Skocz do zawartości

RobertTychy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O RobertTychy

Osiągnięcia RobertTychy

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich. Chciałem zamówić na allegro tarcze hamulcowe na tył i na przód mojego samochodu oraz klocki, ale pewien sprzedawca poprosił mnie o nr fabryczne tych częsci, lub rozmiary, tzn. średnica itp. bo powiedział że do A4 AWX są dwa rodzaje. Czy ktoś zna te numery, bądź czy ktoś by mi podał jakiś link do pewnego sprzedawcy? Co polecacie? Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdr. Dodam jeszcze że moje autko to A4 sedan, 2002 r, 1,9 TDI,130 KM.
  2. [pre_pl] o co ci ciągle chodzi co???? to wytłumasz może jak tu pisać co? nie za dużo stważacie problemów??[br]Dopisany: 14 Październik 2007, 12:51 _________________________________________________ok, dzięki za pomoc, podjade lepiej na warsztat, pozdrawiam nie łatwiej przeedytować posta, a nie tworzyć kolejnego ?[pre_pl]
  3. Tzn lewarkiem nie trzęsie i nic nie stuka. Bardziej mam wrażenie że to tak bardziej z przodu sie to dzieje, coś tak jak by z silnikiem lub przednim zawieszeniem. Czasem np jak jestem na rondzie i bardzo powoli jade na drugim biegu i nagle dodam gazu żeby przyspieszyć to w początkowej fazie też odczuwalne są takie drgania dopóki autko nie wskoczy na odpowiednie obroty. Tylko tyle że słabiej. druga prośba, zmień temat [pre_pl][br]Dopisany: 14 Październik 2007, 12:45 _________________________________________________Dodam jeszcze że mam wstawione całkiem nowe koło dwumasowe, sprzęgło i łożysko, to wszystko z sachsa, a jeśli chodzi o diagnozę VAG to nic nie pokazuje.
  4. Witam wszystkich. Więc panowie krótko i na temat. Mam taki problem: jak przydusze troszke swój samochodzik, tzn. jak przy małej prędkości 70-80 km/h wrzóce piąty bieg to aż cały przód podskakuje, trzęsie i strasznie szarpie. Co to takiego??? Bardzo proszę o konkretne odp. Z góry wszystkim fachowcom dziękuje. PS. Na niższych biegach jak go tak przydusze to też jest to odczówalne lecz mniej, najbardziej trzęsie na piątce. Moje autko jest 5-cio biegowe, B6 AWX 130 KM. Pozdrawiam. zmień temat, opisz krótko problem Po co 3 takie same posty zrobiłeś w różnych działach ? Proszę nie rób tak. [pre_pl]
  5. Witaj kolego, przede wszystkim musisz znaleźć dobrego fachowca żeby znalazł przyczyne. Nie jedź czasem do ASO Audi bo zbankrutujesz a i tak Ci tego nie zrobią. Ja miałem podobny problem i już chciałem samochód sprzedawać. Wiesz, na tym forum też niestety nikt na to nie wpadł, a wcześniej zwiedziłem kilkanascie serwisów m.in ASO. Kazali mi wymieniać pompowtryski ( koszt min 3000 zł ), koło dwumasowe ( koszt min 2000 zł ) i inne przeróżne rzeczy. Gdybym ja słuchał tych wszystkich strzelanek to już jestem bankrutem. Ja pojechałem do Pana Daneckiego do piekar śląskich i on jako jedyny potrafił dojść do tego co mogło być przyczyną. Nawet serwisy pytają go o rady bo sami sobie nie mogą poradzić. ASO to naciągacze!!! Mi w/w mechanik wgrał na nowo program komputerowy i po krzyku ( koszt 100 zł ). Pozdrawiam.
  6. Witam wszystkich! Otóż mój problem polega na tym że raz mi działa pilot od alarmu, a raz nie działa. Co to może być, gdzie może tkwić problem? Dodam że baterie w pilotach są nowe, alarm jest fabryczny, w pilocie przy włączeniu alarmu zamykają się centralne zamki. Zaóważyłem że gdy pilot nie działa, otworze drzwi ręcznie za pomocą kluczyka a następnie kilka razy przekręce zapłon, wtedy na nowo piloty zaczynają działać na jakiś czas, a jak sie zawiesi to nowu jakiś czas nie działają. Kto wie od czego to może zależeć? Jakie są wogóle opcje ukryte tego alarmu, bo zaóważyłem że np po wejściu do samochodu jak przytrzymam przycisk do zamykania samochodu od wewnątrz i w międzyczasie przekręce kilka razy zapłon to ten przycisk zaczyna świecić i wtedy coś sie dzieje. Co moge sprawdzić, kto się na tym zna? Prosze o pomoc.
