Skocz do zawartości

Darecki20005

Pasjonat
  • Postów

    105
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Darecki20005

Osiągnięcia Darecki20005

0

Reputacja

  1. Ja od jakiegos czasu smigam na gazie zalozonym w AC. Tez czekalem miesiąc. Chyba kolejki mówia same za siebie. Polecam
  2. Wkładałem rękę ale ciężko ją podnieść do góry, dam radę podnieść ale z 1 cm. Jeśli zdejmuje ten przewód podciśnieniowy od gruchy to chodzi juz z 2 cm góra, dół. Dziś kupiłem nowy n75 i po założeniu ten syk zniknął. Zrobiłem logi, zerknijcie czy jeszcze coś z tym robić? Auto jest po programie, o ile ma to jakieś znaczenie Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_61840.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_61841.html
  3. Nie wiem czy to istotne ale napisze. Podłączyłem dziś vaga i ustawiłem na basic setting 011 i obserwowałem tą dzwigienkę przy turbinie, pod taką gruszką i ona się ruszała w dół i góre jakieś 2 cm, w góre bardzo szybko w dół tak wolno i słychać było jak silnik zmienia dzwięk pracy. Czy to znaczy że te kierownice się zamykają? czy to wogóle za to odpowiada. Niewiem bo może się i wygłupiłem z tym postem. Czy to wogóle wnosi coś do tematu?[br]Dopisany: 03 Listopad 2011, 16:09_________________________________________________Tyle że oglądałem film instruktażowy na youtube i tam ta sztanga w duł idzie tak samo szybko jak w góre a u mnie do dołu powoli
  4. Nie sprawdzałem bo musiał bym postawić auto do mechanika a jeśli się okaże że to turbina to wymienie na nową, a nie chce niepotrzebnie komuś płacić jesli to nie turbo tylko winny jest jakiś zaworek. Na tą w maju skonczyła się gwarancja bo była regenerowana i nie bende bawił się w czyszczenia czy ponowną regenerację bo widzę że to na krótką metę metoda. Dlatego chciałbym aby ktoś ocenił po tych logach czy się w niej coś przycina, bo ja nie wiem nawet na jaki parametr patrzeć. Miałem podobnie w maju tylko za to odpowiadał n75 (tyle że wtedy łapał tryb awaryjny a teraz nie)i po wymianie było super do czasu jak mi zerwałą tą rurę od intercoolera w stronę zaworu Egr. W naszych stronach nie ma takich mechaników żeby to zdiagnozowali, wymienią pół auta i dalej może być to samo [br]Dopisany: 01 Listopad 2011, 14:46_________________________________________________Dziś trochę km zrobiłem i powiem że w granicy 2000-2900 obrotów wyprzedzanie idzie mozolnie i słychać ten dzwiek syczenia który ustaje po przekroczeniu tych obrotów
  5. Domyślam się że tak może być,tylko co teraz robić i co jest sprawcą? Czy z tych logów coś wynika dlaczego mi to sie dzieje?
  6. Przy zacietym pd spadku mocy nie ma, wręcz przeciwnie auto jezdzi dynamiczniej, a co do drgan to sie u mnie pojawialy dopiero jak dłuzej mnie przytrzymalo czerwone swiatlo, zas przy krotszym postoju nic nie drgało. Korekcje mialem na stale 2.99. Jedynie co jest przy walnietym pd to wzrost spalania. Więc podepnij vaga i sprawdz bo narazie to można tylko wróżyć. Tylko chcialem Ci powiedziec że napisany post ma sie nijak do objawów padniętego pd.
  7. Czyli rozumiem że jest to za dużo? Pół roku temu miałem podobny problem i też tak syczało tyle że wtedy wchodził mi w tryb awaryjny. Mechanik wymienił mi zawór n75 i ciśnienie było oki i juz nie łapał trybu awaryjnego. Na początku miesiąca byłem u Rogala i stwierdził że z zaworem jest coś nie tak że to jakaś podróba i że nie może nic zrobić. Zapytał czy wymieniamy na ori. wymienił i udało się podnieść moc. Teraz pytanie czy to znów ten nieszczęsny zawór czy turbo i dlaczego to sie stało po włożeniu tej rury co mi wyskoczyła?
