Skocz do zawartości

tomeklucky

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomeklucky

Osiągnięcia tomeklucky

0

Reputacja

  1. jeszcze jedno pytanie Znalazłem świeżo sprowadzonego anglika tyle że z silnikiem 1.8 u mnie siedzi 2.5TDI czy to jakaś znacząca róznica w zawieszeniu (chodzi oczywiście o amortyzatory i sprężyny) czy da się z tym żyć? ma ktoś może gg do TOM77
  2. na allegro jest pełno amortyzatorów MCPHERSON.... jaką mają opinię?
  3. Witam serdecznie. Przymierzam się do wymiany zawieszenia w swoim audi A4 Avant 99r. teraz stoi na teoretycznie sportowym zawieszeniu (FK Automotive) a chciałbym ją podnieść żeby stała wysoko jak na oryginalnym zawieszeniu... I tu moje pytanie: czy opłaca się kupić używane amortyzatory + sprężyny? Czy jest jakiś różnica sedan avant? Może macie jakieś konkrety na allegro Z góry dzięki.
  4. Witam serdecznie. W moim audi a4 2.5TDI 99r muszę wymienić chłodnicę od klimy, aktualna jest dziurawa. I tu moje pytanie. Czy wszystkie do a4 są identyczne? Jeśli nie to czym się różnią? Czy są jakieś przedziały rocznikowe?[br]Dopisany: 03 Czerwiec 2010, 20:21_________________________________________________a właściwie to jak najlepiej odkręcić przewody od klimatyzacji żeby nie pozrywać tych aluminiowych gwintów?
  5. w trybie AUTO klimatronik ma za zadanie jak najszybciej dotrzeć do danej temp więc według mnie to normalne
  6. na 100% turbo? ten dźwięk w zasadzie to bardzo przypomina "głos" małego autka z silniczkiem elektrycznym. słychać to chwilę po tym jak zacznie gwizdać turbinka
  7. Kretyn w warsztacie przykręcił mi do niej hokej na blachowkręty [br]Dopisany: 09 Marzec 2010, 19:55_________________________________________________ten dziwny dźwięk to na pewno przez pusty kat???????
  8. Wybebeszyłem kata i nie wydaje się być jakoś szczególnie zapchany... a w rurze łączącej oba IC iest olej [br]Dopisany: 26 Luty 2010, 07:23_________________________________________________Przyczyną wszystkich problemów były 3 dziórki w rórze łączącej oba IC. Otwory zaspawane i problem zniknął. Za to na nieszczęście pojawił się jakiś dziwny dźwięk tak jakby z turbo. Przy przyspieszaniu kiedy złącza się turbina i zaczyna gwizdać słychać przez chwilę tak jakby dodatkowy gwizd świst czy coś w tym stylu.... co to może być???
  9. Audi A4 2.5 TDI 150KM 99r te trzy literki to EFR Martwie się troche o tą V6 i zastanawiam się nad wymianą silnika na 1.9 TDI wrazie gryby problemy się nasilały. A właściwie ile może kosztować wymiana silnika?[br]Dopisany: 02 Marzec 2010, 09:02_________________________________________________Czy może nie polecacie takich operacji...
  10. Pytanie jak w temacie [mod]Kolejny wątek nie zgodny z regulaminem poleci do kosza - brak prefixu[/mod]
  11. tak dla wszelkiej pewności piszę... powyżej 4 tyś obrotów... objawy: spadek obrotów, telepanie motorem i sadza z tyłu. czarno!!! Wybacz że tyle razy to powtarzam ale chcę jak najlepiej opisać sytuację
  12. dziś sprawdziłem odmę... była zapchana więc przeczyściłem. Zastanawiam się czy przyczyną moich problemów nie jest przypadkiem zasyfiony katalizator bo przy gwałtownym wciśnięciu gazy aż w podłogę kiedy obroty dojdą już do max wartości co s tak jakby "hamowało" silnik.... czyżby to były cofające się spaliny???
  13. Witam wszystkich. Dawno mnie tu nie było. Mam następujący problem z moim audi 2.5tdi... otóż dzieje się coś takiego... kiedy dodaję gazu stopniowo tak do oporu wszystko jest OK, ale kiedy raptownie wcisnę pedał w podłogę wskazówka owszem skoczy do 5tyś obrotów potem spadnie do 4tyś silnik zaczyna dziwnie pracować, słychać jakby coś się ślizgało, przez chwilę pracuje nie równo a wolnych obrotach i czuć spalony olej nie wspominając już o czarnej chmurze dymu za samochodem... z tego co udało mi się zobaczyć to nie ma na turbinie żadnych śladów oleju więc raczej nie puszcza, za to prawy IC jest mokry z góry jak i od dołu. Dodam też że kupiłem to autko z zapchaną odmą którą starannie wyczyściłem (jakieś 8 miesięcy temu) ale nic wcześniej się nie działo poza dymieniem które ustąpiło po jej wyczyszczeniu. Niedawno miałem lekką stłuczkę i po odebraniu samochodu z warsztatu.. wydaje i się że ten "fachowiec" przykręcił mi osłonę silnika blachowkrętami do metalowej rury łączącej oba IC. Tak dla pewności dodam jeszcze że przy gwałtownym dodaniu gazu kiegy motorek wkręca się na wyrzsze obrotu auto traci moc.... przy delikatniejszym jego dodaniu rozpędza się normalnie. Nie mam pojęcia co może być przyczyną... czyżby to był olej w IC który nagromadził się tam podczas jazdy z zapchaną odmą a teraz daje o sobie znać? PROSZĘ o pomoc[br]Dopisany: 22 Luty 2010, 23:44_________________________________________________fachowiec sprawdził powierzchownie turbo i powiedział że raczej problem nie leży w nim. Podpięcie pod VAGa pokazało błąd turbiny i przepływomierza...
  14. dolewania??? nie wynienia się go całkowicie? czy jest jakiś filtr oleju w skrzyni?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...