Skocz do zawartości

tralalinek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tralalinek

Osiągnięcia tralalinek

0

Reputacja

  1. mam problem ze sterowaniem 4 wtryskiwacza i wygląda na to, że to uszkodzenie ECU. A tak nawiasem mówiąc to podłączyłem drugi i nie rozpoznaje immobilizera... no cóż może ktoś wie jak się rejestruje kluczyki? he
  2. Witam. Czy ktoś może mi powiedzieć co należy zrobić po wymianie ECU? Konieczna jest adaptacja jakichś podzespołów czy coś w tym stylu?
  3. Witam. Napięcie było mierzone między przewodami idącymi do wtryskiwacza. Tak samo ten tester. Pozdro
  4. Wybaczcie. Już się przywitałem A jeśli chodzi o komputer to wykazuje błąd 1252 - wtrysk 4 oraz 0513 - to chyba czujnik obrotów. Na wtrysku 4 jest napięcie ok. 10.5V pozostałe jakieś 6.6V. Wygląda to tak jakby wtrysk ten był cały czas otwarty. Pozdro
  5. Witam wszystkich użytkowników forum. Jestem psiadczem Audi A4 1.6 z 98-go roku. Auto posiadam od prawie 3 lat i do niedawna nie miałem z nim większych problemów. Mimo tego jestem z niego zadowolony i jak na razie nie mam zamiaru zmieniać marki. Pozdro.
  6. Witam. Mam problem z nierównomierną pracą silnika. Zaczyna się zaraz po odpaleniu. Muszę nadmienić, że z tym też mam czasem problem szczególnie gdy jest ciepły. Po odpaleniu pracuje tak jak gdyby nie działał jakiś cylinder, ale po chwili wszystko się normuje do czasu gdy osignie 70-80 stopni. Wtedy zaczyna szarpać i traci moc. Słabo wchodzi na obroty. A muszę dodać, że pali strasznie dużo. Właśnie przed chwilą mechanik zdiagnozował błąd 4 wtryskiwacza i czujnika obrotów. Odcięcie sterowania od tegoż wrtysku nie rzutuje na pracę silnika. Ziom podpiął jakąś śmieszną lampkę do tego gniazda, a ta zamiast migotać świeci sobie pełnym blaskiem. Może ktoś ma jakiś pomysł, bo koleś nie wie co jest grane. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...