Skocz do zawartości

BIZON11

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O BIZON11

Osiągnięcia BIZON11

0

Reputacja

  1. Witam. Mam taki mały problem ale dziwny.Mianowicie ostatnio nie paliły światła cofania.Wymieniłem bezpiecznik światła świeciły,dziś zaglądam na światła cofania i nie świecą.Zaglądam na bezpiecznik i co???????? SPALONY.Dodam,że jakiś miesiąc był spokój.O co chodzi??????Może ma ktoś jakiś pomysł co jest grane z tymi światłami (( Wiem że może to włącznik w skrzyni,ale czy napewno??????A jak włącznik to ile może kosztować????????Dzięki za jakieś pomysły.Pozdro
  2. Dzięki za info bo o tym nie wiedziałem.To lepiej dać za to samo w serwisie Skody mniej niż przepłacać.Audi to trochę się ceni,a bazuje na podobnych a nawet tych samych komponentach co reszta niemieckiej floty. ---------- Post dopisany at 22:20 ---------- Poprzedni post napisany at 22:20 ---------- Dzięki za info bo o tym nie wiedziałem.To lepiej dać za to samo w serwisie Skody mniej niż przepłacać.Audi to trochę się ceni,a bazuje na podobnych a nawet tych samych komponentach co reszta niemieckiej floty.
  3. Po przemyśleniu na spokojnie wydaje mi się,że nie ma co rozpisywać się na ten temat.Ja uzupełniłem płyn tym TOTALEM w ilości ok.200 ml. tak więc chyb nic się nie skopie.Poza tym pisze,że jest mieszalny z innymi.A tak na marginesie jak bym wymieniał to i tak na ori zakupiony na serwisie.Dzięki. Za zainteresowanie i odpowiedzi.
  4. Witam.Chciałem uzupełnić płyn do chłodnic czy ten może być i czy można go stosować bez przeszkód?http://moto.allegro.pl/total-glacelf-classic-1l-koncentrat-krakow-i2266941038.html Nic nie znalazłem,że nie można używać do chłodnic aluminiowych.Co o tym sądzicie?
  5. Lepiej sobie głowy nie zawracać przebiegami.Jak furka hula to trzeba się cieszyć.A 500 tyś. przebiegu to ma pewnie połowa diesli w kraju.
  6. BIZON11

    [INNE] Utrata mocy 2.0 tdi

    Dlaczego filtr paliwa?????????Co ma on wspólnego z zanikiem mocy????? A może łopatki na turbo się zatarły i słabo ciągnie?Vag się kłania bez niego lipa i ciężko z diagnozą.
  7. Witam.Podłączę się do tematu.U mnie temperatura po jakiś 15 kilometrach jest 90 stopni przy - 15 st.A jak stoję na postoju to trochę spadnie a jak ruszę to zaraz 90 st..Według mnie to nie ma co panikować.Trzeba też zaznaczyć,że wentylator cały czas się kręci a to też pewnie wpływa na obniżenie temperatury cieczy Chyba ,że się mylę to ktoś mnie poprawi.
  8. Witam.Wszystko jasne.Pojechałem żeby sprawdzili swoją robotę,porozbierali na nowo przejrzeli oba komplety poczyścili i posprawdzali prowadnice i czy klocki luzno siedzą w jarzmach.I problem zniknął. O co chodziło i co było powodem nie mam bladego pojęcia.A co do docierania klocków to też koleś mówił że 120 kilometrów to jeszcze mało żeby były dotarte pojezdzimy zobaczymy.Dzięki za odpowiedzi dotyczące tematu. [br]Dopisany: 07 Lipiec 2011, 18:01_________________________________________________A tak na marginesie to słyszałem od kilku gości,że czasami za zle działające zaciski odpowiedzialne są elastyczne przewody hamulcowe.Ponoć jak są stare płyn hamulcowy ma problem się cofać Czy to prawda może ktoś o tym słyszał
  9. Na chwilę obecną nie jestem w stanie nic powiedzieć bo już pózna godzina.Ale jak zaglądałem na lewą stronę to od czoła wszystko jest OK i klocek równo dolegał.Choć bez demontażu koła trudno powiedzieć jak jest od środka
  10. Witam.Mam taki mały problem tzn. ostatnio oddałem furkę na wymianę tarcz i klocków z tyłu.Bo to na czym hamowało to masakra była . No i jak to po wymianie na nowe to delikatnie jezdziłem i docierałem komplet tarcz z klockami.Po przejechaniu ok. 130 kilometrów zauważyłem,że lewa strona zle dociska klocek co wyraznie widać na tarczy, a prawa OK ale trochę się grzeje felga Pytanie moje jest czy jeszcze trochę pojezdzić aż lewa się ułoży czy spartaczyli robotę :gwizdanie: i gnać z reklamacją z zjebką
  11. BIZON11

    [B5 AJM] Przegląd

    Jak widzę czasami w jaki sposób z niewiedzy ktoś traktuje DIESELKA to ;(
  12. U mnie to ledwo słyszalny gwizd turbiny nawet przy dawaniu po garach :>. Ale osobiście to lubię jak słychać turbo jak się wkręca ale zależy kto co lubi i co go denerwuje.Moje zdanie to po co szukać problemu na upartego.
  13. Witam.Podepnę się do tematu.Ja znalazłem dosyć ciekawą ofertę tzn.tarcza za szt. 111 zeta. a klocki komplet 105 zeta. wszystko na tył firmy TRW. Pytanko takie czy warto?Bo lubię mieć hamulce brzytwa.
  14. Przez jazdę z zapieczonymi hamulcami można przegrzać tarcze i spalić klocki hamulcowe,a wtedy do wymiany cały komplet
  15. Q-mac to faktycznie cena kosmiczna Musze poszukać kogoś innego kto tak nie zdziera na częściach i robociznie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...