  7. No a jak można sprawdzić te poduszki??? kompem słyszałem że sie nieda? A poza tym to co z tymi utrudnieniami w uruchamianiu auta, czy to niema czegoś wspólnego z tym odpalaniem??
  8. Raczej nie możliwe żeby znowu dwumas sie rozleciał ponieważ odrazu po zamontowaniu nowego (LUK) to samo było.
  9. Witam wszystkich. Mam poważny problem z moją A4, 2002 r, 180 tys km, 1,9 TDI, 131 KM. Od 3 miesięcy telepocze mi silnikiem jak samochód jest odpalony i jest na biegu jałowym. Już pisałem na forum o co chodzi ale nadal pomocy nie znalazłem. Teraz jeszcze pojawił sie nowy objaw i jest tak że poprostu czasem trzeba dłużej pokręcić silnikiem żeby go odpalić. Zazwyczaj pali na dotyk, ale co jakić czas trzeba dłużej pokręcić aby odpalił, i to nie ważbe czy zimny, czy ciepły, czy stał godzine czy cały dzień. A odnośnie tego telepotania to jest tak że jak np. załącze klime i wtedy jest pod większym obciążenie to troszke mniej telepocze. Zaznacze że byłem już u bardzo wielu mechaników i nikt nie wie co to jest. Komputer i ten cały VAG nie pokazuje, wymieniłem rozrząd, sprzęgło i koło dwumasowe, na serwisy wydałem już mnóstwo kase i już poprostu nie mam sił. Czy jest ktoś konkretny kto sie naprawde na tym zna i pomoże czy poprostu nasz kraj jest tak ograniczony że lepiej sprzedać auto niż go naprawić bo niema mądrego człowieka. Pomóżcie bo bede musiał sprzedać to auto a szkoda mo go. Zaznacze jeszcze że autko jest b. dynamiczne, wogóle nie kopci i wszystko poza tym felerem jest ok. W serwisie ASO też VAG nic nie pokazuje, robiłem też logi dynamiczne i mechanik powiedział że wszystkie parametry są w normi. To w takim razie co to może być, kto by się mógł tym zająć i mi to rozpracować. Mieszkam w Tychach na śląsku. Dodam że byłem też u kolelegi MASTERS TUNING w Katowicach i też nic nie znalazł, jedynie co powiedział to że szło by spróbować podregulować wtryski. Bardzo prosze o jak największą ilość odpowiedzi bo chcę tu jeszcze być z Wami. Pozdrawiam - Robert. W razie czego mój tel: 509 427 425
  10. Witam wszystkich. Chciałem sie dowiedzie jakie amortyzatory musze kupić do swojego autka. Nie chodzi mi o nazwe firmy lecz o to czy gazowe, olejowe czy gazowo olejowe. Pytam ponieważ sie na tym nie znam a słyszałem że właśnie różne rodzaje są tych amortyzatorów. I kolejne pytanie to czy da sie jakoś samemu rozpoznać czy amortyzatory są już do wymiany. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam.
  11. A gdzie ten czujnik sie dokładnie znajduje i co zrobić jak na VAG-u nie wyskakują żadne błedy? I czy to jest pełna nazwa tego czujnika czyli G62?
  12. Witam wszystkich, mam pytanko i bardzo proszę kogoś o pomoc. Problem polega na tym że jak mój samochód jest odpalony i jest na biegu jałowym to czuć takie telepotanie silnika, czuć jak szarpie w samochodzie cała budą, co to może być? Zaznaczę że na pewno nie sprzęgło i koło dwumasowe ponieważ dopiero co wymieniłem wszystko na nowe.
  13. Kto poleci mi dobry warsztat na śląsku w okolicach Tychy, Katowice? Przede wszystkim chodzi mi o dobrą diagnostyke, żeby odpowiednio zlokalizowali usterke w TDI?? Gdzie jechać. Pomóżcie, pozdrawiam.
  14. ohyda, do fiata bardziej pasują
×
×
  • Dodaj nową pozycję...