Skocz do zawartości

luk99

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O luk99

Osiągnięcia luk99

0

Reputacja

  1. Witam, Sprawa tyczy się silniczka tylnego wycieraczek. Stary silniczek zdemontowałem. Zakupiłem nowy - zamiennik. I teraz : - napiecie jest na pinie nr 4 ok. 12,5V oraz masa na nr 1 - po załączeniu manetki na pinie nr 4 jest 12,5 V , pinie nr 3 - 10,5V , pinie nr 2 - 10,5V , nr 1 masa silniczek nie uruchamia sie. gdy dam na pin nr 4 i nr 3 - 12,5V silniczek wykonuje obrot i wraca - cyklicznie. Przekazaniki pod kierownicą podmnieniłem z przednich wycieraczej na tylne - nie pomogło. Jakie napięcia powinny bć na pinie 3 i 4 ? bo coś mi się wydaje ze różnica 1V - 1,5V robi dużą różnice i silniczek nie chce ruszyć. Ew. może ktoś miał taki przypadek ? audi A4 avant B6 2003 r
  2. Również coś dopowiem , bo czytałem i czytałem i różnie się mówi, u mnie wyglądało to tak 1.9 AWX A4 B6 : Po wymianie płynu chłodzącego - nie nagrzewanie płynu do 90 stopni , najczęściej wskazywało ok. 70-80 , czasem 90 stopni po czym na postoju ponownie 70-80 (niby to normalne ??? ) - wskazania temp. na kokpicie raz 80 stopni a raz 10 stopni (na vagu) Co zrobiono: - wymiana czujnika temp. 30 zł - 5 min roboty (wskazania prawidłowe) - wymiana termostatu oryginalny (z Allegro 60 zł - , termostat wygląda identycznie , z opisami AUDI itd. jak istniejący , więc na pewno nie podróbka) Po wymianie: - temperatura w miarę szybko dochodzi do 90stopni (zwłaszcza przy trochę szybszej , ostrzejszej jeździe) i nie spada do 70-80 stopni , pomimo temp. na zew. 0 stopni , jak to było wcześniej Wnioski - jak temperatura wacha się raz 90 raz 80 raz 70 - wymień termostat , najlepiej na oryginalny (patrz np. allegro:) O NR.KAT.044 121 113 ZAMIENIA SIĘ NA 03G 121 113A + oryginalny o-ring w ASO 5 zł
  3. Witam i odrazu zagladam na forum Problem z ABS tył po wymianie tarcz oraz problem z czujnikiem G62 ;0
×
×
  • Dodaj nową pozycję...