Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Prośba wielka o ocenę logów


o8yw4t3l

Recommended Posts

Pomożecie z logami tym razem jestem pewien że dobrze je zrobiłem a zmusiła mnie sytuacja kopcenia na wyższych obrotach

wielokrotne chciałem pomóc sobie jednak źle logowałem(wina vag 409 brak opcjo do BS)

i odrazu podziękuje użytkownikowi PAWEL69 za pomocną dłoń z vagiem

LOG-a wykonałem na Vag 311

narazie wstawie loga statyczne( dynamiczne postaram się na dzisiaj jeszcze), ze statycznego to brakuje Grupy 011-ERROR nie widzi go albo go niema tak czy inaczej nie uruchamia go na BS

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8LO 862 257 E

Component and/or Version: ZV-Pumpe

Software Coding: 00000

Work Shop Code: WSC 65535

9 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01366 - Opened Due to Crash Signal

35-00 - -

01361 - Switch for Anti-Theft Alarm: Close

29-00 - Short to Ground

01360 - Switch for Anti-Theft Alarm: Open

29-00 - Short to Ground

01362 - Close Switch for Tailgate/Trunk (F124)

29-00 - Short to Ground

01363 - Switch for Central Locking: Driver's Door (F59)

27-00 - Implausible Signal

01364 - Switch for Central Locking: Passenger Door (F114)

27-00 - Implausible Signal

01365 - Lock/Unlock Switch: Interior

29-00 - Short to Ground

01365 - Lock/Unlock Switch: Interior

28-00 - Short to B+

LOGI STATYCZNE:

-normalne

log1.th.jpg

log2.th.jpg

log3.th.jpg

-bassic setting

logbs1.th.jpg

logbs2.th.jpg

logbs3.th.jpg

Logi dynamiczne:

logd1.th.jpg

logd2.th.jpg

logd3.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Cos te linki nie halo... a nie chce mi sie wklejac :wink4:

Link to comment
Share on other sites

nie ma odnośników...

Link to comment
Share on other sites

Linki juz dzialają - czekamy na kpl. logi... :wink4:

Link to comment
Share on other sites

W liogu 004 BS widać że dzieje sie coś niedobrego z sekcją konta wtrysku w pompie VP. Kolumna czwarta powinna mieć wartości takie jak kolumna trzecia, a u Ciebie są różne. Miałem to samo w swoim audi. Objawy były takie że na wyższych obrotach auto kopciło i miałem wrażenie że idzie tylko wtedy jak wcisne pedał gazu do jakiegoś momentu i do pewnych obrotów tak ok. 2600 rpm. Powyżej była zmuła i batory za autem. Pisałem o tym na forum, jeździłem do różnych mechaniorów ale nikt nie był w stanie mi pomuc. Dopiero jakiś tydzień temu kazałem pompiarzowi żeby sprawdził pompe bo znalazłem w sekcji konta wtrysku opiłki. Pompa została rozebrana, wyczyszczona złożona, wyregulowana od nowa i problem jak ręką odjął. Najprawdopodobniej masz ten sam problem. Przydały by sie do tego jeszcze logi dynamiczne żeby napewno potwierdzić przyczynę bo naprawa pompy to spory koszt.

Link to comment
Share on other sites

To co widac w 004 BS powinno sie zmienic jak doprowadzi do porzadku statyczny kąt wtrysku 000 BS..

Link to comment
Share on other sites

Nawet przy złym ustawieniu kąta wtrysku, po wejściu w 004 BS w czwartej kolumnie powinno coś dygnąć a tu widać że wartości stoją dęba, ani drgną. Logi dynamiczne by sie przydały i 013 statyczne po przegazowaniu furki.

Link to comment
Share on other sites

Nawet przy złym ustawieniu kąta wtrysku, po wejściu w 004 BS w czwartej kolumnie powinno coś dygnąć a tu widać że wartości stoją dęba, ani drgną. Logi dynamiczne by sie przydały i 013 statyczne po przegazowaniu furki.

Ja widze ze cos sie tam zmienia... :)

Link to comment
Share on other sites

No to szykuje się pewnie drobny wydatek :mysli:a powiedzcie mi ile kosztuje nowa pompa wtryskiwaczy i jaki koszt jest pompy po regeneracji :confused4:z góry dzęki a ja znikam juz robić logi Dynamiczne i napewno wrzuce pod wieczór..pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Jaka nowa pompa... :) ???

Ustaw statyczny kat wtrysku - wykonaj logi dynamiczne...

Link to comment
Share on other sites

Oj kolego :wink4:

Użyj w końcu opcji :szukaj:

tu piękny opis http://www.a4-klub.pl/smf/wszystkie_r4_tdi_oprocz_pd_ustawienie_kata_wtrysku-t10913.0.html;msg134497#msg134497

P.S. widze że vaga odpaliłeś..... tylko zrób logi jeszcze raz ...koniecznie pojedyncze grupy[chodzi o szybsze próbkowanie]

u Ciebie jest co ok. 2s...to za długo.

