Skocz do zawartości

voytello

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O voytello

Osiągnięcia voytello

0

Reputacja

  1. Te kiedyś odwiedziłem i bylo ok, nie wiem jak dziś z cenami: -> Hipo -> Mors
  2. jeśli podczas ulewy przy 130-140 nie wpadaja w tryb "skokowy" to znaczy ze daja rade. ja od kilku lat uzywam Bosch z owiewkami. ale niestety wymiana 2 razy w roku, na wiosne i na jesieni. ale przynajmniej zbieraja wode jak trzeba.
  3. jeśli niedziela to jestem na 99,99% z sobotą może być gorzej, ale... :)
  4. Panowie dzięki za podpowiedzi. :good: Robota zaplanowana. Dam znać z logami po wszystkim.
  5. Dzięki za odpowiedź. Dziś postaram się wkleić poprawne pomiary dynamiczne.[br]Dopisany: 13 Marzec 2011, 12:28_________________________________________________Poprawione logi dynamiczne: Log (0 - 004) Log (1 - 000) Log (2 - 001) Log (3 - 010) Log (4 - 008) Log (5 - 003) Log (6 - 011)
  6. Panowie, posiadam B5 z silnikiem AFN. Ostatnio coraz częściej zaczyna doskwierać błąd: Wyłączenie silnika kasuje błąd. Dodatkowo nie ma szczególnej reguły kiedy silnik wchodzi w "notlauf". Niekiedy jest to na "3-jce" po przekroczeniu 3000 rpm, raz zdarzyło mi się nawet jadąc po wzniesieniu na "4-ce" przy 2200 rpm, ostatnim razem na płaskim terenie gdy wrzuciłem na "5-tkę" i zacząłem wyprzedzać kolumnę aut przy prędkości 140 km/h. Bywa tak, że przejadę trasę na jednym baku "butując" ile fabryka dała i autko pysznie śmiga. Przy poprzedniej A4 mając prawie podobny problem (regularny "notlauf") zostałem przez jedną z firm z Lublina wprowadzony w błąd i zwyczajnie oszukany (w całym rozrachunku kosztowało mnie to ponad 2500 zł - ale to jest historia na zupełnie inny wątek) i od tamtej pory zanim komukolwiek dam się dotknąć do babrania przy turbinie mojego auta, wolę sam rozpoznać temat i zasięgnąć jak największej porcji informacji u fachowców-entuzjastów (stąd ten post na forum), a nie u druciarzy. Auto prawdopodobnie ma "chip" - poprzednia A4, którą miałem też była AFN, ale gorzej się zbierała mimo, że była lżejsza (sedan, teraz mam wersję avant). Po przestudiowaniu FAQ dotyczącego diagnostyki VAG-iem i tworzenia logów, poniżej zamieszczam rezultaty moich pomiarów. Całość wykonałem na poczciwej wersji 311.2-N. Jeśli okaże się, że któryś z pomiarów powinienem powtórzyć, proszę o sygnał. Jestem w stanie powtórzyć wszystko także na nowszej wersji aplikacji. Na tyle na ile mogłem zrozumieć opis analizy logów wyszło mi, że mam problem z czujnikiem przepływu powietrza. Nie jestem ani mechanikiem ani fachowcem, stąd gorąca prośba o pomoc i Wasze uwagi/podpowiedzi/sugestie... Logi dynamiczne: Log (0 - 000) Log (1 - 001,001) Log (2 - 004) Log (3 - 010) Log (4 - 011) Log (5 - 008,008) Log (6 - 003) Logi statyczne: Grupy normalne: Log (0 - 000) Log (0 - 001) Log (0 - 003) Log (0 - 004) Log (4 - 007) Log (3 - 013) Log (8 - 014) Log (5 - 018) Log (6 - 023) Grupy Basic Settings: Log (0 - 000) Log (1 - 004) Log (2 - 003) Log (3 - 011) _________________________________________________ Małe wyjaśnienie: Log (1 - 001,001) - tu są dwa pomiary bo za pierwszym razem się "zbiesił" i szybko wskoczył w "notlauf", a zaraz potem już było prawie ok z tą różnicą, że na końcu znowu wpadł w "notlauf" Log (5 - 008,008) - tu prawie to samo co powyżej z tą różnicą, że przy drugim pomiarze jakby mógł to by i 5000 rpm osiągnął Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc!
  7. Witam wszystkich forumowiczow! Mam na imie Wojtek. Jezdze A4 1.9 tdi [afn]. Pozdrawiam!!! [mod]Proszę uzupełnić profil[/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...