tralalinek
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O tralalinek
Osiągnięcia tralalinek
0
Reputacja
-
mam problem ze sterowaniem 4 wtryskiwacza i wygląda na to, że to uszkodzenie ECU. A tak nawiasem mówiąc to podłączyłem drugi i nie rozpoznaje immobilizera... no cóż może ktoś wie jak się rejestruje kluczyki? he
-
Witam. Czy ktoś może mi powiedzieć co należy zrobić po wymianie ECU? Konieczna jest adaptacja jakichś podzespołów czy coś w tym stylu?
-
Witam. Napięcie było mierzone między przewodami idącymi do wtryskiwacza. Tak samo ten tester. Pozdro
-
Wybaczcie. Już się przywitałem A jeśli chodzi o komputer to wykazuje błąd 1252 - wtrysk 4 oraz 0513 - to chyba czujnik obrotów. Na wtrysku 4 jest napięcie ok. 10.5V pozostałe jakieś 6.6V. Wygląda to tak jakby wtrysk ten był cały czas otwarty. Pozdro
-
Witam wszystkich użytkowników forum. Jestem psiadczem Audi A4 1.6 z 98-go roku. Auto posiadam od prawie 3 lat i do niedawna nie miałem z nim większych problemów. Mimo tego jestem z niego zadowolony i jak na razie nie mam zamiaru zmieniać marki. Pozdro.
-
Witam. Mam problem z nierównomierną pracą silnika. Zaczyna się zaraz po odpaleniu. Muszę nadmienić, że z tym też mam czasem problem szczególnie gdy jest ciepły. Po odpaleniu pracuje tak jak gdyby nie działał jakiś cylinder, ale po chwili wszystko się normuje do czasu gdy osignie 70-80 stopni. Wtedy zaczyna szarpać i traci moc. Słabo wchodzi na obroty. A muszę dodać, że pali strasznie dużo. Właśnie przed chwilą mechanik zdiagnozował błąd 4 wtryskiwacza i czujnika obrotów. Odcięcie sterowania od tegoż wrtysku nie rzutuje na pracę silnika. Ziom podpiął jakąś śmieszną lampkę do tego gniazda, a ta zamiast migotać świeci sobie pełnym blaskiem. Może ktoś ma jakiś pomysł, bo koleś nie wie co jest grane. Pozdrawiam.