Skocz do zawartości

ghostRaider

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ghostRaider

Osiągnięcia ghostRaider

0

Reputacja

  1. Witam Ostatnio podczas rutynowego spojrzenia pod maske zauwazylem ze jeden z przewodow w okolicach turbosprezarki jest niepodlaczony. Auto jezdzi normalnie, wszytko wyglada ok. Jest to dokladnie ten przewod http://img163.imageshack.us/img163/6897/turbo1z.jpg Orientuje sie ktos gdzie to podpiac i co sie popsulo w czasie gdy bylo odpiete ??
  2. OK przetestuje wszytkie ustawienia i zdam relacje co i jak. Po probie podlaczenia na RS232 calkowita zima (w interfejsie miga na czerwono dioda caly czas). Uzylem nie viakenowego kabelka bo moj zostal w domu wiec moze to dlatego. Niestety wyjasni sie to dopiero w sobote. Z innych przyczyn problemow z komunikacja przyszlo mi do glowy, zeby moze odpiac radio. Czytalem w ktoryms poscie na forum ze po odpiecu radia blaupunkta (a takowe wlasnie posiadam) wszytko zaczelo dzialac.
  3. Windows XP, SP2. Wszytko mam skonfigurowane raczej poprawnie.(Dla pewnosci mozemy porownac ustawienia portu sterownika viakena) Tak w ogole to zainstalowalem sterownik z plytki ktora przyslal viaken z katalogu "viaken kkl usb" Kiedy instalowal mi sie VAG-COM poprosil o zainstalowanie swojego sterownika USB (pozwolilem mu) Update : -Udalo mi sie polaczyc z airbagami -Udalo mi sie nawiazac polaczenie z klimatyzacja ale dziala dokladnie tak samo jak silnik tzn mega ilosci krzakow generuje. Kolejna obserwacja jest taka, ze po diagnozie Polskim Vagiem port samochodu ciagle nadaje. Podlaczylem sobie rs232 sniffera i nagralem wszytko co przesylal. Zobaczymy co pokaze analiza. Co wiecej viaken nadaje z predkoscia 9600 a nie 19200. Tak jak pisalem jutro polacze sie przez prawdziwego rs232 i zobacze co wyjdzie. Dodatkowo postaram sie podpiac do b5 kolegi.
  4. Witam Calkiem niedawno nabylem interfejs http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=76. Po pierwsze nie moge polaczyc sie z samochodem przy uzyciu VAG-Coma . Wersja 409 interface not found not ready Wersja 704 interface not found not ready wersja 311 jak podlacze do samochodu i komputera to : interface 2: nfr ! Jak podlacze tylko do komputera interface not found not ready. Po drugie gdy juz uda mi sie nawiazac polaczenie, a to moziwe jest tylko przy pomocy polskiego VAGa, to stabilnie moge polaczyc sie tylko ze sterownikiem ABSu i licznikiem. Kiedy proboje polaczyc sie z silnikiem czytane sa jakies straszne smieci. Tzn pola nr identyfikacyjny , urzadzenie kodowanie programowe etc sa wypelnione krzakami. Kiedy przalacze go w tryb bledy to czasem jakies przeczyta czasem nie ogolnie po chwili korzystania w tym trybie program sie zawiesza i trzeba go zrestartowac. Polski VAg w wersji 2.5 jest o wiele stabilniejszy. Nie trzeba go restartowac co chwile ale czyta takze same krzaki, spomiedzy krzakow od czasu do czasu wyloni sie jakis bład. zazwyczaj jest to : Zawor regulacji cisnienia turbiny - zbyt duza opornosc - BLAD SPORADYCZNY Zawor regulacji cisnienia turbiny - przerwa - nie osiagnieta wartosc adaptacji Zawor regulacji cisnienia turbiny - przerwa - sygnal poza wartosciami granicznymi Zawor regulacji cisnienia turbiny - przerwa - uszkodzenie mechaniczne To wyglada tak jak on by przez chwile czytal dobrze a potem cos by go zaklocalo. Jutro sproboje dokonac pomiarow podlaczajac interfejs przez port RS232. Badalem interfejs OBD testerem i dziala bezproblemowo. Pytania ktore chcialbym zadac : Czy komus jeszcze zdarzylo sie ze Polski VAG dzialal a VAG-COMy nie? Z iloma modulami powinienem moc sie polaczyc (moje auto ma klimatyzacje i to calkiem sprawna wiec chyba powinno sie dac) ? Co moze powodowac zaklocanie odczytow ze sterownika silnika ? Z gory dziekuje za odpowiedzi
  5. Nie temperatura się nie wyświetla, immo tez nie.
