Skocz do zawartości

macko

Pasjonat
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O macko

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia macko

0

Reputacja

  1. logów jeszcze nie zrobiłem bo chwilowo z czasem kiepsko .... ale mam jeszcze jedna wątpliwość ... dziś przy 28 stopniach w cieniu ... auto stoi na słońcu wiec jakieś 40 podejrzewa, odpalam i pierwsze co 1200 obrotów ... czy powinno włączać się ssanie przy tej temp. na zewnątrz ? ---------- Post dopisany at 23:02 ---------- Poprzedni post napisany at 14:15 ---------- dziś panowie zobaczyłem ze pod kolektorem dolotowym poci się rura odmy ... po zdjęciu rozleciała się na kawałki ... jutro serwis i zamawiam nową ... możliwe ze to jest bolączką ---------- Post dopisany 24-07-2014 at 00:04 ---------- Poprzedni post napisany 18-07-2014 at 23:02 ---------- panowie problem rozwiązany .... uwalona była rura od odmy ... cześć od bloku pod kolektorem ssącym, części jakie wymieniłem "ETKA" 06A 103 213 F N 904 673 01 058 103 247 035 103 247 koszt 188zł serwis dzięki za pomoc i pozdrawiam
  2. Sonda ORI VW ale sprawdzana po katalogu ze do 1.8t AVJ się nadaje .... powiem szczerze ze katalizator tez podejrzewałem bo jak turbo klękło to olej wysrało niestety w wydech ... pierwsze 100km które zrobiłem to w towarzystwie niebieskiego dymu, jak logi robić to które bloki pomiarowe ?
  3. słuchajcie mam pewien problem z owym nabytkiem, a4 b6 1.8t avj 2001 dźwignięty na 270koni, auto stało dobre dwa lata ... z walniętym turbo u Niemca pod chmurką wiec co ...zakupiłem problem polega na tym ze jak auto schodzi z "ssania" to nierówno pracuje tak jak by się dosłownie na chwile zawieszał, praca wedle VCDS waha się miedzy 700 a 900 rpm. do tej pory zrobiłem: filtr paliwa filtr powietrza wyczyszczony cały dolot z intercoolerem, nowe świece NGK, nowe cewki BERU, nowy zawór DV oraz wężyk podciśnieniowy, wyczyściłem przepustnicę na błysk oraz czujnik w kolektorze dolotowym koło przepustnicy + adaptacja blok pomiarowy 060 jedyny błąd jaki widać w ECU to 16514 OXYGEN lambd B1 .... czary mary ... (pożyczyłem od kolegi sondę nową (ori VW) i niestety dalej ten sam błąd .... zaznaczam że sporadycznie na nowej jak i starej sondzie) włączyłem bloki pomiarowe 015/016 i na cykl pokazuje 8 3 5 1 błędnych zapłonów, panowie i o to prośba jak i pytanie co mogę jeszcze zrobić ?? jeśli logi to których bloków pomiarowych dynamiczne statyczne ... ? pozdrawiam
  4. sprawdze i dam znac ........ ale to dopieor za jakies 2 tygodnie ......... brak dostepu do fury
  5. moc w normie autko zapier..... jak nowe a czy mozna sprawdzic ta plecionke jakos ...... przyspawac cos odspawac odflexowac przykleic podmuchac poglaskac pochuchac ?? a pytanie jezscze co ma poduszka/plecionka z wzrostem obrotow podczas drgania ?? !! !! !!
  6. uszanowanie klubowicze pojawil sie nowy problem jadac tempo 80-100 (1800-2400 obr.) odczuwam dziwne drgania na budzie/kierownicy ktore pojawiaja sie co jakies 5 sekund w tym momencie obrotomierz podskakuje o jedna max 2 kreski) tempo powyzej 120 (2500 obrotow) jak reka odjal. objawy nie zawsze sa jak mu najdzie raz sa a raz nie. podczas drgan gdy redukuje lub odejmuje gazu drgania znikaja. na postoju brak objawow. jedyne co zrobilem to wymiana filtra paliwa bo myslalem ze dostaje jakiegos podcisnienia bo od kupna byl niewymieniany. wykluczam tez krzywe/podjechane kola / po zmianie na zimowki ten sam problem. vag nie pokazuje zadnych bledow naczytalem sie ze moze to byc: - zapchany EGR - gruszka podcisnieniowa - waz podcisnieniowy - tlumik - plecionka - przeplywka - poduchy pod silnikiem (co wykluczam bo innaczej by i na postoju drgalo czy tez przy mniejszych predkosciach ale moge sie mylic) - poducha pod skrzynia (AUTOMAT) ktos ma moze jakis pomysl bo innaczej czeka mnie wymiana pol auta az trafie dzieki z gory
