Skocz do zawartości

kazus

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kazus

Osiągnięcia kazus

0

Reputacja

  1. błędy jakie sie pojawiły: 469B Zawór dla Unit Injection cylinder 2 Usterka w obwodzie prądowym 412E Przerywacz spalania cylinder 2 rozpoznany Również log dla grupy 013 miał wartość dla drugiego cylindra około 3mg/skok gdzie reszta mieściła się w normie +/- 2!! Czyli raczej to 2 wtrysk padł! Zastanawiałem się właśnie czy niedawna wymiana oleju mogła mieć na to wpływ ale chyba jednak to było błędne rozumowanie Już samochodzik jeździ - wymieniłem 2 pompowtrysk!
  2. Witam Dwa dni temu samochód zaczął się dziwnie zachowywać. Po przejechaniu kilkuset metrów praca silnika stawała się głośniejsza, samochód tracił moc i klekocze jakby chodził na 3 gary! Dzisiaj pojechałem na komputer i się okazało że do wymiany jest pompowtryskiwacz na drugim cylindrze. Dodatkowo wspomnę że wraz z tą dziwną pracą silnika załącza się i ciągle świeci kontrolka od ESP: Ze 2 miesiące temu wymieniony został olej na pełen syntetyk Shell Helix Ultra Diesel: Wyczytałem że do silników z pompowtryskiwaczami leje sie olej 505.01 a ten jest 505.00 - czy ten olej może być powodem usterki wtrysku? Lepiej wymienić na inny czy jeździć na tym samym? Jeśli chodzi o kupno pompowtryskiwacza to na allegro trochę tego jest. Co najlepiej zrobić - kupić nowy (który chyba jednak dla mnie jest nieosiagalny), regenerowany czy zwyczajnie używany? Na co zwracać uwagę żeby natepnego bubla nie kupić do kolekcji? Może znacie jakieś miejsca gdzie dostanie się w miarę tanio pompowtryski uzywane do ATD?! Na allegro znalazłem coś takiego: http://allegro.pl/item794290721_pompo_wtryskiwacz_audi_vw_1_9_tdi_038_130_073_aj.html Pozdrawiam
  3. Witam Nazywam się Paweł. Jestem szczęśliwym posiadaczem Golfa IV 1.9 TDI ATD 101KM 2002r . Mam zamiar korzystać z forum w celach dydaktycznych, w razie potrzeby służę pomocą!! :evil: Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...