Jump to content
IGNORED

[INNE] Utrata mocy 2.0 tdi


jendker

Recommended Posts

Witam.

Moj brat jezdzi A3 2.0 Tdi 2005 rok. Te silniki tez montowane sa w A4 dlatego zdecydowalem tu zapytac o pomoc. Auto odczuwalnie stracilo moc, moge smialo rzec ze jakies 30% mocy gdzies sie ulotnilo... Podejrzewalismy turbine ale slychac jak gwizda wiec powodem jest chyba cos innego...

Link to comment
Share on other sites

Tu wlasnie jest problem, brat jest na feriach we wloskich alpach. Logi dostepne beda dopiero jak wroci, mam nadzieje ze na wlasnych kolach... :mysli:

Link to comment
Share on other sites

Logi dostepne beda dopiero jak wroci

Zadzwonić po assistance i po problemie :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

moze byc wszystko, turbina, N75, EGR, G70, G28, G40, G31, tandem pompa, pompa spietrzajaca, PD, .. moznaby dalej wyliczac........

Link to comment
Share on other sites

moze byc wszystko, turbina, N75, EGR, G70, G28, G40, G31, tandem pompa, pompa spietrzajaca, PD, .. moznaby dalej wyliczac........

Wogole te nowe 2.0 tdi maja nieciekawa opinie w otoczeniu moich znajomych, znacznie wieksza awaryjnosc niz u poprzednika 1.9 tdi... Niby te 10 kucy wiecej, ale chyba nie warto..

Link to comment
Share on other sites

Wogole te nowe 2.0 tdi maja nieciekawa opinie w otoczeniu moich znajomych, znacznie wieksza awaryjnosc niz u poprzednika 1.9 tdi... Niby te 10 kucy wiecej, ale chyba nie warto..

:decayed: jezeli sie kupuje bezwypadkowa 5 letnia igielke - diesla, z przebiegiem 100.000 km, po babci, ktora jedzila tylko w niedziele na zakupy do kosciola, za okazyjne 70% jego wartosci, to taka opinia moze byc faktycznie uzasadniona :cool1::decayed:

Link to comment
Share on other sites

Znam wielu mechanikow w MK i bez przesady, kazdy z nich wspomnial, ze 2.0 TDI mają wadę napędu pomp oleju, wiemy jednakze ze jest ona do wyeliminowania...

Oprócz napędu pomp, czesto padają pompowtryski , filtry cząstek, turbiny, koła dwumasowe, pompki w baku, ecu i inne drobniejsze gadżety związanane z tym motorem, a nasila się to przy 200 tysiakach, więc albo kupowac takiego co ma 250 tysiaków albo 100 tysiaków na blacie:)

Najpewniejsze są archaiczne TDI`ki ze stada 4-ro i 5-cio cylindrowych z układem wtryskowym opartym na pompie rotacyjnej i wtryskiwaczach 2-sprężynowych.

Niemniej, dla niektórych 10-letnie auto jest zbyt stare, więc nie każdemu da się wytłumaczyć :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...