Skocz do zawartości

andrzejac

Pasjonat
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O andrzejac

Osiągnięcia andrzejac

0

Reputacja

  1. jezuwrc na prawde wielkie dzięki za pomoc zamiennik kosztował mnie 49zł z groszami i mógłbym przysiąc że na paragonie miałem "podgrz." i nie było to FEBI raczej made UNKNOW Czy pęcherzyk nie powinien mi wylecieć po 3 tyś km? Wykluczam pompowtryskiwacze jako problem odpalania bo w tym samy okresie byłem na komputerze i podobno wszystkie są "w granicach normy" Ewentualnie jak kaska na zaworek pójdzie w błoto wymienie świeczki, ze 2 butelki STP jak nie pomoże to..... Czy jest jakieś STP dedykowane pompowtryskiwaczy czy najzwyklejsze do wtryskiwaczy które lałem wcześniej do AHU? [br]_________________________________________________ A czasem to nie będzie 1J0127247A ? Cóż dałeś chłopie do myślenia ale teraz to już napewno sprawdze numer na zamienniku jeszcze raz bo wiem że sie zgadzał oprócz tego F ale dzięki za uwagę bo pewnie bym nie sprawdzał już tego który mam
  2. AVB 2004 Niestety VW po A4(wracam po starej dobrej znajomości ) automat Wymieniałem filtr paliwa, profilaktycznie.... bezmyślnie połamałem podgrzewacz, który znajdował sie na filtrze kupiłem jakiś zamiennik (50pln) ale... nr katalogowy różnił sie od oryginału chyba ostatnia literą teraz mam "F" nie wiem co było wcześniej bo wyrzuciłem stary. Czy ktoś mógłby sprawdzić mi co mam w oryginale w swoim samochodzie, etce ect. żeby znowu ktoś nie wcisnął mi kitu że to taki sam. Od tamtego czasu autko przestało palić "na dotyk" a teraz powiedziałbym że prawie mam z tym problem, zanim wymienie świece i udam sie na logi do mechanika chce wrócić do oryginału na ktorym wszystko było OK Czemu w niektórych tematach na innych forach nazywany jest ten podgrzewacz zaworem zwrotnym, na paragonie miałem napisane podgrzewacz? Czy do pompowtryskiwaczy można używać STP do czyszczenia wtryskiwaczy zwykłego diesla na wtryskach ? P.S. Narzekasz na swoje audi kup sobie VW i poczuj co straciłeś... <not lauf>
  3. Byłem na VAG-u na stacji diagnostycznej(sprzęt przedpotopowy) wyszły mi 3 błedy 1. Błąd czujnika stopu(światła stopu włączają sie) 2. Błąd czujnika temperatury 3. Niskie napięcie zasilające, błąd sporadyczny. Wszystkie mi skasowali Żadnych błędów na skrzyni biegów Po przejechaniu 20 km pojechałem na VAG-a na kompie Błędy sie nie odnowiły, drgania na większych prędkościach nie ustąpiły Rada mechanika wymienić olej i filtr(może być brudny lub jest go za mało) Rada elektronika wymienić czujnik stopu(ma wpływ przy takich objawach),czujnik temperatury, olej + filtr w skrzyni Wyczytałem na innym forum że podobne objawy występowały przy uszkodzonym czujniku temp. na deske wyświetlacza przychodziła właściwa wartość do sterownika jakieś bzdury. Jak zbiegi za 500zł nie pomogą to skrzynia do sprawdzonego specjalisty [br]Dopisany: 19 Maj 2010, 15:19_________________________________________________I tu pytanie czy ktoś takiego zna SPRAWDZONEGO w okolicach warmińsko-mazurskiego, może być nawet warszawa byle był to człowiek który sie na tym zna i nie odstawia tandety na rok, żeby po roku znów do niego przyjechać
  4. Jadąc od 0-75 nie ma żadnych problemów Nie wyświetlają sie żadne błedy (na desce) Powyżej 75-110 jadąc ze stałą prędkością np.80 czy 90 lub 100km/h wskakuje jakby następny bieg na jakieś 30 sekund i wraca z powrotem. Towarzyszy temu niewielkie drżenie samochodu. Logów nie mam... jade w pon. na komputer. Na co mogę sie nastawiać wróżąc z fusów. Czy to możliwe że wszystkie biegi wchodzą dobrze a z tym jednym jest coś nie tak, do remontu skrzynia czy czujnik prędkości? Z góry dzięki za każdą odpowiedz [br]Dopisany: 15 Maj 2010, 20:50_________________________________________________w takim razie czy ktoś zna sprawdzone warsztaty zajmujące sie naprawą, remontem automatów?
