Skocz do zawartości

Maraas

Pasjonat
  • Postów

    168
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Maraas

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Maraas

0

Reputacja

  1. W moim przypadku piny na jednej z pompek byly zielone od nalotu. Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
  2. Tez stawiam na piny na pompowtryskach mialem to samo w avb Wysłane z mojego GT-I9300 przy użyciu Tapatalka
  3. Tak w jedna sie bedzie krecic pod warunkiem ze sprawne naromiast w druga nie poniewaz bedziesz mial zblokowany alternator Stad nazwa sprzeglo jednokierunkowe
  4. Wsadź cuś w łopatki alternatora np. śrubokręt aby je zablokować i spróbuj zakręcić rolką, w jedną stronę powinna się kręcić, a alternator stać w miejscu. Oczywiście do całej operacji musisz ściągnąć pasek PK.
  5. Zacznij od przeczyszczenia wtyczek na pompkach.
  6. Witam, poszukuję nr pompy jak w temacie do WAUZZZ8E06A241316 Z góry dzięki.
  7. 235/45R17 na felgach 7,5x17 i ET35 wejdzie z przodu czy wyjadą poza rant błotnika w b6?
  8. zaninm rozbierzesz porównaj czy są tak samo wyprofilowane i już, ale raczej w b5 po lifcie jak i przed w pasku było to samo co w a4 b5
  9. u mnie podobnie zwrotnica na stół, palnik, młotek i na końcu pneunomat
  10. Najbardziej mi znany dźwięk zużytego wałka to buczenie z okolicy filtra powietrza.
  11. Moj AJM dla odmiany 195 i nagle staje jak by miał ograniczenie elektroniczne trochę popuszczę gazu zaczynam przyśpieszać czuć że jedzie magiczne 195 i znowu staje, widocznie tak ma być
  12. Jeżeli chodiz o oringi na pompowtryskach to kosmiczną cenę ci podał bo w szczecinie kosztuje to około 250 wymiana z materiałem
  13. Z reguły wszystkie pojazdy z napędem 4x4 powinny mieć ten sam rozmiar opon na 2 osiach pojazdu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...