  7. dokladnie ale jest to minimalny wzrost o jakies niecale 5km ......... napisalem ze dzieje sie to co jakies 200 km czasem 800 przejade i nic wiec slizgajace sie sprzeglo mozna bylo odrazu wykluczyc bo by wachania byly non stop a tu niestety tylko raz na jakis czas......... na weekend postaram sie podpiac vaga moze cos pokaze. pozdr.[br]Dopisany: 08 Grudzień 2009, 17:10_________________________________________________mialem czas podpiac vaga ........... nic nie wykazal 0 bledow......[br]Dopisany: 18 Grudzień 2009, 20:10_________________________________________________a tak na marginesie zaczelo sie to dziac po zalaniu preparatu do czyszczenia wtryskow LM ............ czy to moze miec jakies zanczenie ?? pozdr.
  8. u mnie latem zaczelo tez wlasnie cieknac z tego nypla rozkrecilem caly dolot oleju do turbo i co sie okazalo uszczelki miedzianej nie bylo.......... pojechalem do aso dali mi odrazu dwie co sie okazalo nie pasi nic uszczelka za duza ........w kompie nic innego im nie pokazalo.... pojechalem do hydraulika kupilem 4 rozne jedna pasowala zakrecilem i do dzis ok
  9. turbo raczej nie ............ w najgorszym wypadku pierscienie ......... trzeba bylo by zmierzyc cisnienie ........ ale na diesla to nic ......... lej paliwo i dalej lataj.
  10. zalej cos do czyszczenia pompek moze pomoze .............. albo zmien stacje ......... mialem podobny problem u kobiety w aucie. pozdr. ps. tylko zalej cos pozadnego czyli jakis liqui-moly a nie sts
  11. siemano mialem kiedys podobny problem. kupowalem uszczelke u niemcow w serwisie "koszt niecale 2e"i co sie okazalo uszczelka za slaba byla ........ po miesiacu ropa walila jak z parowozu.co sie okazalo.......... uszczekja byla calkiem inna niz ta orginalna ........... jak pojechalem do serwisu z stara uszczekja to rece rozkladali bo takiej samej nie mieli.......... i wedle numeru nadwozia powinna pasic ta co mi juz raz dali............. dobrze ze mechanik mial troche oleju w glowie i kazal kupic mi uszczelke do pompy od seata toledo i zeczywiscie w serwisie seata jak pojechalem dostalem taka sama uszczelke jak mialem orginalna i co do dzis spokuj ....... nic nie saczy nic nie cieknie. dla porownania uszczelka powinna miec w prawym gornym rogu zabek i byc 2x szersza niz ta ori co im dawalo w ASO........
  12. audiczka jest w automacie a z obrotami zwieksza sie i predkosc wiec raczej nic nei puszcza
  13. zrobie to dopiero na weekend ......... a myslalem ze ktos mial podobny przypadek ........ i w razie W organizowal potrzebne czesci
  14. ostatnio pojawil sie problem typu wzrost obrotow o jakies 2 3 kreseczki czyli 200 300 o/min dzieje sie to podczas jazdy przy powiedzmy: autostrada tempo 130 2600 obrotow i co jakis czas skoczy sobie na 2700 2800 a pozniej 200km spoqj az znow z 2x 3x podskoczy co moze byc przyczyna ?? dzieje sie to zarowno na tempomacie jak i przy noznym trzymaniu gazu na biegu jalowym nie wystepuje owy problem. silnik to 110 konny AFN 96 rok pozdr.
  15. macko

    [B5 AFN] Wzrost spalania

    no wlasnie w miescie robisz 900 km ja robie niecale 900 poza miastem !! kat wtrysku lezy w granicach 55 do 58 na cieplym silniku autko pieknie pali pieknie lata nie dymi nie kopci a czy temperatura ktora spadla zaledwie o 5-10° moze pochlonac tyle ropy brakuej w koncu jakies 200km no nic widze ze rad niema polatam zobaczymy moze sie unormuje dzis na planie prawie znow 1000 km zobaczymy jak sie bedzie sprawowac pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...