Skocz do zawartości

ptasiekm

Pasjonat
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ptasiekm

Osiągnięcia ptasiekm

0

Reputacja

  1. wielkie dzięki.... ale jest tam wyjątek dla silnika 115 KM ... masz może taki schemat ? miałbym porównanie co u mnie jest namieszane
  2. schemat układu chłodzenia do AWX 2002r. - potrzebny...
  3. pre_pl, bardzo potrzebny mi jest schemat chłodzenia silnika AWX 1,9 TDI .... pliz, jeśli ktoś ma .... mam niedogrzany silnik.... termostaty dwa i czujniki dwa wymienione (wszystko kupowane w ASO) i nadal 65 st. C .... plizzz schemat !!!! ktoś namerdał mi w przewodach chłodniczych
  4. VAG wskazuje temperaturę dokładnie o 3,5 stopnia mniejszą od klimatronika ... czy taka rozbieżnoć mieści się w normie ? (sprawdziłem przy różnych wskazaniach) ...... i temp. na VAG-u nie przekracza 91 stopni C .................. co u licha dzieje się z tym rozruchem na ciepłym silniku, nie wiem od czego zacząć sprawdzanie ???? .... mechanicy też lekko zdziwieni.....
  5. Pomocy ! Pomocy ! Czujnik temperatury płynu chłodzącego zmieniony na nowy, termostat nowy.... Auto rozgrzane i kiedy zgaszę silnik już drugi raz nie odpalę, wyglada to tak - rozruch - wkręca się na 400 rpm i gaśnie po 2 sekundach, jak wystygnie to znowu odpala bez problemu. awaryjnie odpinam czujnik cieczy chłodzącej i odpala jak szalony co jest grane.... VAG pokazuje jedynie jakiś błą ABS - to bez naczenia dla problemu... pomóżcie... szkoda mi jeżdzić ciągle z odpiętym czujnikiem bo pewnie klimatronik widzi temp. -10 st.C i więcej pali.... ja to jeszcze sobie poradzę bo jak mam problem z ponownym uruchomieniem to odpinam czujnik, ale żona - nie poradzi sobie.... [ Dodano: 08-05-2007, 08:03 ] pomocy, kto ma lub miał taką przypadłość ??? (nie życząc nikomu)
  6. pre_pl, wielkie dzięki tylko jak się do tego odnieść, czy te w przedziałach gdzie jest mój obecny licznik też będą spełniały swoją rolę ?
  7. YATES, zależy co masz zepsute, mi błędnie wskazuje temperaturę, od razu wskakuje na 72 (ciepły czy zimny ganze gal)- widocznie ktoś grzebał a wskazania z zegarów mają wpływ na grzanie świec no i nie wiem kiedy i jaka jest rzeczywista temperatura, jak odłączę czujnik to znowu mi klimatronik nie pokazuje temp. ale za to świece mi grzeje bo ciągle widzi temp domyślną - 10 C jak mam załączony licznik a autko się podgrzeje to mam na liczniku 110 stopni i gaśnie mi silnik ... coś go odłącza.... zwariuję z tym autem.. [ Dodano: 05-05-2007, 07:15 ] ..........................Ponawiam prośbę ...................................... Mam ogromną prośbę !!!! Jeśli łaska proszę podajcie mi z ETK-i numer licznika (zegarów) do Audi A4 1,9 TDI 116 KM X.1999r. mam w tej chwili założony o oznaczeniu : 8DO920900H i jest zepsuty, muszę nabyć nowy tylko nie wiem czy mam oryginalny i jesli kupię z innym oznaczeniem a będzie wyglądał identycznie to czy zapasuje ??? podpowiedzcie jeśli wiecie .........................za pomoc z góry dziękuję..................
  8. Mam ogromną prośbę !!!! Jeśli łaska proszę podajcie mi z ETK-i numer licznika (zegarów) do Audi A4 1,9 TDI 116 KM X.1999r. mam w tej chwili założony o oznaczeniu : 8DO920900H i jest zepsuty, muszę nabyć nowy tylko nie wiem czy mam oryginalny i jesli kupię z innym oznaczeniem a będzie wyglądał identycznie to czy zapasuje ??? podpowiedzcie jeśli wiecie .........................za pomoc z góry dziękuję..................
  9. Szukam kogoś (fachowca, znawcę, miłośnika) z okolic Leszna, Głogowa, Nowej Soli, Rawicza ...... kto Vag-iem sprawdzi mi motorek tudzież sąsiednie urządzenia. Mechanicy z całym szacunkiem ograniczają się do wąskiego zakresu diagnozowania.... jak awaria usunieta to wołają w drogę!!! A mi potrzeba kogoś takiego jak Wy, kogoś kto z miłością i dbałością podchodzi do szczegółów.... kto podepnie kompa i powoli sprawdzi wszystkie ciśnienia, wtryski itp...
  10. Pogubiłem się mam Audi z pażdziernika 1999r. więc chyba po I lifcie, klimatronik wyświetla mi 87 kodów, jeśli temperatura nagrzewnicy jest na 51C to w takim razie też dochodzi do 90 stopni i koniec ?(do czego służy nagrzewnica ?) ... z jakiegoś postu tutaj na stronce wydrukowałem sobie kody ale tylko do 60-ąt pare, skoro mam wersję po lifcie skąd wezmę kody do tego klimatronika co mam ? Ile kilometrów trzeba średnio przejechać aby w taki dzionek jak dziś nagrzać motor do 90 stC ?
  11. Witam Pilnie potrzebuję moduł centralnego zamka (moduł komfortu) do Audi A4 1999r. 1,9 TDI oznaczenie 8DO 862 257 C padł mi w nim silniczek od centralnego zamka (wysypał się proszek grafitowy i nie żyje) http://www.fotosik.pl/pok...a9c92539ec.html http://www.fotosik.pl/pok...d54d4bf86d.html [ Komentarz dodany przez: Murzyn: 01-05-2007, 10:10 ] polecam temat zamiescic w dziale kupie [ Dodano: 01-05-2007, 11:46 ] Wczoraj sprawdzałem temperaturę cieczy chłodzącej w klimatroniku na kanale 51C po przejechaniu 3 km doszło do 90 stC i tak stało, dzis przejechałem 5 km i doszło do 33 stC co jest grane ?? Na jakim kanale sprawdze temperaturę oleju ? i jakie są prawidłowe wskazania w Celcjuszach dla rozgżanego oleju ? [ Dodano: 01-05-2007, 11:49 ] """""rozgrzanego"""" ups... pojechałem z rozpędu aż mnie zakłuło w oczy
  12. Leko mi ulżyło, mechanior (ZNAWCA disli) uzupełnił motorek o brakującą pompkę podłączył pozostałe zaślepione kabelki i rurki, dokonał gruntownego sprawdzenia poduch, silnika, zawieszenia itp, wymienił filtr paliwa..... i stwierdził że silnik jest w super stanie... rano padł mi tylko centralny zamek (buuuu.... nie mam jak nalać paliwa) muszę jutro lecieć do elektryka niech coś zaradzi...
  13. Chłopaki więc jaką moc ma mój motorek ? Doszliście że to AWX jeśli okrągły znaczek na bloku mówi o wieku silnika jako 2002 r. to chyba nie jest tak żle. ??
  14. M@rcus, gdzie znajdę na forum książkę serwisową ? za pomoć wiekie "dziękuję"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...