Skocz do zawartości

gregoryj

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gregoryj

Osiągnięcia gregoryj

0

Reputacja

  1. witam nie jestem w stanie ustawic lusterka lewego w jakiejs ustalonej pozycji, poniewaz sie nie zatrzymuje jak go chce ustawic. wwiec albo mam calkowicie na zewnatrz, albo do wewnatrz, albo na dol, albo na gore. ponadto jak otwieram drzwi to ten silniczek caly czas tam chodzi, i tak samo jak chce zamknac samochod, zalaczam alarm i silniczek jeszcze 2 minuty caly czas pracuje. nie wiecie co sie zepsulo i co mam wymienic ?? ewentualnie co rozebrac zeby sie dowiedziec z gory dziekuje za pomoc pozdrawiam
  2. tak z termostatem byl lekki problem, ale juz wymienilem. niestety testy dynamiczne robilem jeszcze przed wymiana termostatu dlatego moze tam nie byc chwilami odpowiedniej temperatury. teraz juz nie ma problemu. jedno mnie zastanawia w tych logach dynamicznych z okolicy 2000 obrotow. logi 003 i 010 nie wiem czemu ale chwilami pokazuja takie nazwalbym to 'strzaly'. w 3 kolumnie logow 003 chwilami wartosc nagle zmienia sie 1249 z egr-em 4.8. tak samo w logach 010 kolumna 1, chwilami osiagamy wartosc ponad 1200 przy prawie niezmienionej pozycji pedalu gazu i obciazenia silnika. czy to nie wskazuje ze w dziwny sposob pada przeplywomierz ?? te szarpania na poczatku byly tylko w przedziale 1800-2400, a ostatnio to juz prawie przy 3 tysiacach dalej poszarpywalo ... stan sie pogarsza.
  3. Witam Bardzo prosze o znajacych sie na temacie o analize logow. Autko z niewiadomych przyczyn delikatnie szarpie (tak jakby na chwile tracilo moc i ja odzyskiwalo na moment i znowu tracilo itd) w przedziale obrotow 1800-2500 (czasem nawet wyzej). Wszystko dzieje sie wtedy kiedy pedal gazu jest delikatnie wcisniety i samochod osiaga zadana predkosc obrotowa. Dodatkowo w czasie poszarpywania koszmarnie DYMI !!! Kazde szarpniecie to chmura dymu w lusterku wstecznym. Te poszarpywania sa niewidoczne na obrotomierzu, nie zmieniaja w znacznym stopniu obrotow. Jazda z pedalem gazu wcisnietym do konca lub prawie do konca (czyli tak jak przy robieniu logow dynamicznych) nie powoduje zadnych anomalii. nie dymi, nie szarpie (nawet przy przyspieszaniu od 1,5k obrotow). na luzie wsio ok. odpala dobrze. co zauwazylem to zwiekszone zuzycie paliwa tak o ok. 1 litr. EGR dzisiaj przeczyscilem ale nic sie nie polepszylo. zalaczam wiec logi. moze cos wam sie rzuci w oczy. bo jak dla mnie to wsio jest ok. ale ja dopiero od tygodnia siedze w tym. statyczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c4bd718cff4cb722.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8424f4756e585148.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ef1c0282eeb4db79.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0f60ad16609cd827.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/04ae80acd265149c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f8176cea2545968b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a442ad4039cb2f56.html basic settings http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/77941f4d6f70eba8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f44a0bf233a04ad9.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/95eaee48f1dc3784.html dynamiczne http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3729ae0b65f16ed5.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a150db70e6d1ec40.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/be75a3d9366c9e70.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d92f23b67a21b722.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3997417ab1b1f600.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/77138c755643b274.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d8dd1be5b722143a.html dodatkowo podaje jeszcze logi dynamiczne z okolic 2000rpm, wtedy kiedy szarpie i dymi, choc nie wiem czy to cos pomoze http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8196c99b851e1109.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39b7c00d8290efbd.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e9edaad3f9e788f5.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/65d575328047f2bf.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ee9eb1613d4b1dc6.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e92cedd892bb1ab9.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5188ca9a7ad84bcf.html
  4. rozebralem to dziadostwo po kilku godzinach meczarni. sciagniecie klamki bez zamka to rzeczywiscie maly problem , trzeba tylko sciagnac ta profilowana blaszke (najlepiej podgiac srubowkretem jeden z 'ząbków' i schodzi bez problemu. a co do klamki z zamkiem to jest wiecej pracy. wczesniej lepiej sobie sciagnac mechanizm centralnego zamku (potrzebne dwa klucze spline m8 !!!!)po sciagnieciu tej profilowanej blaszki, trzeba odkrecic trzy srubeczki (klucz torx 20 i najlepiej jak najdluzszy !!!) takiej nakladki plastikowej na beben zamka (dostep masakryczny), potem trzeba odkrecic srubke kluczem torx t20(jest za zaslepka) od tylnej strony drzwi (mam na mysli tam gdzie przylega do slupka). teraz wyciagamy beben zamka i klamke. mam nadzieje ze opis sie komus sprzyda w przyszlosci pozdrawiam
  5. Witam Ma moze ktos manual do wymiany klamki z zamkiem. Moje autko to anglik, ktory ma klamke z zamkiem po prawej stronie. Chialem ja wymienic (po wlamie) na zwykla klamke pasazera bez zamka. Mam wiec klamke, wiem jak rozmontowac boczki drzwi. kwestia jest taka, ze nie wiem czy do wymontowania klamki potrzebny jest demontaz zamka lub/i podnosnika szyby ?? moze ktos doradzic ?? pozdr thegreg
  6. Stalem sie niedawno wlascicielem Audi A4 Avant 1,9 tdi 2002r. Do niedawna autko bylo 'anglikiem' teraz juz jest europejczykiem. Witam wszystkich z Krakowa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...