Skocz do zawartości

misiek547

Pasjonat
  • Postów

    586
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O misiek547

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Malbork

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Odpisze trochę późno może komuś się przyda kiedyś. Mianowicie miałem święta cała listwe wtryskowa i wpadł jakiś paproci do niej i przyjęło jeden wtryskiwacz
  2. Witam ostatnio w aucie wymieniałem rozrząd i popychacze (szklanki). aby wszystko ogarnąć musiałem zdemontować listwę wtryskową aby łatwiej się pracowało po złożeniu wszystkiego do kupy auto przestało jeździć na lpg. mianowicie starsznie mocno pooszarpywało. podłączyłem przewód do starownika lpg próbowałem zrobić chociaż auto kalibracje mnożnik idzie powyżej 2. Wtryskiwacze i reduktor wymienianie ok 3 miesięcy temu. sterownik stag 4plus listwa wtryskowa hercules blue reduktor tomasetto at-09 nordic.
  3. misiek547

    Wymiana reduktora 1.8 arg

    Witam muszę u siebie wymienić reduktor aktualnie siedzi Alaska at-09 wtryskiwacze valtek typ 30 czerwone komp stag4 plus. Zastanawiam się nad reduktorem AC STAG R01 150KM tylko nie wiem czy wtryski podejda czy będzie trzeba wymienić?
  4. witam dziś podpoiłem kompa i wyskoczyły mi 3 błędy: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8D0 906 018 D Component and/or Version: 1.8L R4/5V MOTR 0006 Software Coding: 05001 Work Shop Code: WSC 00001 3 Faults Found: 17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich P1127 - 35-10 - - - Intermittent 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-10 - - - Intermittent 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 35-10 - - - Intermittent 3 wiem że wskoczył od odłączenia aku błędy z sądom cyklicznie powracają, co za tym idzie silnik nie równo pracuje na biegu jałowym, pooszarpuje przy dodaniu i odjęciu gazu jest to jedno mocne szarpnięcie. ostatnio pojawił się problem z odpaleniem auta. Również jak już odpali po chwili jazdy potrafi zgasnąć falować na obrotach, dzieje się tak tylko na nierozgrzanym silniku, Podczas jazdy czuje czasem jak auto się dusi i za chwile idzie dalej. Może ma ktoś pomysł co sprawdzić jakie logi strzelić
  5. witam potrzebuje kupić chłodnicę do mojego auta. wybór padł na valeo taka siedziała od nowości, znalazłem dwie sztuki o oznaczeniu rm1059 tylko jedna ma jeszcze dodatkowe numery 231537 a druga 731537 teraz pytanie. Czym one się różnią oprócz ceny bo jedna kosztuje ok 200zl a druga ok 400zl
  6. Sprawdź numery na starej i nowej jak są takie same to może byc Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  7. wymieniaj przepływke te cykanie jest to zawór który jest umieszczony na obudowie filta powietrza
  8. Może zabezpieczenie pradowe masz za małe? Powinno być 16A Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  9. No jak kupisz komplet wachaczy za 450-500zl to właśnie co roku bedziesz zmieniał albo i szybciej dobry komplet kosztuje 1600zl. 1.8 jest ok sam mam taki silnik 5rok i jakoś nigdy mnie nie zawiódł ale ta turbinka by sie przydala troszke mało mocy. Polecam 1.8 jeśli ktoś nie wyprzedza na 3-go i nie szalejeje na drodze. Trzeba wziąć też pod uwagę że auto 95-97r ma już 20lat i silniki trzeba dokładnie sprawdzić bo naprawa takiej jednostki jest kosztowna napinacz łańcucha zawory bo jest ich aż 20 szt. Czy cewka zapłonowa która w serwisie kosztuje bagatela 2500zl. Tak że polecam 1.8 ale autka trzeba poszukać z zadbanym silnikiem a odwdzięczyć się bezawaryjną jazda Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  10. misiek547

    Wysokie spalanie

    Moze za mocno go cisniesz powiedz w jakim cuklu te spalanie. moje 1.8 w trasie z tego 80% autostrada pali ok 10l gazu. W miescie w zime krotkie przeloty i mocne mrozy do tego ciezka noga to i do 16l dochodzilo ale to wszystko na gazie Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  11. misiek547

    Zawór EGR

    Jest on pomiędzy grodzia a silnikiem Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  12. misiek547

    Zawór EGR

    Egr jest w silniku avv Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  13. Nie trzeba kodowanie jak taki sam sterownik Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  14. Tak ale długie idą z innego przekaźnika chyba ale może być jeszcze pająk przy kierownicy Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
  15. Kostka wygląda na złącze od czujnika temperatury cieczy a że światłami to trzeba sprawdzić czy napięcie do lamp dochodzi i sprawdzić od końca układu gdzie napięcie zanika Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...