Skocz do zawartości

wirusekx

Pasjonat
  • Postów

    91
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wirusekx

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wirusekx

1

Reputacja

  1. witam:) drodzy forumowicze co sądzicie o tym zestawie NOWY PODNOŚNIK SZYBY AUDI A4 01-07 LEWY PRZÓD FV (2494609963) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Czy może lepiej kupić org używkę?
  2. witam:) drodzy forumowicze co sądzicie o tym zestawie NOWY PODNOŚNIK SZYBY AUDI A4 01-07 LEWY PRZÓD FV (2494609963) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Czy może lepiej kupić org używkę?
  3. jeżdżę już ponad rok na HCF i wszystko jest ok;)
  4. od lkompa zacznę bo akurat taten dzień był z taką sporawą ulewą... w każdym razie narazie jest w szystko ok
  5. ale jaki to czujnik? bo błąd raczj wstaksuje na zwarcie jakieś, a czujnik g 2/62 od prawie roku siedzi nowy orginalny[br]Dopisany: 07 Sierpień 2011, 22:21_________________________________________________panowie nikt nie pomoże?: :gwizdanie:
  6. Panowie szukałem i nie znalazłem na forum tego problemu. Auto po dwoch dniu postoju. O 12 wsiadam przekręcam stacyjkę , środkowy komputer nawet się nie zapalil. Probuje odpalać i nic ... podłaczam vaga i wyskoczył błąb jak w tremacie. Wchodzę na grupę 12 i napięcie akumulatora 6. Z tego co rozumiem to wentylator się sam włącza od chłodnicy... tylko dlaczego? zna ktoś może rozwiązanie?
  7. sprzęt już w domu:) jak się uda to jutro wymiana:) i wtedy napiszę o wrażeniach:)
  8. super:) więc będę tak czynił tylko kontakt osobisty:) dzięki chłopaki:)
  9. Cieszę się że ktoś poleca. Muszę wymienić samą plecionkę, ale pomyślałem żeby od razu pozbyć się katalizatora i przypadkowo znalazłem ową aukcje:) więc raczej zakupie i zmotuje:)
  10. Panowie jak w temacie a zmiana na http://allegro.pl/katalizator-zamiennik-audi-a4-19tdi-100-130hp-200i-i1612733131.html Dobry pomysł? Jeśli ktoś zmieniał proszę o opinie:)
  11. mnie to wychodzi na ślizgające się sprzegło
  12. Panowie miałem to:) problem tkwił w stykach. Trzeba ściągnąc pokrywę zaworów, wyciagnąc wtyczki przepryskać czymś do czyszczenia stykow zlozyc do kupy i cieszyc się jazda( u mnie był jeszcze bład typu przerwa/zwarcia na pompowtrysku) I zaczałbym od tego bo koszty prawie zerowe:) POzdrawiam
  13. termostat:) a spalanie to nie wiecej niz pol litra na setke. zresztą przejdz kilometr lub 2 , otowrz maske jesli waz gorny bedzie cieply to ewidentnie termostat
  14. masz cały czas obieg otwarty, więc cały płyn w układzie chlodzenia sie grzeje, a tak nie powinno być. Układ chlodzenia jest odpowiedzialny za najlepsza tamterpaturę oleju w jakiej silink może pracować. Napewno nie sprawy termostat skraca żywtoność silnika i turbiny, ale dokładnie to nie wiem jak skraca:) niech się wypowidzą wachowcy.[br]Dopisany: 06 Kwiecień 2011, 21:10_________________________________________________steve nie zgodzę się, może jak by było 40 stopni to owszem, ale przy takiej temperaturze silnik napewno sie nagrzeje do 90. termostat do wymiany. zreszta to bardzo latwo sprawdzić
  15. ja bym na początek sprawdził ten napinacz od paska wielorowkowego. bo on potrafi niezłe luzy mieć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...