Skocz do zawartości

h4cker

Pasjonat
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O h4cker

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    AMS

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia h4cker

0

Reputacja

  1. h4cker

    [B6Q AVJ] problemy z mocą

    Jakich problemach? gościa z komisu wiele nie interesowało bo odpalił, zgasił i po wszystkim
  2. h4cker

    [B6 AVJ] Quattro

    Jak otworzysz link to jest tam cena 54zł 17-11-2015: Witam! Widziałem, że kolega Artur82 doposażył swoje auto w włącznik świateł od Audi A6 [C6]: Czy mógłby mi ktoś opisać jak to przerobić albo podrzucić jakiś link z tematem bo nigdzie nie znalazłem jak to zrobić Z góry dzięki EDIT 22-12-2015: Przyszedł w końcu DP :banan: dla porównania mój DP a standardowa uszczelka Wymieniłem też gniazda i uszczelki wtrysków: I dla zasady N75: Po wymianie N75 zmniejszyło się szarpanie podczas przyśpieszania ale jeszcze to nie to czego oczekuje zamówiłem TIP i wszystkie przewody gumowe do dolotu i trzeba będzie zrobić w końcu logi EDIT 09.01.2016: Temat do zamknięcia, zemsta sprzedana
  3. h4cker

    [B6Q AVJ] problemy z mocą

    Udało mi się odpalić na szwagra Win8 i na razie korzystam z VAG-COM 311.2 wstępnie sprawdziłem trzy auta idę zaraz kodować moduł komfortu co do auta to najpierw wymienię świece, filtry i usunę kata a potem dopiero zrobię logi... może to zająć do 2 tygodni zanim przyjdą części z polski EDIT 06.12.2015: Witam! Jak na razie wymieniłem: - olej Valvoline VR1 5W50 - świece NGK PFR6Q - filtr oleju i powietrza MANN - filtr paliwa Audi (niezmieniany od nowości ) - umyłem i zaadaptowałem przepustnicę - rozebrałem TIP i popsikałem N75 WD40 W TIPie był oderwany króciec obok wlotu do turbiny i póki co przykleiłem go super glutem Pytanie czy lepiej kupić ori TIP od Audi czy takie będą lepsze i który z nich będzie pasował: 1. http://www.ebay.pl/itm/SILICONE-TURBO-Induction-Intake-Pipe-HOSE-FOR-AUDI-A4-VW-Passat-B5-1-8T-94-05-RD-/350962037836? 2. http://www.ebay.pl/itm/Turbo-Silicone-Induction-Air-Intake-Inlet-Hose-FOR-Audi-A4-Passat-B6-1-8T-RED-/281123963083?hash=item41744b40cb Po wykonaniu powyższych czynności auto jedzie dużo lepiej ale zanim zrobię logi muszę zmienić TIP i czekam jeszcze na DP EDIT 09.01.2016: Temat do zamknięcia, zemsta sprzedana
  4. :grin: :naughty: 5V czyli 5 zaworów na cylinder a, że jest ich 4 to w sumie ma 20 zaworów czyli 20V
  5. Sprawne i naładowane aku też ma duży wpływ na rozruch diesla w chłodne dni. Powodzenia.
  6. Skoro nowe ze sklepu to sprawdziłbym: -czy przewody do wtrysków są dobrze dokręcone -nadmiary czy szczelne -pompę wstępną czy ma odpowiednie ciśnienie (jeżeli taka występuje) -sprawność świec I jeżeli wszystko okaże się sprawne to może być tak, że stare wtryski lekko podlewały i szybciej dochodziło do zapłonu a na nowych potrzebuje więcej paliwa.
  7. Skoro piszesz, że przy niskich temp. gorzej odpala to w jakim stanie są świece? Wtryski fabrycznie nowe czy "nowe" bo regenerowane?
  8. FEBI to dno totalne... pod koniec 2013 założyłem 4 wahacze + 2 kompletne drążki kierownicze do E39 i po jakiś 40k km połowa zawiasu z przodu miała luzy... myślałem, że felgi pokrzywiłem jak raz byłem w PL bo jak mogą się wahacze wysypać na takich drogach jakie są w NL... i się mocno zdziwiłem na podnośniku... co do LMO to ja mam w swojej Audi od nowości i mają 290k km i w górnych wahaczach poddały się tuleje bo widać, że są naderwane i pukają więc 4 górne będę zmieniał i wezmę TRW bo kosztują w NL połowę co Meyle HD... Nawet LMO jest dużo tańszy niż Meyle HD...
  9. h4cker

    [B6Q AVJ] problemy z mocą

    Ściągnąłem sterowniki ze strony Viakena na trzecim systemie: czystym Win 8 i dalej to samo... jeżeli jest uwalony to już drugi kabel od nich który jest uwalony zanim zaczął pracę EDIT : sprawdzałem właśnie na VAG-COM 311.2 i to samo... czy to na pewno uwalony kabel? Bo jak twierdzi Viaken: EDIT 15.11.2015: po przeszukaniu całego internetu jeden mądry człowiek napisał, że udało mu się wykonać test po wpięciu kabla w auto i u mnie tak samo udało mi się odczytać tylko silnik po czym program się wiesza dopóki nie odepnę kabla :facepalm: potem jak wiadomo już nic nie zrobię i tak się dzieje na Win Vista a na Win7 nie widzi mi sterów kabla więc póki co czarna dziura... kabel można uznać za ok czy niekoniecznie? jak już się dowiedziałem zatkany kat... więc trzeba będzie założyć DP... i najlepiej/najdłużej działa VAG-COM 311.2 tzn. zanim się zawiesi...
  10. h4cker

    [B6Q AVJ] problemy z mocą

    Dzięki Przyszedł mi dzisiaj kabel :http://viaken.pl/pl/vag-usb-kkl-line-2-linie-k-we-wtyku-obd2.html i mam problem bo nie mogę zrobić testu w trzech programach... 1. VCDS-PL 14.10 2. VAG-COM 409.1-S 3. VCDS-Lite 1.2 cały czas walczę z kablem... mam Win Vista 32bit i Win7 64bit i na jednym i drugim ten sam problem ze sterownikami... czytałem wszystkie tematy, instalowałem wszystkie sterowniki jakie były do ściągnięcia i dalej to samo... u innych jest coś takiego: jak to ogarnąć bo dużo nie brakuje żebym wyrzucił kompa z kablem przez okno
  11. h4cker

    [B6Q AVJ] problemy z mocą

    Jak to zrobić? Kabel w drodze ale co dalej? Które logi itp. łopatologicznie proszę jak się do tego zabrać za wszystkie linki z tematami co i jak zrobić będę wdzięczny
  12. h4cker

    [B6Q AVJ] problemy z mocą

    Tak i słychać tylko ciche (zacytuje z innego tematu o DV) "ffffffffff". Ale też zmieniła się dynamika auta w moim przypadku przed wymianą było czuć doładowanie na każdym biegu od 2500obr. po wymianie znacznie osłabł i ciągnie bliżej 3000obr... tyle 1.8T jest na tym forum a pomocy znikąd...
  13. h4cker

    [B6Q AVJ] problemy z mocą

    Czyli jezeli dmuchnąć w zawór a powietrze ucieka do węża podciśnienia to zawór nie sprawny? Jak sprawdzałem swój to właśnie taki efekt miałem i myślałem że to jest ok. Według mnie tak. Ponieważ jak dmuchałem w nowy zawór z dwóch stron to był szczelny, a potem dmuchnąłem w stary i z jednej strony uciekało powietrze podciśnieniem i pewnie wtedy wydawał ten dźwięk blow off'a podczas jazdy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...