  8. Witam. Zwracam się do Was z prosbą gdyż miałem taką akcję że zerwało mi wąż co idzie od intercoolera do Egr-a, auto oczywiście zaczęło dymić i brak mocy. Zdjąłem osłonę i wydaje mi się że zle była założone ta metalowa zawleczka co blokuje wąż(jak by nie siedziała w zatrzasku. Dziwne bo dzień wczesniej zmieniałem oringi na pompowtryskiwaczach i przypuszczam że koleś nie dokładnie to założył, tyle że niewiem jakim cudem jezdziłem z 50km i było dobrze. Ale do setna, po założeniu tego przewodu, juz go nie zrywa lecz od razu jak z żoną ruszyliśmy to zauważyłem że auto jakoś wyżej zaczyna lepiej ciągnąc(wcześniej i od dołu szło super) i ten syk słuchać jak tylko dam pedał w podłogę na każdym biegu. Auto miesiąc temu było u Rogala na programie i ciągnęło super a teraz tak jak przed programem, dopiero powyżej 3 tyś obrotów zaczyna iśc ładnie. Przewód oglądałem i dobrze siedzi. Na biegu jałowym nic nie syczy wiec nie mam i jak to wysłuchać gołym uchem. Zrobiłem logi może pomoże ktoś to rozczytać i może z nich jakiś wniosek się nasunie. Prosił bym jeszcze żebyście zwrócili uwagę po logach jaka może być przyczyna że auto rano jak zimne to łapie nie od strzała i chwilkę rzuca silnikiem, wczesniej dymiło ale po wymianie oringów na pompkach, zero dymu i równiej pracuje, lecz to nie to. świece wykluczam na 100%. Aha rogal mówił że mi się coś dzieje z łopatkami w turbinie, ale czyż by to była wina turbiny, taki zbieg okoliczności z tą wypadniętą rurą? Dodam jeszcze że mi Egr cieknie ale to chyba nie ma nic do żeczy. B.seting: http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_61512.html (000) http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_61514.html (003) http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_61515.html (011) Statyczne: http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_61516.html (001) Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_61517.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_61518.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_61519.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_61520.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_61521.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_61522.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_61523.html Dynamiczne: Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_61524.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_61525.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_61526.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_61527.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_61528.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_61529.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/darecki2005_61530.html
  9. Obawiam się że są to dwie rózne przypadłości. Odnośnie drgan podepnij vaga i sprawdz korekcje pompek. Obawiam się że może to być. Miałem to samo 2 razy że po dłuższym postoju na biegu jałowym było czuć lekkie żucanie i wibracje silnika. Polecam sprawdzić
  10. licznikowo jest 180tyś lecz po logach jakie wcześniej zamieszczałem na forum koledzy pisali że około 100tyś mam cofnięty licznik. Wiec Ci dokładnie nie jestem w stanie podać prawdziwego przebiegu
  11. Witam ponownie. Odgrzewam temat skoro go zacząłem. Nie mam za bardzo czym się chwalić ale jestem już po wizycie u Witka. turbina coś nie domaga po tej regeneracji co zrobiłem i słaba seria i wynik. Dziękuje wszystkim za wszystkie wypowiedzi i opinie Uploaded with ImageShack.us
  12. Terminy ma juz na pazdziernik. Mi się udało dodzwonić za drugim razem i jestem umówiony na początku pazdziernika. Taki tłok jak tam mają to przypuszczam że każdy około miesiąca musi poczekać
  13. Ja mam u siebie tak rozwiązane z racji tego że duże radio więc polotu za bardzo nie ma
  14. Ja ciągnąłem kabel do środka poprzez schowek. Całkowicie trzeba wszystko odkręcić i tam znajdziesz otwory przez które wyjdziesz koło akumulatora. Dokładnie nie pamiętam jak to jest tam zobrazowane bo już kilka lat minęło jak to robiłem. Do bagażnika Ci nie pomogę bo u mnie ten kabel służy do zasilania radia CB
×
×
  • Dodaj nową pozycję...