
o8yw4t3l
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O o8yw4t3l

-
no warunek atmosferyczny na tą porę roku to mógłby być adekwatny co do dylematu który mnie zastanawia..także założę element i pewnie postawie oko dzięki za szybkie reagowanie i pozdrawiam
-
Witam.. mam pytanie czy istnieją różne odcienie lakierów o numerze LZ6L może zadam pytanie odpowiadając własnie w sposób że zakupiłem pod kolor element ale wydaje mi się że jest minimalnie jaśniejszy prosił bym o jakąkolwiek odpowiedź
-
no polecić mogę i Ja tego MASTERA bez Najmniejszego wątpienia dzisiaj zakładałem u Niego centralny z alarmem no co można powiedzieć >KLASA<...chłopak wie co robi i jest w tym naprawdę DOBRY także POLECAM przez duże P
-
tak dokładnie tak jak piszesz jeśli będziesz miał problem to podjeżdżaj na Łowicz PW
-
tak dokładnie to koło pedałów a dokładniej pod bezpiecznikami masz wszystkie kostki z kablami
-
[B5 AHU] Przy zamykaniu auta, otwiera się szyba pasażera
o8yw4t3l odpowiedział(a) na miron123 temat w Audi A4 B5
kostkę a w zasadzie kostki będziesz miał pod bezpiecznikami czyli strona kierowcy koło lewej nogi kierowcy na boku za plastikiem -
[B5 AFN] Problem z centralnym zamkiem + kontrolki
o8yw4t3l odpowiedział(a) na o8yw4t3l temat w Audi A4 B5
jutro zerknę na tę kostkę dzięki chudineze mam nadzieje że problem zniknie. Niestety kostka jest cała a problem leży po stronie kierowcy a dokładnie pod bezpiecznikami w kostkach poruszając kablami zapala mi się stacyjka jakbym przekręcił kluczykiem. trochę tego tam jest a zieleń zemnie niemała z elektryki [br]Dopisany: 26 Luty 2010, 21:43_________________________________________________no i tak jak myślałem kostka sprawna problem zlokalizowany otuż w kostce nr 2 biegnie czarny przewód łączący się z kostką zieloną nr 12 lub 13 poruszałem nim i bez użycia kluczyka zaświecają nam się kontrolki jak po przekręceniu zapłonu a gdy maszynka chodziła to problemem było jej zgaszenie! przewód uciąłem i jest ok tylko od czego on mógł być wszystko niby działa!! -
[B5 AHU] Przy zamykaniu auta, otwiera się szyba pasażera
o8yw4t3l odpowiedział(a) na miron123 temat w Audi A4 B5
bankowo kostka nr 1 przewód szaro biały-otwieranie i brązowo biały zamykanie powinny być zasiśnięte na takich małych kostkach problemem jest zamiana przewodów od centrali miałem coś podobnego gdy zakładałem alarm -
kostka nr 8 tam masz dwa przewody odpowiedzialne za kierunki posprawdzaj je dokładnie(przewód czarny z białym paskiem i czarny z zielonym paskiem) od centralnego zamka przeważnie są podłączone dwa takie same kolory przewodów albo żółty albo brązowy i koniecznie z bezpiecznikami.
-
Witam dzisiaj zająłem się wymianą centralnego z alarmem wszystko działało ale problem pokazał się gdy wyjąłem kluczyk ze stacyjki i odziwo kontrolki nie gasną a z drugiej strony kiedy nie mogą zgasnąć jak wyjmę i odpalę autko to nie mogę go zgasić ruszam całą wiązką przewodami i na razy raz zgasną a przeważnie nie prośba wielka o pomoc bo mi nawet szybciej aku rozładowuje. I jeśli było by możliwe czy te fotostory są prawidłowe co do podłączenia bo z niektórymi się nie zgadzam!! http://www3.speedyshare.com/files/21151080/download/Alarm-AUDI%20A4.pdf
-
1.9 TDI 110KM dystans 800km 70% trasa 30% miasto/ jazda średni 90-100km/h w porywach pasek szybkiego ruchu 1.9-2.0 i spalanie mi wyszło poniżej 4 litrów
-
chyba tak szybko kąta statycznego nie nastawie, blokuje mnie lipna pogoda kiedy ustaje deszcz zazwyczaj jestem w pracy więc działanie zawieszone z kątem statycznym. I mam jeszcze mały problem błędy nowe silnika testowane na VAG-u 4.9 polskim kasowane i ponawiają się ponownie, mało tego ostatnio miałem akcje przy odpalaniu auta, po odpaleniu chodził 1 sec i gasł (ON powyżej połowy) 3x pod rząd za 4-x zapalił 522 Czujnik temp.cieczy chłodzącej -G 62 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 625 Sygnał prędkości nieprawidłowy sygnał 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
-
Czy kąt statyczny nie jest pokazany na 000 BS dzisiaj o ile pogoda mi na to pozwoli zrobie według twojego przepisu z rana juz niedam rady (po pracy jestem)
-
Medman czy po uruchomienu silnika mam poluzować śrubę nr3! a czy nienależy przestawić pompę i dokręcić śrube nr3; punkt 6. Po korekcie dokręcamy mocno śrubę nr 3 uruchamiamy silnik i kontrolujemy kąt (VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2).
-
Madman dla chcącego nic trudnego w tym tylko że zrobiłem to dzisiaj inaczej i chyba dlatego nie udało mi się zwiększyć kąta statycznego wtrysku (41 - 33/38)jednak, dodam od siebie to że po poluzowaniu zgodnie z instrukcjami zawartymi w postach powyżej nie mogłem ani grama przestawić pompy 3 ubki poluzowane i nic pukam w prawą strone pompy i ani rusz :wallbash:pewnie robie coś źle wobec tego proszę ślicznie o wskazóweczki