać do 90C. Ja 2 dni temu zrobiłem testy na podłączonym VAG-u: -temperatura powietrza: - 11C, -jazda BEZ WŁĄCZONEGO OGRZEWANIA, -długość i czas testu: 17 km, 35 min, -średnia prędkość: jakieś 55 km/h, Wskazania: -climatronic kanał 49: 75C -wskazówka: 75C -temperatura z VAG: 76C Temperatura ta została uzyskana dopiero po 17 km i 35 min. 95 % chłodnicy jest zasłoniętej. Wszystkie przewody układu grzewczego ciepłe, lekko gorące. Płyn w zbiorniczku wyrównawczym ciepły, lekko gorący Czy w/w wnioski to wpływ temperatury, czy termostat? Pzdr.
  10. [quote name=robertb Temperatura cały czas utrzymywała się 67oC ? Ile zrobiłeś km ? Jeżeli ponad 10km i nic się nie zmieniało to winny jest termostat. Najpierw spróbuj jeszcze raz ale z wyłączonym nawiewem czy osiągnie 90oC[br]Dopisany: 26 Styczeń 2010, 11:37_________________________________________________Paweł ja bym sobie dał już spokój, zobaczysz czy się poprawi jak będzie trochę cieplej, bo powymieniasz połowę silnika a temp. nadal będzie taka sama Było tak: temperatura cały czas 70C na climatronicu, na zegarze podobnie. Po włączeniu nawiewu na szybę spadła nieznacznie do jakiś 67C i przy włączonym cały czas nawiewie miała 67, może 69C. Tyle że kilometrów to zrobiłem: 3 po wyjechaniu z garażu, potem zajechałem do sklepów (zajęlo mi to jakies 20 min) a nastepnie kolejne 4 km z powrotem do domu. Więc łącznie 10 km to raczej nie wyszło, a między czasie sklepy. Pzdr, Iras
  11. Cześć, mam chyba identyczny problem co YAREL, tzn: Wczoraj sprawdzałem, temperatura w garażu -4C, po wyjechaniu i zrobieniu 3 km: - temperatura na kanale 49=67,kanał 51=90,wskazówka na zegarach+/-67 i tak już cały czas bez żadnych odchyleń. - wentylator cały czas uruchomiony, chodzi dość szybko i powiem szczerze, że nie wiem czy patrząc na jego prędkość wirowania można go zatrzymać, nie sprawdzałem, - powietrze z nawiewów dość ciepłe po jakiś 4 km, I jeszcze jedno, szukałem wczoraj czujnika G62 ale nie mogłem go zlokalizować, czy ktoś może ma ten sam silnik i wie gdzie go szukać (chciałbym go wymienić) Czy ktoś (wiem juz że YAREL też ) miał podobne objawy? Czy do wymiany od razu termostat, czy może i czujnik. Pzdr, Iras
  12. na szczycie silnika od kabiny szukaj wtyczki w metalowym kolanku do którego dochodzą węże. Czyli rozumiem, że pod pokrywą silnika?
  13. Cześć, szukałem na forum ale nie znalazłem. Czy mógłby mi ktoś pomóc (opisać) gdzie znajduje się w moim Audi czujnik temperatury silnika G62. Dzięki z góry za pomoc. Pzdr, Iras
  14. Fotki dodałem , przynajmniej w poście są umieszczone ich adresy, ale nie wiem dlaczego się nie ładują/nie pokazują tu.
  15. Dzięki za info. Dziś oko ło 18 podepnę się jeszcze pod kostkę z kablami: SZARO/BIAŁY - OTWIERANIE i BRĄZOWO/BIAŁY - ZAMYKANIE (sterowanie minusami). Dostałem jeszcze info od człowieka , od którego kupiłem sterownik żeby ustawić czas impulsu na 0,5 sek. Wieczorem opiszę co i jak, mam nadzieję, że będzie ok. Pzdr, Iras ----------------------------------------------------------------------------------------- Problem rozwiązany, "mily" dzięki za naprowadzenie odnośnie podłączenia pod właściwy kabel. Podłączyłem się do kostki z kablem: SZARO/BIAŁY - OTWIERANIE. Natomiast nie było wniej kabla BRĄZOWO/BIAŁY - ZAMYKANIE, ale okazało się że funkcja ZAMYKANIE jest realizowana przy zamykaniu szyb, a dokładnie (tu cytat z postu "wituxa": "Może zdarzyć się że w aucie na przewodzie zamykania - brązowy z białym paskiem (-) będzie też domykanie szyb (-), w takim przypadku przewód zamykania idący od sterownika można pominąć bo przewód domykania impuls 30 sek. masy (-) zamknie zamek i domknie szyby. W przypadku gdy nasze auto nie posiada domykania szyb należy podłączyć przewód zg. ze schematem ( czyli nie pomijać przewodu zamykania wychodzącego ze sterownika )". Dodatkowo czas impulsu sterownika ustawiłem na 0,5 sek. Pozdrawiam, i dzięki za pomoć. Iras.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...