Witam wszystkich
Temat dotyczy A4, B5, AFN, TDI 110KM z '97
Przeczytalem większość opisanych problemów dotyczących spadku mocy w A4
i pierwsza rzeczą jaka dokonałem to diagnostyka przewodów podciśnienia, okazalo sie ze mam pęknięty przewód kolo zaworu EGR i go wymieniłem ale nie jestem pewny czy na dobry tzn. parametry p.p. średnica itd.
Auto po wymianie przewodu podciśnienia zbiera sie lepiej ale nie tak jak na 110KM czy może to być przyczyna błędów które pojawiły sie w CPU gdy miałem pęknięty przewód?
Chciałbym wymienić wszystkie przewody podciśnienia które łącza sie z zaworami, ale nie mam pojęcia o ich danych, przy zakupie jest wymagana średnica itd. ale ja posiadam tak stare przewody ze nie mogę z nich odczytać danych. Z tego co zauważyłem maja rożna średnice zewnętrzna i wewnętrzna.
Czy jest kros w stanie mi pomoc? Mocze jakiś schemat instalki przewodow podcisnienia + ich parametry