  6. Manetki są bez guzików. Tak mam problem z porozpinanymi wtyczkami, wczoraj znalazłem jeszcze jedna od świateł cofania - no ale to już naprawione. Wracając do tej wtyczki to chyba jest opcja żeby ja podpiąć ? Wskaźniki mam takie jakie powinny być w B5 w moim roczniku (Tak mi się przynajmniej wydaje). Rzeczywiście nie działa na nich parę rzeczy np na samym dole po środku są dwa liniowe wyświetlacze - na nich nigdy nic się nie pokazuje. Nie wiem tez czy to normalne ale po przekręceniu kluczyka po lewej stronie zegara nie zapalają mi się żadne kontrolki - jedynie grzanie świec żarowych na pól sekundy.
  7. No czyli tak jak myślałem. Teraz pytanie czemu ma służyć to zmostkowanie ?
  8. Witam Przeglądając elektrykę mojego auta natknąłem się na nie podłączoną wtyczkę, znajdowała się ona tuz pod stacyjka. http://yfrog.com/7gwtyczkaj Nie znalazłem miejsca w które można by ja podpiąć, ale ze to drobniutka wtyczka to podejrzewam ze powinna być gdzieś przy zegarach. Orientuje się ktoś może co to i do czego służy ? Z góry dzięki za odpowiedzi.
  9. Wielkie dzięki za szybka odpowiedz, ten uchwyt mam. Dowcip polega na tym ze ten uchwyt był zaczepiony o jeden z przewodów zaraz obok sprężarki klimy i za chiny ludowe nie wiedziałem gdzie go przykręcić - teraz już wiem. Pozdrawiam
  10. Ok, juz po naprawie, Przyczyna byl regulator napiecia w alternatorze Dzieki za pomoc
  11. Witam Dziś przy okazji zabaw ze zderzakiem znalazłem nie podłączony czujnik. http://yfrog.com/eoczujnik2j Po zinwestygowaniu gdzie dokładnie prowadzi kabelek doszedłem w to miejsce : http://yfrog.com/44czujnik1rj Czy jest to czujnik temperatury ? jeśli tak to gdzie on ma być podłączony ? Tak btw to moje auto nie łapie temperatury, trzyma się na 75 stopniach, tak wiec wiele by to wyjaśniało A tak jeszcze przy okazji to w najbliższej przyszłości wrzucę posta do działu "omijamy ten warsztat" Z góry dzieki za odpowiedzi.
  12. Witam Drodzy klubowicze mam dość skomplikowany problem - mianowicie moje auto dziś odmówiło mi posłuszeństwa całkowicie (rozładowany akumulator) Pomyślałem sobie nic to pozycze klemy odpalę przejadę sie podładuje będzie git ! Po odpaleniu silnik pracuje normalnie, co chwile migać zaczyna problem z hamulcem (!) ABS sie zapala i gaśnie. Po chwili jazdy włącza i wyłącza sie kontrolka airbagu. A potem na zmianę migać zaczynają (te duże czerwone na środku) Olej, Woda Hamulce. Wycieraczki prawie sie nie poruszają, po dłuższej chwili przestały działać migacze. Przed wystawieniem powyższych usterek miałem z nim problemy następujące : - niegasnąca kontrolka ladowania akumulatora (trzeba było przygazowac na obroty powyżej 1 k rpm) było to opisane na forum wiec nie martwiłem sie tym zbytnio - Silnik nie grzał sie do temperatury 90 tylko do 75 - również znany temat - termostat, czujnik temperatury lub jeszcze co innego - do opanowania. - czasem migacz prawy migał mi szybciej ( zwarcie, przerwa w obwodzie migacza ?) tez problem do zrobienia Przedwczoraj po klikugodzinnym postoju w nasłonecznionym miejscu wsiadłem do samochodu i kontrolka aku która zawsze gasła dopiero po przygazowaniu tym razem ledwo sie paliła (żarzenie to dobre słowo) zapalił normalnie pojechałem po 4-5 km zaczął migać hamulec (!) i abs poczytałem na forum - problemów mogło być wiele ale tez do opanowania. Co o aucie warto jeszcze wiedzieć ? Dwa tygodnie temu zerwal mi sie pasek klinowy - natychmiast po zerwaniu samochód został zaprowadzony do mechanika (wymieniono , pasek, rolkę, pasek od klimy + kompletny rozrząd) Posta wrzuciłem do działu elektryka gdyż na mój gust gdzieś w układzie jest zwarcie, poza tym po zerwaniu paska cos stało sie z alternatorem i przestal dobrze ładować. Chciałem kolegów poprosić o opinie i przy okazji zapytać o dobrego elektryka we Wrocławiu.
  13. Witam wszystkich ! Niestety jeszcze nie jestem posiadaczem tego legendarnego auta, ale bardzo intensywnie przymierzam sie do kupna Mam nadzieje ze juz nie długo w stopce ustawie sobie A4 AFN Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...