Skocz do zawartości

o8yw4t3l

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O o8yw4t3l

Osiągnięcia o8yw4t3l

0

Reputacja

  1. no warunek atmosferyczny na tą porę roku to mógłby być adekwatny co do dylematu który mnie zastanawia..także założę element i pewnie postawie oko dzięki za szybkie reagowanie i pozdrawiam
  2. Witam.. mam pytanie czy istnieją różne odcienie lakierów o numerze LZ6L może zadam pytanie odpowiadając własnie w sposób że zakupiłem pod kolor element ale wydaje mi się że jest minimalnie jaśniejszy prosił bym o jakąkolwiek odpowiedź
  3. no polecić mogę i Ja tego MASTERA bez Najmniejszego wątpienia dzisiaj zakładałem u Niego centralny z alarmem no co można powiedzieć >KLASA<...chłopak wie co robi i jest w tym naprawdę DOBRY także POLECAM przez duże P
  4. tak dokładnie tak jak piszesz jeśli będziesz miał problem to podjeżdżaj na Łowicz PW
  5. tak dokładnie to koło pedałów a dokładniej pod bezpiecznikami masz wszystkie kostki z kablami
  6. kostkę a w zasadzie kostki będziesz miał pod bezpiecznikami czyli strona kierowcy koło lewej nogi kierowcy na boku za plastikiem
  7. jutro zerknę na tę kostkę dzięki chudineze mam nadzieje że problem zniknie. Niestety kostka jest cała a problem leży po stronie kierowcy a dokładnie pod bezpiecznikami w kostkach poruszając kablami zapala mi się stacyjka jakbym przekręcił kluczykiem. trochę tego tam jest a zieleń zemnie niemała z elektryki [br]Dopisany: 26 Luty 2010, 21:43_________________________________________________no i tak jak myślałem kostka sprawna problem zlokalizowany otuż w kostce nr 2 biegnie czarny przewód łączący się z kostką zieloną nr 12 lub 13 poruszałem nim i bez użycia kluczyka zaświecają nam się kontrolki jak po przekręceniu zapłonu a gdy maszynka chodziła to problemem było jej zgaszenie! przewód uciąłem i jest ok tylko od czego on mógł być wszystko niby działa!!
  8. bankowo kostka nr 1 przewód szaro biały-otwieranie i brązowo biały zamykanie powinny być zasiśnięte na takich małych kostkach problemem jest zamiana przewodów od centrali miałem coś podobnego gdy zakładałem alarm
  9. kostka nr 8 tam masz dwa przewody odpowiedzialne za kierunki posprawdzaj je dokładnie(przewód czarny z białym paskiem i czarny z zielonym paskiem) od centralnego zamka przeważnie są podłączone dwa takie same kolory przewodów albo żółty albo brązowy i koniecznie z bezpiecznikami.
  10. Witam dzisiaj zająłem się wymianą centralnego z alarmem wszystko działało ale problem pokazał się gdy wyjąłem kluczyk ze stacyjki i odziwo kontrolki nie gasną a z drugiej strony kiedy nie mogą zgasnąć jak wyjmę i odpalę autko to nie mogę go zgasić ruszam całą wiązką przewodami i na razy raz zgasną a przeważnie nie prośba wielka o pomoc bo mi nawet szybciej aku rozładowuje. I jeśli było by możliwe czy te fotostory są prawidłowe co do podłączenia bo z niektórymi się nie zgadzam!! http://www3.speedyshare.com/files/21151080/download/Alarm-AUDI%20A4.pdf
  11. 1.9 TDI 110KM dystans 800km 70% trasa 30% miasto/ jazda średni 90-100km/h w porywach pasek szybkiego ruchu 1.9-2.0 i spalanie mi wyszło poniżej 4 litrów
  12. chyba tak szybko kąta statycznego nie nastawie, blokuje mnie lipna pogoda kiedy ustaje deszcz zazwyczaj jestem w pracy więc działanie zawieszone z kątem statycznym. I mam jeszcze mały problem błędy nowe silnika testowane na VAG-u 4.9 polskim kasowane i ponawiają się ponownie, mało tego ostatnio miałem akcje przy odpalaniu auta, po odpaleniu chodził 1 sec i gasł (ON powyżej połowy) 3x pod rząd za 4-x zapalił 522 Czujnik temp.cieczy chłodzącej -G 62 przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 625 Sygnał prędkości nieprawidłowy sygnał 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
  13. Czy kąt statyczny nie jest pokazany na 000 BS dzisiaj o ile pogoda mi na to pozwoli zrobie według twojego przepisu z rana juz niedam rady (po pracy jestem)
  14. Medman czy po uruchomienu silnika mam poluzować śrubę nr3! a czy nienależy przestawić pompę i dokręcić śrube nr3; punkt 6. Po korekcie dokręcamy mocno śrubę nr 3 uruchamiamy silnik i kontrolujemy kąt (VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2).
  15. Madman dla chcącego nic trudnego w tym tylko że zrobiłem to dzisiaj inaczej i chyba dlatego nie udało mi się zwiększyć kąta statycznego wtrysku (41 - 33/38)jednak, dodam od siebie to że po poluzowaniu zgodnie z instrukcjami zawartymi w postach powyżej nie mogłem ani grama przestawić pompy 3 ubki poluzowane i nic pukam w prawą strone pompy i ani rusz :wallbash:pewnie robie coś źle wobec tego proszę ślicznie o wskazóweczki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...