Skocz do zawartości

simpleboy

Pasjonat
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O simpleboy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia simpleboy

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich pasjonatów forumowiczow
  2. Witam mam taki problem nie włacza mi sie wentylator chłodnicy gdy temp przekroczy 95 c podpinałem vaga i nic nie pokazuje wymieniłem moduł na używke i wetylator tez sie nie właczył czy to moze byc wina tego czujnika przy termostacie
  3. Witam od jakiegos czasu w samochodzie słychac takie pukanie nierówne i przy tym pukaniu troche silnikiem trzesie ten problem znika po przejechaniu jakiegos odcinka i po pewnym czasie znowu stuka czy to jest dwumas czy skrzynia?
  4. CZyli jak wstawie od BEX to moc sie zwiekszy?
  5. a od jakiego modelu pasuje zeby włożyc i zeby to latało czy wszystkie turbiny z audi beda pasowac
  6. simpleboy

    Falowanie obrotów

    dzisiaj nie pokazało zadnych błedów na kompie bład z n75 wystapił z tego powodu ze nie został skasowany z tego wczesniejszego trzeba bedzie zrobic tak jak mówisz
  7. witam czy do silnika avj mozna wstawic inne turbo od innego silnika z audi czy wiaze sie to z jakim przeróbkami
  8. simpleboy

    Falowanie obrotów

    byłem dzis u kolejnego magika i po podlaczeniu kompa sprawdzil turbo powiedział ze turbo pada wkreca sie tak do 3500 obr od tego sie dławi i tak do 4500 i potem spokój mowił ze mial juz taki przypadek i wymienialiu wszystko co sie dało i na koncu turbo wsadzili i gitara było
  9. bylem dzisiaj u znajomego na kompie pokazało błedy 16804-sprawnosc katalizatora za mała -stały 17511-sonda lambda 1 blok 1. podgrzewanie sondy lambda niskie wskazanie-nieciagły 16523-obwód sondy lambda sygnał zmienia sie za wolno bank1 sonnda 2 17956 zawor regulacji cisnienia doladowania przerwa w obwodzie 17522 sonda lambda 2 blok 1 zbyt wysoka opornosc wewnetrzna 16684 uklad zapłonowy wypadanie zapłonów 16685 zapłon cylindra 1wypadanie zapłonów w sobote jade na diagnostyke zeby sprawdzil poszczególne urzadzenia i zobaczymy co padło
  10. simpleboy

    Falowanie obrotów

    jutro jade na vaga napisze co wyszło ---------- Post dopisany 27-08-2013 at 19:19 ---------- Poprzedni post napisany 26-08-2013 at 18:31 ---------- byłem na vagu wyszła sonda ale to nie wszystko wymieniłem ten zawór od turbo i wszystko jest git do momentu osiagniecia 4,5tys obrotów potem silnik szarpie jakby sie dławił troche tak pocisnąłem i jak przyjechałem to turbo aż czerwone było czy po intensywnej jezdzie turbina tak sie grzac powinna poczekałem az sie schłodzi troche i nie wiem czy ten katalizator za turbo nie jest zapchany ---------- Post dopisany 29-08-2013 at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany 27-08-2013 at 19:19 ---------- bylem dzisiaj u znajomego na kompie pokazało błedy 16804-sprawnosc katalizatora za mała -stały 17511-sonda lambda 1 blok 1. podgrzewanie sondy lambda niskie wskazanie-nieciagły 16523-obwód sondy lambda sygnał zmienia sie za wolno bank1 sonnda 2 17956 zawor regulacji cisnienia doladowania przerwa w obwodzie 17522 sonda lambda 2 blok 1 zbyt wysoka opornosc wewnetrzna 16684 uklad zapłonowy wypadanie zapłonów 16685 zapłon cylindra 1wypadanie zapłonów ?????
  11. własnie jest problem z vagiem bo nie posiadam musze sie uzerac z tymi "fachowcami" co laske robia ze podepna i sprawdza kasztany lipe mam troche w swojej okolicy z tym tematem jak bylem dwa miesiace temu na serwisie klimy to tam u tego goscia wywalilo dwa bledy cos z katalizatorem i sonda ale nie wiem ktora
  12. obroty nie faluja wiec nie wiem czy mam tego kata wywalic czy sonde zmienic
  13. Witam mam problem tego typu ze po wymianie zaworu podcisnienia turbiny (mechanik stwierdzil ze padniety a okazało sie ze nie) turbina po intensywnej jezdzie zrobila sie czerwona od temperatury i teraz czy jest to wina zapchanego kata czy tez sonda ma do tego samochód szarpie tak od 4500 obr na kompie pokazało bład sondy i kata
  14. simpleboy

    Falowanie obrotów

    Witam mam problem tego typu ze od wyjecia aku samochód jakby gorzej palil i jak juz odpali to na poczatku jest dobrze a po 20 sekundach silnik zaczyna drzeć i tak jakby nie chodził na wszystkich cylindrach taka sytuacja jest przez jakies 30 sekund potem wszystko wraca do normy czy przyczyna moze byc zawór podcisnienia doładowania bo wiem ze mam go do wymiany
×
×
  • Dodaj nową pozycję...