Skocz do zawartości

MariuszS1979

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MariuszS1979

Osiągnięcia MariuszS1979

0

Reputacja

  1. Dziękuję za odpowiedzi. Wytarłem miejsce zabrudzone olejem, zobaczymy co się będzie dalej działo. A jeśli to uszczelniacz wału to dużo pracy, żeby to wymienić? Co trzeba zdemontować, żeby tam się dostać?
  2. Witam wszystkich! Zauważyłem wyciek oleju, który widoczny jest na poniższych zdjęciach: Jeszcze w sierpniu podczas wymiany oleju nie było śladu jakiegokolwiek wycieku. Jeśli chodzi o stan oleju w silniku to raczej nie obserwuję podwyższonego ubytku. Od ostatniej wymiany zrobiłem około 5000 i dolałem może 150-200 ml. Co może być przyczyną wycieku i jaki element waszym zdaniem jest za to odpowiedzialny. Czy waszym zdaniem będzie to kosztowna naprawa i czy niezwłocznie trzeba ją wykonać?
  3. Czyli nie mam co liczyć na osuszanie lusterka podczas deszczu przy dodatniej temperaturze (np przy około 10 stopniacj C) ?
  4. Witam wszystkich. Zamontowałem maty grzewcze do lusterek. Instalacja elektryczna była już wcześniej doprowadzona do lusterek (seryjnie). Efekt jest taki, że maty załączają się po wciśnięciu przycisku grzania tylnej szyby, jednak po około minucie wyłączają się i już później nie grzeją (znika napięcie 12V z zacisków), czekałem około 5 min na ponowne załączenie i nic. Ponowne załączenie grzania uruchamia się dopiero po wyłączeniu i ponownym załączeniu stacyjki oraz załączeniu przycisku grzania tylnej szyby. Czy to normalne działanie, czy sterowanie tymi grzaniem jest jakoś bardziej wyrafinowane i uzależnione od np. temperatury? Układ testowałem przy temperaturach w zakresie od 4.5 do 8 stopni C. Zamontowane maty to GB 10s (opór maty to ok 13 ohm, nap. 12V, moc 12W).
  5. Pozdrawiam wszystkich użytkowników forum!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...