Skocz do zawartości

lookas

Pasjonat
  • Postów

    91
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O lookas

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Dęblin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CNHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Info z ASO pompa nie występuje oddzielnie, tylko w komplecie ze zbiornikiem, koszt 11040zł. Na dzień dzisiejszy nie dostępny w Polsce i Niemczech. Używek na necie brak
  2. Czyli do wymiany cały zbiornik 8K0 131 877S ?
  3. Witam, jakiś czas temu zapalił się check, zaczęło się odliczanie od 1000 i pojawił się poniższy błąd. Po przejechaniu 200km check i odliczanie znikło, ale teraz znowu się pojawiło. Silnik CNHA prod. 03.2015 Zastanawiające jest to ciśnienie -0,5 bara, wskazuje raczej na uszkodzony czujnik? Która to będzie część z ETKA? 9645 - Czynnik redukujący P20E8 00 [101] - ciśnienie za niskie Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 219473 km Prędkość obrotowa silnika: 827.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 32.9 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 78 °C Temperatura powietrza zasysanego: 59 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 14.220 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Czujnik temp.zewn. 1 rząd 1: wartość nieprzetworzona: 29.0 °C Czujnik ciśnienia czynnika redukującego: zmierzone ciśnienie: -500 hPa Czujnik temperatury zbiornika z czynnikiem redukującym: temperatura: 27.0 °C Pompa czynnika redukującego: sterowanie: 50.00 % Czujnik poziomu środka redukującego: napięcie: 1950.0 mV
  4. Dzisiaj przerabiałem temat, po podłączeniu jak na zdjęciu działa bez przekładania płytek.
  5. Jaki koszt zestawu ZF 1071.298.027 ?
  6. Pracuje w branży narzędziowej od 3 lat, współpracujemy też z TOYA, jeżeli chodzi o ten klucz to porządny sprzęt, bardzo dobry stosunek ceny do jakości, jeden z mocniejszych kluczy na rynku, minus to że ma duże zapotrzebowanie na powietrze 480l/min. Dla porównania nowsza konstrukcja YT-09540 1150Nm potrzebuje tylko 153l/min. Z kluczy udarowych polecam jeszcze firmę M7 (firma z USA, produkcja TAJWAN), produkują również dla BETA
  7. To pewnie ja pozdrawiam również
  8. Fajny program, oglądam każdy odcinek, w końcu pojawiło RS4 B5 ładnie zachowany egzemplarz Samochód marzeń: kup i zrób, Odcinek 5 online Sezon 5 | Oglądaj TVN Turbo w Player.pl!
  9. Jeżeli ma korki to powinny się dać odkręcić. Akumulatory takie jak np. centra plus czy futura są bezobsługowe i nic się nie odkręca, ani nie zdejmuje żadnych pokryw.
  10. lookas

    Brak kompresji w silniku

    Kolego nie ten dział. Pytania zadajemy tutaj Audi A4 B5
  11. 15tys. to trochę za często, szkoda kasy, śmiało można jeździć na filtronie 30-40tys., chyba że lejesz paliwo niewiadomego pochodzenia...
  12. Witam, odgrzebię trochę temat żeby się upewnić :-) Mam założony już z 4 lata licznik z FISem i cyfrowym zegarkiem do a4 95r. i chciałbym zmienić z radia niefabrycznego na symphony I lub II. W przypadku symphony II łączę z licznikiem poprzez 5 -CAN high speed Display (high +) 6 -CAN high speed Display (low -) i wszystko działa bez problemu? nie potrzebuję CAN adaptera? W przypadki symphony I łączę poprzez 11 -Enable 12 -Clock 13 -Data i też powinno działać bez problemu i wyświetlać info na FISie? Które radyjko polecacie?
  13. lookas

    Silniczki climatronicu

    Najpierw zacznij od zdiagnozowania usterki. Wejdź w kody klimatronika i odczytaj wartości z 1 pozycji http://a4-klub.pl/klimatyzacja-98/kody-klimatronika-25/
  14. 4 pin w żółtej kostce, można go odłączyć i klima będzie chodziła bez problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...