Jump to content
IGNORED

[B6 AWX] Czy musze sprzedać moją A4, czy jest ktoś kto pomoże??


RobertTychy
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich. Mam poważny problem z moją A4, 2002 r, 180 tys km, 1,9 TDI, 131 KM. Od 3 miesięcy telepocze mi silnikiem jak samochód jest odpalony i jest na biegu jałowym. Już pisałem na forum o co chodzi ale nadal pomocy nie znalazłem. Teraz jeszcze pojawił sie nowy objaw i jest tak że poprostu czasem trzeba dłużej pokręcić silnikiem żeby go odpalić. Zazwyczaj pali na dotyk, ale co jakić czas trzeba dłużej pokręcić aby odpalił, i to nie ważbe czy zimny, czy ciepły, czy stał godzine czy cały dzień. A odnośnie tego telepotania to jest tak że jak np. załącze klime i wtedy jest pod większym obciążenie to troszke mniej telepocze. Zaznacze że byłem już u bardzo wielu mechaników i nikt nie wie co to jest. Komputer i ten cały VAG nie pokazuje, wymieniłem rozrząd, sprzęgło i koło dwumasowe, na serwisy wydałem już mnóstwo kase i już poprostu nie mam sił. Czy jest ktoś konkretny kto sie naprawde na tym zna i pomoże czy poprostu nasz kraj jest tak ograniczony że lepiej sprzedać auto niż go naprawić bo niema mądrego człowieka. Pomóżcie bo bede musiał sprzedać to auto a szkoda mo go. Zaznacze jeszcze że autko jest b. dynamiczne, wogóle nie kopci i wszystko poza tym felerem jest ok. W serwisie ASO też VAG nic nie pokazuje, robiłem też logi dynamiczne i mechanik powiedział że wszystkie parametry są w normi. To w takim razie co to może być, kto by się mógł tym zająć i mi to rozpracować. Mieszkam w Tychach na śląsku. Dodam że byłem też u kolelegi MASTERS TUNING w Katowicach i też nic nie znalazł, jedynie co powiedział to że szło by spróbować podregulować wtryski. Bardzo prosze o jak największą ilość odpowiedzi bo chcę tu jeszcze być z Wami. Pozdrawiam - Robert. W razie czego mój tel: 509 427 425

Link to comment
Share on other sites

dokładnie tak jak piszesz byś musiał zobaczyć jakie korekcje mają Twoje wtryski lub druga sprawa poduszki pod silnikiem, bo skoro mówisz że dwumas wymieniony (no chyba że się znowu rozleciał) to innej opcji nie widzę...

Link to comment
Share on other sites

dlatego ja bardziej stawiałbym na wtryski...

Link to comment
Share on other sites

Ja stawiam na pompowtryskiwacze.

Można je regulować, chociaż nie każdy wie jak.

Można je sprawdzić vagiem, ale w niewielkim zakresie, tylko też trzeba wiedzieć gdzie patrzeć.

Link to comment
Share on other sites

Guest Murzyn
Raczej nie możliwe żeby znowu dwumas sie rozleciał ponieważ odrazu po zamontowaniu nowego (LUK) to samo było.

chyba oniak w 3.0TDi rozwalil nowy 2 mas po kilku k km. Sachsa trzeba wkladac.

PD mozna sprawdzic czy sa sprawne, poduszki raczej widac po silniku czy nie sa wywalone.

Najlepiejby bylo jakbys wrzucil te logi i popatrzylibysmy czy faktycznie "parametry sa w normie"

Link to comment
Share on other sites

na 95% pompowtryski..pewno któryś nie działa albo jest przypchany..zobacz korekcje wtrysków..zobacz też czy jak dodajesz gazu czy nie trzęsie silnikiem..

Link to comment
Share on other sites

chyba oniak w 3.0TDi rozwalil nowy 2 mas po kilku k km. Sachsa trzeba wkladac.

Po 3 tyś :P

Jak zmieniać to tylko na Sachs , Luk to syf na maxa.

Tak jak Adaś pisze to pewnie wtryski , załatw takie same u jakiegoś kumpla, podmień na chwilke i wszystko będziesz wiedział.

Link to comment
Share on other sites

tez stawiam na wtryski ktorys bedzie w h...lecial :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...