Ja mam identyczne objawy jak ty (robert22ff), na zimnym silniku nie wkręcał się na obroty ( tylko do 2000 - 25000 obrotów), po przejechaniu kilku kilometrów zarechocze głośniej i kręci już idealnie.
Teraz już nie ma reguły czy to zimny, czy ciepły silnik usterka się powtarza. Z tym, że jest to w kratkę, np: ruszam ze świateł bieg 1, 2, 3 kręci do końca idzie jak burza,włączam 4 bieg i muli, kręci do 2000 - 2500 odr. (coś tam się przycina). Pali od strzała na zimnym jak i na ciepłym.
Diagnoza: pompa do wymiany, lub do regeneracji. To i to wiąże się z wydatkiem 2000 - 3000 PLN.
Na razie nie ma funduszy na to i już od 3 miesięcy jeżdżę tak.
Myślałem o wymianie samej elektroniki w pompie koszt 300 PLN, ale prawdopodobnie jest to mechaniczne uszkodzenie.
Gość, który zajmuje się naprawą samej elektroniki zasugerował aby do paliwa dolać troche miksolu, może to zacinanie ustanie.
Zrobiłem to ale bez rezultatu.
Na razie nie mam pieniędzy na naprawę tego, a między czasie zbieram informację i szukam tańszego sposobu, bezskutecznie.[br]Dopisany: 30 Marzec 2011, 22:24_________________________________________________Wiecie może, jakie oznaczenie ma pompa wtryskowa (1998r silnik AFB, 2,5TDI)?
Widziałem numery z końcówką 106D, 106J, 106K, u siebie nie wiem z jaką końcówką będą pasować.