Przejżyj logi kolegów... długość loga i odświerzanie[próbkowanie]

Link to comment
Share on other sites

Po tych logach dynamicznych obstawiał bym że kopci na szaro a nie na czarno. Na początek ustaw statyczny kąt wtrysku, wymień filtr powietrza i wyczyść przepływkę. Jak się już z tym uporasz to zrób logi 000BS i 004 BS i dynamiczne 003 i 008 i wstaw je tutaj. Pompy narazie nie zaczepiaj.

Link to comment
Share on other sites

wczorajsza próba nastawienia pompy okazała sie bardziej skomplikowana niż myslałem :wallbash:

opis fajny ale ciężko gdziekolwiek włożyć ręke a tymbardziej nasadke z grzechotką do koła pasowego dzisiaj pokombinuje pewnie będe musiał zdjąć przedni zderzak i chłodnice bo takto lipa jest wielka tylko musze poszukać artykułu gdzie i jak zdejmować by nie połamać jakiś tam zaczepów także jak nastawie pompe to zrobie logi i napewno je tu wrzuce.

P.S Medman filtry wszystkie wymieniłem przed diagnozowaniem przepływka wyczyszczona:) ale i tak dzięki za info

Link to comment
Share on other sites

Nie ustawisz statycznego kąta wtrysku na rozłożonym silniku nie mając doświadczenia. Tylko dobry mechanior zrobi to na słuch. Musisz kręcić pompą aż ustawisz ją w pozycji w której będziesz mógł poluzować dwie sruby pod kołem pasowym i tą obok przewodów wysokiego ciśnienia. Srubę obok nastawnika poluzuj dopiero wtedy, jak już odpalisz auto i wtedy możesz dokonać regulacji popychając pompę w stronę bloku silnika dzieki czemu przyspieszysz kąt wtrysku.

Logi zrób pojedyńczo tak jak napisał PAWEL69

Link to comment
Share on other sites

Madman dla chcącego nic trudnego :) w tym tylko że zrobiłem to dzisiaj inaczej i chyba dlatego nie udało mi się zwiększyć kąta statycznego wtrysku (41 - 33/38)jednak, dodam od siebie to że po poluzowaniu zgodnie z instrukcjami zawartymi w postach powyżej nie mogłem ani grama przestawić pompy 3 ubki poluzowane i nic pukam w prawą strone pompy i ani rusz :wallbash:pewnie robie coś źle wobec tego proszę ślicznie o wskazóweczki :)

Link to comment
Share on other sites

Wyżej napisałem że trzeba po odpaleniu silnika poluzować śrubę obok nastawnika Ty pewnie poluzowałeś wszystkie oprucz tej czwartej. Na stronce poniżej na fotografi 5 masz dokładne umiejscowienie tej śruby. Poluzuj ją po odpaleniu silnika. Jak ustawisz już dobry kąt to ją dokręć i wtedy zgaś silnik i dogręć pozostałe śruby.

http://www.a4-klub.pl/smf/wszystkie_r4_tdi_oprocz_pd_ustawienie_kata_wtrysku-t10913.0.html;msg134497#msg134497

Link to comment
Share on other sites

Medman czy po uruchomienu silnika mam poluzować śrubę nr3!

a czy nienależy przestawić pompę i dokręcić śrube nr3; punkt 6. Po korekcie dokręcamy mocno śrubę nr 3 uruchamiamy silnik i kontrolujemy kąt

(VAG-COM -> Engine -> Basic Settings -> grupa 000 -> pozycja 2).

Link to comment
Share on other sites

Medman czy po uruchomienu silnika mam poluzować śrubę nr3!

Tak, dobrze by było żebyś miał 1 osobe do pomocy, jedna ustawia pompe, druga kontroluje wartosci na vag-u,bedziesz miał mniej roboty.Poluzuj srube po uruchomieniu silnika, odpal waga przedtem w 001 bs. Pchnij pompe w strone bloku silnika obserwując jak zmienia sie kąt wtrysku. Jak już złapiesz prawidłowy dokręć mocno śrubę nr 3, zgaś silnik. Dokręć pozostałe śruby i włala.

Link to comment
Share on other sites

odpal waga przedtem w 001 bs.

Czy kąt statyczny nie jest pokazany na 000 BS :mysli:

dzisiaj o ile pogoda mi na to pozwoli zrobie według twojego przepisu z rana juz niedam rady (po pracy jestem) :notworthy:

Link to comment
Share on other sites

chyba tak szybko kąta statycznego nie nastawie, blokuje mnie lipna pogoda kiedy ustaje deszcz zazwyczaj jestem w pracy więc działanie zawieszone z kątem statycznym.

I mam jeszcze mały problem błędy nowe silnika testowane na VAG-u 4.9 polskim kasowane i ponawiają się ponownie, mało tego ostatnio miałem akcje przy odpalaniu auta, po odpaleniu chodził 1 sec i gasł (ON powyżej połowy) 3x pod rząd za 4-x zapalił :confused4:

522 Czujnik temp.cieczy chłodzącej -G 62

przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY

625 Sygnał prędkości

nieprawidłowy sygnał

17978 Moduł sterujący zablokowany

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...