Skocz do zawartości

trigg

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O trigg

Osiągnięcia trigg

0

Reputacja

  1. jutro wymienie sonde lamda w wydechu, przeczyszcze przepustnice, zobaczymy jak bedzie .. a co z tym czujnikiem do ewentualnego przeczyszczenia stykow? czy to przy termostacie ? Btw zauwazylem ze auto ostatnio zachowuje mi sie znacznie lepiej jak je przegonilem 1600 km za jednym zamachem heh. Tak czy inaczej dziekuje za wszystkie rady. Jak porobie dam znac czy pomoglo. [br]Dopisany: 14 Czerwiec 2007, 19:02 _________________________________________________ok, wyglada na to, ze autko chodzi jak powinno... lub przynajmniej duzo lepiej niz wczesniej :> oprocz wymiany sondy i czyszczenia przepustnicy musialem jednak zainwestowac w przeplywomierz, na chwile obecna obroty sa stabilne, auto zachowuje sie juz dobrze na niskich biegach, do tego do wymiany poszedl wahacz prawy przod dolny-dolny (przez to nazewnictwo musialem 2 razy do sklepu jechac i wymieniac bo diagnosta, sprzedawca i mechanik uzywali roznych nomenklatur, do mniej najbardziej przemawia gorny-przedni, gorny-tylny, dolny-gorny, dolny-dolny hehe) ... i jestem gotowy do drogi Jescze raz dzieki za rady.
  2. temp trzyma ok, ale pali zdrowo mam silne wrazenie ze zbyt zdrowo z 9-10 wciaga przy 130 km/h. ...a pozatym jestem ostro wkurzony wystarczylo 4 dni w kraju i zwedzili mi dekielki zakrywajace sruby w aluskach heh.
  3. 00561 wlasnie nie zapisalem pelnych komunikatow, tam chyba chodzilo o hot oxygen sensor czy cos takiego HO2 hmm.
  4. Witam Panowie i Panie szybka prośba o pomoc w interpretacji kodów. Jako, ze w kraju jestem tylko do piątku i jutro musze podjąć decyzje czy i co bedzie w autku robione chciałbym zeby doświadczeni koledzy z forum wypowiedzieli się w tej materii bo jeden z drugim majsterklepka z ktorymi gadalem jakos nie wygladali specjalnie przekonywujaca. Autko a4 1.8 SE z 96 roku benzynka bez gazu. Oto co wyplul vag po przemieleniu danych: 00532 00561 16500 16518 16705 17735 17978 Przyczyny, ktore skłoniły mnie do diagnostyki: Problem z immobiliserem - czasem przekrecam kluczyk 3-4 razy zeby kontrolka zgasla inaczej nie odpale auta. Falowanie obrotow na jałowym biegu, przy dojezdzaniu do skrzyzowania oraz ciezsza jakzda na niskich biegach 1,2 - auto prawie gasnie jakas gimnastyka ze sprzeglem i gazem pomaga. falowanie nie wystepuje zawsze, ale dosc czesto - taka hustawka 700-1500. Pancio w warsztacie juz po samych kodach ocenil twardo ze przeplywomierz do wymiany, ja natomiast po lekturze forum podjerzewam ze moze trzeba zaczac od przyjrzenia sie przepustnicy zanim wmanewruje sie w wymiane przeplywomierza ktory do naszych autek jest raczej dosc kosztowny ? Wiec wole sie upewnic ze to wydatek konieczny. W kazdym razie kazda sugestia czemu i w jakiej kolejnosci sie przyjrzec bedzie mile widziana. Od razu mowie ze moja znajomosc mechaniki samochodowej ogranicza sie do umiejetnosci zlokalizowania bagnetu pod maska
  5. zdaje sie ze to moj trzeci post na forum, a powinien byc pierwszy - bowiem od powitania wszystkich tutaj powinno sie zaczynac jak nakazuje dobry ton Witam zatem serdecznie wszystkich klubowiczow,forumowiczow i posiadaczy ktorzy tu zagladaja Mam na imie Krzysiek, 35 lat i pije od .... uhmm nie to mialo byc.. a tak juz mam ... i od okolo miesiaca jestem mniej lub bardziej szczesliwym posiadaczem A4 1.8 z 1996 roku w kolorze granatowym To moje pierwsze Audi ale musze przyznac ze od razu polubilem jazde tym autem, nastepne zapewne bedzie bedzie tez mialo na grillu ten znaczek Audiczka ma swoje kaprysy i gorsze dni co jest dosc naturalne w tym wieku a ja jestem typowy driver bez glowy - pod maska z wielkim trudem jestem w stanie odnalezc.... bagnet. Moze dzieki temu forum poznam swoje auto lepiej w sympatycznym gronie. Mieszkam w poludniowo-zachodniej Anglii w dosc malowniczym "nadmorskim" miasteczku weston- super - mare aczkolwiek tubylcy wola dosc zlosliwie nazywac je Weston-on-the-mud ze wzgledu na ogromone odplywy, ktore powoduja ze przez znaczna czesc dnia widac jak okiem siegnac glownie bloto zamiast wody Moje auto ma zatem kierownice po przeciwnej stronie niz na kontynencie.. mozna sie przyzwyczaic aczkolwiek po przekroczeniu english channel albo la manche (zalezy w ktora strone sie go przekracza hehe) juz nie jezdzi sie tak komfortowo. To tyle o mnie tytulem lekko przydlugawego wstepu
  6. trigg

    Kontrolka oleju a4 1.8 98

    rgr that [ Komentarz dodany przez: piotr1602: 27-04-2007, 11:05 ] zapraszam kolege do NEWBIE
  7. trigg

    Kontrolka oleju a4 1.8 98

    Jestem tu zupelnie wiec witam wszystkich serdecznie a propo tych kontrolek czy one wszystkie normalnie migaja po wlaczeniu stacyjki (oprocz kontrolki paliwa ktora swieci ciagle do momentu odpalenia auta) czy tez sygnalizuje to jakis blad ? autko posiadam od okolo miesiaca i mam sporo mieszanych uczuc, przebrnalem przez wiele topikow na tym forum np o wodotryskach z wydechu - moj pluje woda zdrowo, o falowaniu obrotow - no troche faluja czasem i auto nie chodzi plynnie na niskich biegach bez przygazowania tu i owdzie - niby idzie ale bez podparcia prawa noga sprawaia wrazenie jakby moglo sie zadusic w kazdej chwili - moze trzeba rzucic okiem na przepustnice yhmm; o problemach z odpalaniem - u mnie to jakas loteria troche czasem ta kontrolka od immobilisera mruga ... czasem poswieci i zgasnie . Jakas gimnastyka ze sprzeglem zwykle pomaga, jak kontrolka zgasnie to autko pali "na pol kluczka". Niby wszystko ok ale poprzedni samochod tez mialem 1.8 w benzynie ale slabszy i nie bylo nigdy wody z rury, zwijal asfalt lepiej mimo slabszego silinika w KM , wsiadalem odpalalem i trzymal obroty jak zamurowany na jalowych
×
×
  • Dodaj nową pozycję...