Skocz do zawartości

radekronny

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O radekronny

Osiągnięcia radekronny

0

Reputacja

  1. co jest przyczyna kopceni w silniku 1.9 TDI 130KM po wyciagnieciu wskaznika poziomu oleju silnik kopci na bialo jaka to przyczyna: odma, pierscienie czy cos innego? czy jest to cos powaznego? dla silnikow 1.9tdi 130KM prosze o odp?
  2. Witam Chcialbym sie dowiedziec czy jest mozliwosc wgrania nawigacji do komputera i wyswietlenia jej na monitorze miedzy zegarami na desce rozdzielczej jesli tak to jaki jest koszt takiej uslugi? Kolego bardzo proszę o używanie opcji szukaj... Jak widać temat już był poruszany na forum / jarko
  3. jak to zdemontowac w takim czasie jak to zrobiles? zdemontowac musze kierownice moglbys napisac mi w jakis sposob mam to zrobic i czy w sklepie kupic musze kostke z takim samym nr. co ma stara kostka o ile tam taki nr. istnieje [br]Dopisany: 24 Maj 2009, 18:07_________________________________________________ten link byl bardzo przydatny: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t52237.0.html;highlight=kostka+stacyjki okazalo sie tak jak pisaliscie kostka stacyjki byla peknieta i zostala wymieniona dzieki wielkie pozdrawiam
  4. chyba zle sformulowalem pytanie na poczatku ale najwazniejsze zeby dojsc do porozumienia jesli wymienie kostka ktora znajduje sie w dolnej czesci stacyjki czy problem ustapi w 100% czy jest jeszcze koniecznosc wymiany bebenka stacyjki gorna czesc od strony kluczyka?
  5. aku nic nie pomoze co ma aku do stacyjki ja mam problem z ustawieniem kluczyka w pozycji zaplonu nie ma przeskoku na pozycje zaplony zapalam auto i kluczyk wraca do pozycji wejsiowej. 3 pozycje polozenia kluczyka 1 i 2 nie istnieje 3 rozruch silnika, po rozruchu wraca do pozycji 1. do wymiany kostka, bebenek czy caly zestaw stacyjki kostka+bebenek+laczenie metalowa Pomocy?
  6. A4 tdi 1,9 afn '97 Mam problem ze stacyjka po odpaleniu spada na pozycje off czy to problem s kostka stacyjki czy cala stacyjka jest do wymiany? jeste zielony
  7. jesli szarpie ci silnikiem podczas jazdy lub przy sprzegle to poduchy
  8. radekronny

    [B5 AFN] Brak mocy

    Pierwsza podstawowa rzecz spraw wszystkie przewody podcisnienia, poniewaz ja mam ten sam problem obecnie. jesli to nie pomoze to sprawdz nastepnie: -przeplywomierz powietrza -zawor N75 -zawor przy tubie -gruszke i kierownice Daj znac co bylo nie tak
  9. a moze to piszcza szczotki w alternatorze
  10. Witam wszystkich Temat dotyczy A4, B5, AFN, TDI 110KM z '97 Przeczytalem większość opisanych problemów dotyczących spadku mocy w A4 i pierwsza rzeczą jaka dokonałem to diagnostyka przewodów podciśnienia, okazalo sie ze mam pęknięty przewód kolo zaworu EGR i go wymieniłem ale nie jestem pewny czy na dobry tzn. parametry p.p. średnica itd. Auto po wymianie przewodu podciśnienia zbiera sie lepiej ale nie tak jak na 110KM czy może to być przyczyna błędów które pojawiły sie w CPU gdy miałem pęknięty przewód? Chciałbym wymienić wszystkie przewody podciśnienia które łącza sie z zaworami, ale nie mam pojęcia o ich danych, przy zakupie jest wymagana średnica itd. ale ja posiadam tak stare przewody ze nie mogę z nich odczytać danych. Z tego co zauważyłem maja rożna średnice zewnętrzna i wewnętrzna. Czy jest kros w stanie mi pomoc? Mocze jakiś schemat instalki przewodow podcisnienia + ich parametry
  11. Witam wszystkich posiadaczy Audi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...