irrass111 0 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Witam, zauważyłem ostatnio, że po jeździe miejskiej i rozgrzanym silniku auto trochę szarpie. Dzieje się to tylko i wyłącznie podczas ruszania i przy maksymalnie skręconych kołach w prawo. Cofając na wstecznym jest podobnie. Raczej nie zauważyłem charakterystycznych stuków, które mogły by od razu wskazać na uszkodzenie przegubu. Generalnie biegi i sprzęgło ładnie pracują. Czy ktoś spotkał się z takim objawem? Co może być przyczyną??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 0 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 mam to samo... ja raczej stawialbym na sprzeglo i dwumas do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irrass111 0 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 A długo masz te objawy? Ja za półtora miesiąca wyjeżdżam z rodzina nad morze i nie wiem czy można z tym jeździć. U mnie nie zawsze się to pojawia, raz jest raz nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 0 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 chyba z rok czasu juz tak jezdze najgorzej jest jak jest bardzo goraco i sporo jezdze po miescie w korkach na pol sprzegle. mialem kiedys podobne objawy w audi 80 po rozebraniu do wymiany byla tarcza... wymienilem tarcze i lozysko oporowe docisk zostawilem stary i pozniej bylo juz normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irrass111 0 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Wczoraj zauważyłem, że niestety to samo zaczyna się dziać na skręconych kołach w lewo..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabson765 0 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 ja radze sobie z tym tak ze jak ruszam daje tak 1200-1400 obrotow i wtedy nic nie szarpie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irrass111 0 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 ja radze sobie z tym tak ze jak ruszam daje tak 1200-1400 obrotow i wtedy nic nie szarpie A mam pytanie czy robiłeś jakąś większą trasę z "tymi objawami" i czy coś się działo? Pytam bo tak jak pisałem za półtora miesiąca wyjeżdżam nad morze i nie wiem czy coś mam robić z samochodem czy ryzykować i jechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Też mi się wydaje, że to sprzęgło zaczyna się ślizgać i szarpie. Czy objedziesz trasę nad morze tego nikt ci nie zagwarantuje. Wysoko ci bierze sprzęgło czy nisko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszka82 1 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 panowie a jak to szarpanie się objawia ? to jest takie jakby żabkowanie ? tak jak robią ruszające L-ki tylko ciut słabiej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irrass111 0 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Też mi się wydaje, że to sprzęgło zaczyna się ślizgać i szarpie. Czy objedziesz trasę nad morze tego nikt ci nie zagwarantuje. Wysoko ci bierze sprzęgło czy nisko? Sprzęgło bierze od 3 lat odkąd mam samochód raczej bez zmian, myślę, że gdzieś tak 3/4 wysokości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -makaveli- Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 w poprzenim samochodzie tak miałem i to były przeguby...było wrażenie jakbym na samych felgach po kamieniach jechał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Też mi się wydaje, że to sprzęgło zaczyna się ślizgać i szarpie. Czy objedziesz trasę nad morze tego nikt ci nie zagwarantuje. Wysoko ci bierze sprzęgło czy nisko? Sprzęgło bierze od 3 lat odkąd mam samochód raczej bez zmian, myślę, że gdzieś tak 3/4 wysokości. Czyli jeszcze nie najgorzej ale ja przy takiej wysokości wymieniałem już sprzęgło . Z tym, że mi najpierw zaczęło się ślizgać a następnie szarpać przy ruszaniu. Zwróć uwagę jeszcze na twardość wciskanego pedału sprzęgła. W końcowej fazie stawał się coraz twardy gdzie po wymianie jest bardzo miękki i nie czujesz wciskania sprzęgła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irrass111 0 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 Wczoraj "testowałem" samochód. Jeździłem chyba z godzinę, dużo się zatrzymywałem, skręcałem na pełnym skręcie obrotach w prawo i w lewo, czyli taka jazda typowo korkowo-miejska. Na koniec podjechałem na duży parking i tam jeszcze z 20 minut ostro skręcałem, raz w lewo raz w prawo. Wnioski takie: - szarpanie występuje takie jak było nie mniej nie więcej (oczywiście tylko na rozgrzanym silniku), - przy ruszaniu do przodu lub cofaniu NA PROSTYCH KOŁACH tego nie ma, - sprzęgło chodzi tak samo od 3 lat - miękko w całym zakresie "wciskania", - osłony przegubów zewnętrznych są całe, w bardzo dobrym stanie, - biegi wchodzą dobrze - można powiedzieć że idealnie, - żadnych szarpnięć nie ma przy szybszej jeździe czy też przyspieszaniu. I taka mała korekta co do pracy sprzęgła. Pisałem , że bierze gdzieś 3/4 wysokości ale wczoraj dobrze się przyjrzałem i jest ro raczej 2/3 wysokości, trochę ponad połowę. Coś mi się wydaje, że tu może któraś z poduszek silnika zawiniła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się