  5. Czy jak rozumiem powietrze z za filtra które trafia do turbiny gdzie ja wlałem 20ml WD trafi do oleju? Na skromną wiedze powinno sie spalić w procesie spalania(ropa+sprężone powietrze w tłokach i wydech)?
  6. dobra więc czy ten zabieg mi nie zaszkodzi, czy powinienem czym prędzej wymieniać oleje Niby to 20ml WD a oleju jest 3800ml(+/-100) Pytanie czy to co wlałem spaliło sie z powietrzem czy trafilo do oleju a jeśli tak czy stanowi zagrożenie?
  7. Okazało sie że kierownica w moim turbo stoi... Mechanik zaproponował, trochę nie typowe rozwiązanie, próbe... Zdjąłem przewód na wlocie do turbo zaraz za filtrem, wlałem 20ml WD40, na rozbujanie zapieczonej kierownicy.... Przejechałem tak już 80km,ale... Niby to co wlałem miało iść do komory spalania razem z powietrzem... Wiedzę mam ubogą w temacie,ale czy te 20ml nie trafi do oleju? Różnicę w jeździe mam chyba mentalną(lepiej) Czy taki patent nie zmniejszy parametrów smarowania, przecież powietrze z za filtra łączy sie z przewodem odmy, a tam jest mgiełka oleju? Czy aby mój mechanik nie chce wsadzić mnie na minę? na remont silnika ? Może ta próba nie ma sensu i w niczym nie pomoże, to że powinienem zmienić mechanika rozważam od bardzo dawna, więc uprzedzam takie odpowiedzi. Pytanie czy ten zabieg nie zaszkodzi niż ma pomóc?
  8. Przerabiałem temat w benzynie, ale może sie przyda, urządzonko o którym wspominali koledzy można kupić od10-30zł nie wiem jak w detalu dla zwykłego śmiertelnika. Przypomina aerometr bodajże do badania elektrolitu w akumulatorze, to zwykła rurka z gruszką i jakimś płynem (niebieskim) w środku. Mierzy to zawartość spalin w płynie chłodniczym. Pobiera sie odpowiednią dawkę zaznaczoną w rurce to wszystko w środku miesza sie z płynem, jak zmieni kolor na jakiś tam.... masz uszczelke do wymiany. Odsyłam po szczegóły do instrukcji obsługi. Nie mam pewności jak to jest w dieslu ale myśle że tak samo, tylko roztwór pewnie sie różni.
  9. U mnie w lato było ok6,5L/100 teraz trochę sie przeraziłem ale widze po wypowiedziach poprzedników że wszystko jest w normie oprócz portfela. Na trasach po mieście 3-5km postoj do wystygnięcia(kilka godzin) ok 8L/100 przy temp. -12,-14,-16. Rozumiem że tak ma być? Jeśli sie myle niech mnie ktoś poprawi
  10. Tak sie składa że maluje teraz drzwi do listwy środkowej na drzwiach, wszedł rudy od listwy dolnej. Robie taki układ że pozostanie już bez listwy na wszystkich 4 drzwiach. Będe miał 1000 za cztery drzwi Zamiast plastikowej czy gumowej listwy dolnej w tym miejscu odpale sobie listwe (taśme chrom tak ze 40mm) Więc jak już ktoś wspomniał 250 za element. Swoją drogą jak ma sie połówka drzwi do listwy a cała maska za 250zł.
  11. Z tego co mowił mi lakiernik to teraz nawet dwuletnie passaty przyjeżdżają z rudym na listwie, więc nic mnie nie zdziwi jakość wykonania w porównaniu z tym co było 10-20 lat temu i dziś nie ma ze sobą nic wspólnego, tyczy sie to wszystkich elementow. Całe szczęście trafił mi sie silnik w A4 od starej "80"-tki
  12. Nie chcem otwierać nowego tematu więc.... Do wymiany mam wahacz dolny z pozycji kierowcy prawe koło, tylni. Gdybym kupował w sklepie pewnie bym wytłumaczył... ale chcem zamówić przez allegro Czy określa sie wahacze z pozycji kierowcy(moje prawe koło czyli -prawy dolny tył) czy też z przed auta, wtedy prawe koło siłą rzeczy będzie lewe(lewy dolny tył)? Dzięki za odpowiedz dla laika[br]Dopisany: 22 Grudzień 2009, 16:26_________________________________________________Co do tematu kolegi wymieniałem już pare wahaczy, w stosunkowo dobrej cenie do Lemfordera i dobre jakościowo są Febi Nie narzekam przynajmniej - takie jest moje doświadczenie. ale jak już napisał Ci Moskal więcej masz w tym temacie ogólnie number 1 to Lemforder włącznie z ceną
×
×
  • Dodaj nową pozycję...