Skocz do zawartości

Gała

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Gała

  1. Gała

    [A4 2,5 TDI] błąd 00532

    Witam, Mam pewien problem z autem kolegi (A4 2,5 TDI 1998r). Po montażu alarmu pojawiła się kontrolka świec żarowych. Auto pracuje normalnie. Po sprawdzeniu błędów w sterowniku silnika znalazłem błąd "00532 Supply voltage B+, 05-10- Input open - Intermittent".Błądu nie mogę skasować. Wstępnie przeszukałem auto w poszukiwaniu uszkodzonego bezpiecznika lub wypiętego złącza. I nic Sprawdziłem złącze "A" sterownika -ok. W złączu "D" - pin 26- ok. Pin 39 - 0V . Pin we wtyczce ECU i przewód ok. Niestety przewód kończy się na złączu w przelotce (tam gdzie przewody wychodzą z auta i wchodzą do puszki elektrycznej na podszybiu). W dolnym gnieździe brak pinu - widocznie jakaś opcja. Dla pewności podłączyłem 12V na 39 PIN i nic. Kożystam ze schematów Autodaty. Prawdopodobnie jest jeszcze jakieś inne zasilanie, a w moim schemacie go nie ma. Czy ktoś ma jakiś pewny schemat z rozrysowanym zasilaniem sterownika silnika?( w "sam naprawiam" takiego schematu brak ) . Ewentualne czy ktoś wie o jakiego konkretnie zasilania dotyczy błąd? Pozdr. Gała
  2. Ja dałem za czytnik 400 zł
  3. Dobrze wiedzieć, że jest korekta. Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
  4. Witam, Jakie macie doświadczenia odnosnie dokładności wskazań zużycia paliwa pokazywanych przez komputer? Pozdrawiam
  5. Dzięki za odpowiedzi. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy w grę może chodzić rozwiązanie "oszczędnościowe' tj. usunięcie samego rdzenia i pozostawienie samej "puszki"? Kiedyś ćwiczyłem takie rozwiązanie w Roverze- tylko tam katalizator miał nieco inny kształt ( spłaszczony ). Kasa nie stanowi dużego problemu, tylko co oryginał to oryginał- wszystko pasuje. Wybieram się do "tłumikarzy" w przyszłym tygodniu. Dam znać czy dziwne dźwięki ustąpiły. Pozdr. [br]Dopisany: 23 Maj 2007, 22:47 _________________________________________________Okazało się , że z wkładu katalizatora pozostała około 1/3 pierwotnej wielkości "kulka". Pozostawiłem samą puszkę, a wywaliłem to co zostało z wkładu. Nic nie brzęczy, moc wzrosła. Pozdrowiam
  6. Witam, Mam silniczek AJM (1.9 85kW) i mam mały kłopot. Auto kupiłem z 18000 przebiegiem i od samego początku coś dzwoniło z okolic rury wydechowej. Dokładnie chodzi o odcinek pomiędzy filtrem cząstek stałych a tłumikiem. Sprawe olałem. Wczoraj (niestety) pojawiły się dodatkowe dźwięki. Teraz to przypomina przytłumiony odgłos piaskowania blachy. Dźwięk pojawia się tylko powyżej 2000RPM i od ok. 50% mocy. Nie mogę dokładnie ustalić miejsca, ale wydaje mi się że to katalizator ( filtr cząstek stałych ). Teraz kilka pytań: Jeśli katalizator ma rdzeń ceramiczny- czy można bez większych problemów go usunąć ( sam rdzeń )? Czy taka operacja ma jakieś negatywne skutki dla silnika (proszę pominąć negatywne skutki dla środowiska)? Czy jeśli się zdecyduję na usunięcie rdzenia katalizatora- czy muszę kupić jakieś części ( uszczelki )? Pozdrawiam temat poprawiony uzupełnij profil proszę
  7. Jeśli odetniesz obwód pompy paliwa to silnik zdechnie prawie natychmiast. Czy sprawdzałeś, czy po wyjęciu wymienionych przez ciebie bezpieczników auto gaśnie? Jeśli nie będziesz mógł wyłączyć silnika bezpiecznikami odetnij przewód sterujący "dużego" przekaźnika . Przekażnik znajdziesz pod maską w puszce z lewej strony na podszybiu. Tam też jest komputer silnika. Pozdrawiam
  8. Zapewne dla znawców jest to banalne pytanie: :redface: Co to jest? - Wygłąda jak klapka z małym oczkiem z przodu. A znajduje się blisko szyby, powyżej lusterka wstecznego kierowcy. Czy ktoś może mnie w tej materii oświecić? [ Komentarz dodany przez: Iceman: 24-04-2007, 19:28 ] kolego nazwij temat poprawnie to jest klapka przeciw słoneczna [ Dodano: 24-04-2007, 19:43 ] Witam ponownie, Napewno to tylko klapka przeciwsłoneczna? To ma ok. 2x7cm! Ale jeśli tak mówisz to ok.
  9. Sorki ze po takim czasie, ale musze sie wtracic. Sprawdz, czy twoj czytnik ma na boku ma napis " navigation 3". Jezeli jest trojka to mozna to zamienic na czytnik "navigation4" - czyli dx. Tak wlasnie bylo w moim aucie. Jesli macz na czytniku "navigation2" - to masz pecha. Pozdrawiam
  10. Witam! Zaczołem trochę od końca . Dlatego poprawiam się. Jestem z Gdyni i od niedawna mam piękne, cudne, śliczne Audi A4 Avant (85 kw, 2000r). Do zobaczenia na forum. Pozdrawiam
  11. Witaj, Ja mam wprawdzie doświadczenie z volvo ale spróbuj kilku rzeczy: Odłącz od kluczyka wszelkiego rodzaju breloczki , kluczyki itp ( sprawdź sam kluczyk) Upewnij się czy w aucie nie ma przypadkiem innego kluczyka z transponderem. Można zaniast złącza elektrycznego pomiędzy wzbudnicą a resztą wiązki zastosować połączenie lutowane. POWODZENIA
×
×
  • Dodaj nową pozycję...