Skocz do zawartości

mihu2000

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mihu2000

Osiągnięcia mihu2000

1

Reputacja

  1. az sie lezka kreci tyle wspomnien pozdro chlopaki, dozobaczonka
  2. witam belki juz nie mam, sprzedalem ale nie konicznie belka ulegla skrzywieniu jezeli nie bylo mocnego strzala to poszedl czop, tylnej belki mniej wiecej tak to wyglada http://moto.allegro.pl/item275420962_czop_osi_tylnej_audi_80_b4_audi_100_c4_audi_a6.html wiec najpierw rozbierz i popatrz co uleglo popsuciu potem szukaj czesci gdybys chcial to czop z piastami mi zostal pozdrawiam
  3. witam zeby zdiac ta duza listwe ktora prowadzi przy krawedzi dachu trzeba ostroznie wyciagnac plastikowy pasek (o ile ci na nim zalezy bo jak nie to targaj smialo) ktory zobaczysz pod listwa otwierajac drzwi po demontarzu paseczka wiertarka i wiertelko ok 4.2 mm i rozwieracasz nity ok 15 po czym listewka miodzio odchodzi :th: Listwy ktore sa na drzwiach tez sa przynitowane od srodka przez co trzeba rozebrac tapicerke i odkrecic ramki. Małą szybke poprostu wycinasz i wymieniasz (ostry nozyk + linka do wycinania szyb) oczywiscie po demontarzu tapicerki heheh pozdrawiam i powodzenia
  4. elo elo ja tez sie pisze na wyscigi :th: i bylbym raczej za spotem i wyscigami w godzinach popoludniowych bede w poznaniu ok 17h wiec wyscigi o 18:30 pasuja jak najbardziej tylkocena mnie troszke gniecie
  5. zalanie skrzyni zlym olejem moze sie objawiac nie precyzyjnym dzialaniem, biegi moga wchodzic ciezej na zimno czy po rozgrzaniu lub tak i tak. Mam w domu golfa III VR6 synkro czyli 4x4. Kupilem olej BP wg. ktalogu do wlasnie tego wozu wszystko chodzilo niby dobrze jak kiedys, ale po roku przy przegladzie i wymianach zalalem orginalny olej VW. Roznica byla odrazu widoczna biegi wchodzily jak w maselko i zniknelo delikatne chaczenie sie biegow. Dlatego jestem zwolennikiem orginalnego oleju do skrzyn :th:
  6. dokladniej pytaj sie o olej o nazwie VS 200 czy 220 teraz nie jestem pewien ale to typowo do VW Audi koszt ok 60 pln litr. jest bardzo rzadziutki prawie jak woda i zamiennikow nie probuj przezylem juz troszke ze szkrzyniami wiec tylko ORGINAŁ !!!
  7. ej o co chodzi? Pierzesz tapicerke płynem do mycia silników? Mam u siebie nieciekawą plamę, w zasadzie pozostałość po zacieku (tak mi się wydaje), muszę ją czymś zabić. dokladnie uzywam tego plynu do silnikow radzi sobie z 99% plam i nie niszczy tapicery polecam
  8. moze kiedys byly jakies naklejki i klej daje taki efekt :eek: ( albo bylo dobre palonko ) niedaleko ciebie mieszka moj brat UK Nottingham
  9. witam pod dywanem pod pasazera nogami w duze czarnej obudowie :biggrin:
  10. Kur.. bądź tu teraz mądry :confused: ręce opadają już mi na to wszystko, stary mnie opierdala co ja kupilem hehehh Moj pierwszy automat i taka wtopa niezle
  11. moze trzeba wymienic calosc moze nie, najlepiej wyjac ocenic i podjac decyzje. Mialem kiedys golfa TDI i mialem podobny problem wymienilem samo łożysko i padło kolejne 55tysiaków. Zabieg nie jest trudny zdejmujesz skrzynie jakies 1-1,5h potem dobierasz sie do sprzegla, jak tarcz i docisk w miare wyglada to przeczysc, wymien łożysko i wkładaj skrzynie ok 2h ( praca samemu ze spokojem ) jak masz pomoc pojdzie duzo szybciej pozdrawiam :biggrin:
  12. DZWONILEM PO ROZNYCH WARSZTATACH ITD. Jedni mówia ze smailo wkladac jezeli od 2.5 tdi to bedzie chodzic bez problemu od a4 czy a6 a8 bez wzglaedu na skrzynie i silnik AFB czy AKN byle 150KM a inni mowia ze nie pojedzie i koniec. P.S. Dowiedziałem sie dlaczego szarpie i tak dziwnie chodzi poprostu skrzynia walczyla sie w trybie awaryjnym startuje z 3 biegu tip nie dziala ASR sie swieci. Wsteczny ok! i nie ma roznicy czy sterownik jest podpiety czy nie H2O nieraz rojnuje zycie hehehe pozdrawiam koledzy
  13. Witam kupilem a4 99r lifting 2.5tdi silnik AFB skrzynia EFR. Sterownik (komputer) byl zalany dosc powaznie lezal ok 1,5 miesiaca w wodzie. czytajac forum zorientowalem sie ze skrzynia chodzi w trybie awaryjnym ( tip nie dziala startuje z 3 biegu itd.) mieszkam daleko od jakiego kolwiek miasta auto mam jeszcze nie skonczone i nie zarejestrowane wiec nie mam mozliwosci dojechac do jakiego kolwiek warsztatu. Wg ETKA moj sterownik 8D0 927 156 CF jest dedykowany do A4 99r ze skrzynia EZV i do a6 z silnikami AFB AKN i skrzynia ETU. Wywnioskowalem z tego ze, sterownik jest troszke uniwersalny. W etka znalazlem jeszcze kila sterownikow dedykowanych do A4 z tych lat np z koncowką CH i CQ lub a6 BL i DK. Prosze o pomoc w tej sprawie, bo zdanie fachowcow jest naprawde podzielone jedni mowia ze smiga bezproblemowo ze jak silnik pasuje to wkladac i napewno bedzie dzialac jedni mowia ze nie dziala i koniec. pozdrawiam dzieki za jakiekolwiek podpowiedzi co do tych sterownikow dodam ze znalesc taki jak moj to NIEMOZLIWOSC !!!
  14. witam chlopaki dzisiaj podszedlem do tematu z rana i zastosowalem sie do waszych wskazowek :smile: Spuscilem stary olej wygladal jak zmielony wklad ołówka taka szara maź . odkrecilem miske a tam jeden szlam i te magnesy zawalone ja cholera oczywiscie wszystko wypucowalem na blask. Wlalem 3L zaczelo sie przelewac odpalilem silniczek i wlewalem dalej weszlo ok 3,5 L tak jak napisal norbi. zakrecilem i po zabiegu skrzynia faktycznie chodzi lzej ale nie moge jej sprawdzic dalej bo mam uszkodzony sterownik szukam na allegro ale narazie d*pa. ORIENTUJECIE SIE CZY DOPASUJE STEROWNIK TIPA NP. OD A6 TEN SAM ROCZNIK I SILNIK ALE SKRZYNIA DEQ A MOJA TO EFR A WG ETKI POWINIENEM MIEC SKRZYNIE EZV SUGERUJAC SIE NUMERAMI STERA MAM 8D0 927 156 CF JAK MYSLICIE DA RADE DOPASOWAC COS INNEGO BO ZNALESC TAKI JAK MOJ TO NIEMOZLIWOSC
×
×
  • Dodaj nową pozycję...