Skocz do zawartości

polo81

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O polo81

  1. 1. Tarcze do wymiany 2. Klocki do wymiany 3. Tarcze i klocki do wymiany 4. Niedokręcone koło To moje typy, ale zdecydowanie brak dokładniejszego opisu - czy jest różnica delikatne hamowanie, a mocne hamowanie chociażby. Czy jadąc po gładkim asfalcie ze stałą prędkością (gaz wciśnięty bardzo lekko) czujesz drgania? Czy przy przyspieszaniu cokolwiek się dzieje?
  2. Taki mam właśnie plan, ale to jeszcze trochę potrwa i muszę ogarnąć się na 288. Na razie kroi się okazja na rozbieranie walniętej S4 i chciałem hamulce przytulić, ale... z przodem jest taka zabawa, że najłatwiej to chyba byłoby brać wszystko co pod maską + hamulce (marzenia... , ale dzięki Tobie wiem, że chociaż tył nie powinien sprawiać problemów
  3. Super, czyli odkrecic komplet z S4 i przykrecic do A4 Szkoda, ze z przednimi nie jest tak latwo...
  4. Odkopuję temat - czy ktoś może wymieniał hamulce 280/288/312 na hamulce z S4 (320 lub 321 wg różnych źródeł)? Bo ustalone jest, że muszą być inne tarcze, zaciski, jarzma oraz zwrotnice. Była mowa o przegubach i półosiach, ale czy to wszystko?
  5. Ok, czyli rozumiem, że linka hamulca jest podciągnięta do zacisku? A tarcze przednie nie mają podłączenia dla linki. Naprawdę można czasami napisać łopatologiczne To teraz druga kwestia - czy tylne hamulce z S4 podchodzą plug&play czy trzeba rezać? Właściwie to przejście z 245 na 256 (jeżeli mnie pamięć nie myli) więc różnica niewielka.
  6. Niby wiem że nie można, a nadal nic nie wiem A jak działa ręczny w B5Q, że nie będzie działał po wymianie tarcz?
  7. Kolego devastation gdybym nie zobaczył (przy okazji wymiany opon) wybitego na piaście(?) numerka "280" to też bym sądził, że mam 288 Nawiasem mówiąc w poniedziałek ten stan rzeczy ulegnie zmianie i będzie już 288. To że "nie da się" to już gdzieś słyszałem, ale chciałbym wiedzieć trochę więcej np dlaczego? Czym różni się piasta (lub inne elementy), że nie można odkręcić starej tarczy niewentylowanej i przykręcić innej, większej i wentylowanej, razem z odpowiednimi zaciskami/jarzmami
  8. Po pierwsze - szukałem info o wymianie tylnych tarcz, ale się nie doszukałem :/ No więc piszę. Czy w przypadku wymieniania tyłu ze standardowych niewent 245 na coś innego są jakiekolwiek problemy z hamulcem ręcznym? Pytam albowiem ostatnio mnie znajomy o tym przekonywał używając nawet sformułowania tarcz-bębny. Za cienki jestem w temacie, żeby dyskutować sam, więc wrzucam temat tutaj To co wpadło mi do głowy to wymiana przodu 280 --> 312, a tyłu 245 --> 280, do których pełen "osprzęt" miałbym z przedniej osi. No i teraz pytanie zasadnicze - czy ww logika ma tutaj zastosowanie? Mam AEB czyli 1,8TQ
  9. Pozdrowienia dla kierowcy bliźniaka (albo raczej klona) mojej B5 (zaparkowany w okolicach Multikina na Ursynowie) Granatowa B5, blachy WN, lampy tylne po 1 lifcie, naklejka klubowa w lewym dolnym "rogu" klapy Gdybym zaparkował obok to pomyłka na bank
  10. Sorki za opóźnienie - byłem przekonany, że maila dostanę, jak będą jakieś odpowiedzi Z tego co widziałem to zdatny do użytku jest tylko tylny zderzak
  11. Pierwsza sprawa - piszę spoza domu i korzystam z uprzejmości obcych ludzi dlatego post w takiej formie (do Adminów - wracam w niedziele lub poniedziałek i wtedy wyedytuję zgodnie z ew wytycznymi lub skasuje) Otóż tu gdzie jestem przypadkiem zupełnym dowiedziałem się o uszkodzonej S4 (B5) i od słowa do słowa okazało się, że na sprzedaż jest kilka części. Ponieważ szczególnie zainteresowały mnie hamulce mam do Was pytanie, a nawet dwa: 1. Czy przednie zawieszenie A4 (AEB czyli 1,8TQ) różni się jakimiś szczegółami względem zawieszenia S4 (AGB; przedliftowa)? Pod kątem przkładania hamulców oczywiście. 2. Czy ktoś próbował wkładać tarcze S4 (321mm) w felgi 16 cali? Gdzies na Forum doczytałem się, że jest to możliwe, ale wolałbym potwierdzić osobiście. PS Jakby ktoś miał zapotrzebowanie na jakieś części to będę wchodził na Forum przed powrotem jeszcze pare razy wiec piszcie tu lub na priv
  12. Znaczy Torx? Ehh, trzeba bedzie uzupelnic baze narzedziowa... Dzieki za informacje!
  13. No dobra, dzisiaj rozebrałem sobie panel i faktycznie tasma jest obecna, ale siedzi tak mocno jakby byla przylutowana... Nie chcialem robic nic silowo wiec wole spytac: jak odlaczyc ta wtyczke? A przy okazji drobne pytanko - jak zdjac ta ramke konsoli srodkowej tak aby nic nie uszkodzic? Bo silowalem sie z tym wczoraj wieczorem i dol odszedl, gora odeszla, a na wysokosci radia trzyma jak przyspawane
  14. To ja się może podepnę, co by nie zaczynać nowego wątku. 1. Na co zwracać uwagę przy wymianie panelu klimatronika? Które fragmenty ciągu znaków określającego model panelu mówią o kompatybilności dwóch porównywanych paneli? 2. Gdzieś na Forum doczytałem, że najlepiej zostawić bebechy od starego panelu - czy przy wymianie wyświetlaczy da się zostawić bebechy?
  15. Podpisuje sie jako kolejny zadowolony klient tego zakladu - sadze, ze to bedzie dluzsza znajomosc, chociaz licze, ze nie nadmiernie intensywna U mnie wymiana pompy oleju, uszczelki pod miska, czujnika cisnienia oleju, samego oleju z filtrem oczywiscie, termostatu, gornych wahaczy po prawej (zgodnie z sugestia warszatu) i lacznika stabilizatora i za to wszystko z czesciami 1700. Do tego bardzo milo, kulturalnie i cierpliwie (to odnosnie moich pytan Ogolnie polecam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...