Skocz do zawartości

NeoX22

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O NeoX22

  1. Filterek paliwa zmieniałem przy tych większych mrozach, bo oczywiście shelowska ropa vpower przymarzła mi w filtrze przy jakichś -14
  2. Gdzie znajdę czujnik położenia wału ??? czy da się to wymienić nie rozbierając mocno silnika ??? Nie ma szans na zrobienie logów ani statycznych ani dynamicznych za bardzo skaczą obroty.
  3. Prosze o pomoc w rozszyfrowaniu numerów błędów jakie mi się wyświetliły Moje auto to B5 1z 90HP z `96 Ma probleb z utrzymaniem obrotów tak jakby się dusił, dławił, często gaśnie jak nie przytrzymam gazu. No i zupełnie mu brakuje mocy Control Module Part Number: 028 906 021 F Component and/or Version: 1,9l R4 EDC SG D3I Software Coding: 00000 Work Shop Code: WSC 00000 3 Faults Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00513 - Engine Speed Sensor (G28) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent
  4. Takie bedą pasic?? to srodkowe oznaczenie M10x1x65 odnosi sie do rodzaju gwintu?? bo wszedzie sa oznaczenia dwu członowe http://www.moto.allegro.pl/item986039042_m10x60_sruby_nierdzewne_imbusowe_3_szt_1kom_tanio.html http://www.moto.allegro.pl/item986039139_m10x70_sruba_nierdzewna_imbusowa_3_szt_1kom_tanio.html#gallery
  5. Koledzy możecie mi powiedziec jak długa jest ta śruba trzymająca wisko??
  6. Świetna robota Ja tez muszę zajrzeć do swojego kompresora. Bo mam zerwany pasek i prawdopodobnie dość mocno zatarta sprężarkę ale może uda się jeszcze coś z niej wykombinować. :hi:Pozdro
  7. Witam wszystkich forumowiczów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...