Skocz do zawartości

katom

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O katom

Osiągnięcia katom

0

Reputacja

  1. Okazuje się że po pewnym czasie od wymiany pompy zapowietrza się układ. Pieni się płyn w zbiorniczku i wycieka z niego. Im dłużej jeżdżę tym gorzej. Mój mechanik twierdzi że zapowietrzać musi się kolumna kierownicza. Czy to możliwe?
  2. Uporczywy hałas przy wspomaganiu nie mija. Było głośne wycie przy skręcie w prawo i lewo, na postoju i podczas jazdy, nawet przy przyspieszaniu. Oddałem pompę do regeneracji po tygodniu jeżdżenia hałas powrócił. Wymieniłem pompę na używkę, po dwóch dniach jeżdżenia hałas powraca, na razie nie tak głośny. Poprzednio był zalany oryginalny płyn VW zielony, teraz żółty STP - nie pieni się. Może problem leży gdzie indziej? Może ktoś miał podobny problem?
  3. A gdzie kupić skrzynię od angola?
  4. Już to zrobiłem i tak jakby coś przy skrzyni lekko chrupało. Na lewym i prawym kole to samo. Czy to mechanizm różnicowy w skrzyni czy jednak coś innego?
  5. Cały czas słychać. Już od 2 do 6. Czym szybciej tym gwizdanie jest głośniejsze.
  6. Myślę że nie na wolnych obrotach.
  7. Podczas jazdy słyszę dość wyraźne gwizdanie, również na wolnych obrotach, coś jakby łożysko. Nie jest to łożysko na kole. Jest podejrzenie, że to jakieś łożysko w skrzyni biegów. Czy to może być prawidłowa diagnoza? Motor 131 kM disel, skrzynia 6 manual.
  8. Witam wszystkich użytkowników audi a4!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...